PDA

View Full Version : Hardcore band (r'dam) in aanbouw zoekt bassist en gitarist



StereoX
8 mei 2007, 21:34
Yo mensen,

Zijn er nog mensen die zin hebben om een goeie pot echte mannen muziek te maken (lees:hardcore)?. We hebben al een zanger/schreeuwer, gitarist en drummer. We zoeken nog een 2e gitarist en een bassist om het compleet te maken. De stijl hardcore die het gaat worden is nog onbekend maar snelle old school riffs en dikke mosh parts gaan zeker voorkomen.

We hebben alledrie al zeer veel podiumervaring met voornamelijk hardcorebands. Dit is geen vereiste voor een nieuw bandlid, maar wel dat hij/zij de nodige muzikale kwaliteit bezit. De repetities gaan zeer waarschijnlijk plaats vinden in Hoogvliet. in deze ruimte staat geen backline dus eigen apparatuur is vereist!!

Wil je meer info of heb je zoiets van dit is het, stuur me maar een mailtje op arjanboertje@hotmail.com

happynjitram
8 mei 2007, 21:42
Ik woon in Dordrecht, maar hoe oud zijn jullie eigenlijk?

StereoX
8 mei 2007, 21:59
24/25 jaar. hoeft geen exacte leeftijdsmatch te zijn hoor...

happynjitram
8 mei 2007, 22:11
Ik ben dus 17 jaar, heb de equipment ook, alleen nog niet het vervoer om het ergens heen te vervoeren. nog 1 jaartje :angry: Ik speel nu 2 jaar gitaar, en heb dus geen flauw idee of ik het niveau bij kan benen, kan je een filmpje laten zien of wattanook waar je op laat zien wat jullie precies willen spelen?

StereoX
9 mei 2007, 17:52
nou ja, zoals ik al zei; het wordt zoiezo hardcore, alleen de stijl weten we niet. dat ontwikkelen we wel along the way.

hier heb je in ieder geval 2 clips van onze vorige bands


Second Chance (ik ben de bassist, ik stap over op gitaar nu)

second chance -straight edge is a waste (http://www.youtube.com/watch?v=FrqQyS5PQqg)

Fist of fury (de zanger en drummer zitten in de nieuwe band)

Fist of Fury - FRL (http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1555987335)

Carmine
10 mei 2007, 16:18
beetje jammer van dat nr van second chance. (N)

StereoX
10 mei 2007, 18:17
ach ja, blijft een lastige combo he; sarcastme en sXe

Carmine
11 mei 2007, 09:12
tis meer een lastige combo, wij en 2nd chance

StereoX
11 mei 2007, 11:03
waarom dan?

Carmine
11 mei 2007, 11:46
Omdat er een bepaald iets is gezegt over mijn ex band tijdens een gig van 2nd chance. beetje jammer. weet niet waarom en of dat alleen de mening was van de zanger of de gehele band. maar het is toch laag om zoiets te doen.

StereoX
11 mei 2007, 13:02
nou onze zanger kennende heeft hij er geen reet van gemeend hoor.

maar ben nu toch wel nieuwsgierig waar het om gaat :) als je het hier niet wilt neerzetten pm me dan ff aub!

Reel Big Fish
11 mei 2007, 13:05
Ja, kom op, geef ze een tweede kans..

.. :p

StereoX
11 mei 2007, 13:11
goh wat een inkopper :D

StereoX
12 mei 2007, 11:36
gitarist gevonden!!

Nu nog een bassist....

StereoX
19 mei 2007, 17:32
myspace aangemaakt voor een kleine impressie

Klik op eigen risico (http://www.myspace.com/aslongasitburns)

StereoX
24 mei 2007, 18:58
up!

2 repetities gehad en we hebben 22 september de eerste show staan. kom op basvolk!

StereoX
18 juni 2007, 22:28
maar weer eens up. kom op basvolk! al 4 nummers klaar to to hit the stage!

Hallie
29 juni 2007, 10:08
anders doe jij zolang de bas!, en 1 gitarist.. tot er iets is gevonden.
waarom ga je niet naar wat muziek scholen en alles in de buurt en hang wat briefjes op.

op dit forum zijn trouwens niet bijster veel bassisten geloof ik.

anyway.. Succes 22 september!. en kom eens in de buurt van arnhem spelen, ik arnhem zijn er genoeg café, zaatljes, waar veel punkers en alto's op afkomen(die dus hardcore leuk vinden).
:soul:

StereoX
1 juli 2007, 11:26
we hebben een tijdelijke bassist, dus we kunnen gewoon verder.

we zoeken alleen iemand die genoeg tijd en energie over heeft om zich volledig in te kunnen zetten.

StereoX
22 augustus 2007, 18:57
nog maar eens up!!

StereoX
4 september 2007, 17:06
up!

kleine setlist aan nummers geschreven en met een knip in de vingers zo een paar shows geregeld. staan er 2 geplanned tot nu toe