PDA

View Full Version : Zoom 5000



happynjitram
8 mei 2007, 21:57
Na veel positieve reacties ten opzichte van dit pedaal op dit forum ben ik er ook maar aan begonnen! Heb hem nu een dagje in huis en ben er helemaal verliefd op. Het was eerst nog wel even zoeken naar een lekkere sound.. vond de metal setting niks, en het zoom box effect was niks voor mijn muziekstijl. Heb nu eindelijk de perfecte thrash sound gevonden met de combo 112 setting, klinkt echt geweldig! en er valt nog een lekkere scheur uit te halen ook, net als de stack 2 setting, en stack 1 in bepaalde opzichten. De noise reduction is ook erg handig, en mijn oude nintendo adapter voorziet mijn nieuwe liefde van stroom!! :rockon:

Harstikke bedankt voor de hints naar dit pedaal!

Speeddemon
8 mei 2007, 22:18
you're welcome.

Ik vind zelf ook de Metal, R&B en Zoom Box settings weinig soeps, maar Stack 2 en Combo 112 zijn geweldig!

dr.distortion
8 mei 2007, 22:40
Same here! Dat is een pedaaltje dat ik koester!! Heerljike metalscheur...

GuitarMaster
8 mei 2007, 23:00
Lekker pedaaltje hoor, beetje one trick pony maar wat ie doet is erg goed. Gebruik ook alleen de combo 112 setting btw.

happynjitram
8 mei 2007, 23:03
Ik had van te voren wel op meerdere pedaaltjes gespeeld, maar vond ze allemaal niet goed genoeg. Maar als ik dit pedaal aanschop na een clean intro denk ik echt: wauw dit ding had ik zoveel eerder moeten hebben.

Jimwoud
9 mei 2007, 11:38
hebben jullie het over die zoom driver 5000 of een multifx?

dr.distortion
9 mei 2007, 13:03
Zoom Driver 5000 wordt hier bedoeld.