PDA

View Full Version : MM Luke Limited Edition 2005



dickie
8 mei 2007, 16:02
Is er iemand die deze heeft?
http://musikland-online.de/pix/infomusicman/luke2005.jpg


Het gaat dus om de Limited Edition uit 2005

Zoek er misschien een... kan ze nergens vinden!

Yamhammer_71
8 mei 2007, 16:23
OEI....smullen geblazen!!

DIT is wat ik bedoel. Heerlijke gitaar, heerlijke EMG's. Dat ding rockt als een tierelier en ziet eruit alsof hij elke dag in de handen genomen wilt worden.
Zo'n Music Man Luke zie ik ook wel zitten!

Orpheo
8 mei 2007, 16:58
wat is er zo limited aan? lijkt mij gewoon een witte MM luke...

Ritch
8 mei 2007, 16:59
Butterscotch finish.

glasbier
8 mei 2007, 17:11
Wat een LELIJKERD!

schizo910
8 mei 2007, 17:23
Wat een LELIJKERD!

Nou niet meteen in de spiegel kijken :satisfie:

On topic, Ik heb sowieso wel een zwak voor gitaren van Music Man. Ik vind het een mooi ding, maar meer kan ik er niet over zeggen...

glasbier
8 mei 2007, 17:25
Nou niet meteen in de spiegel kijken :satisfie:

On topic, Ik heb sowieso wel een zwak voor gitaren van Music Man. Ik vind het een mooi ding, maar meer kan ik er niet over zeggen...

-dit zei ik in de hoop dat hij er vanaf wil.......

Ash ketchum
8 mei 2007, 17:25
[Offtopic]
Ik snap dat hele limited edition niet van die Luke's, het is gewoon een ander kleurtje. Een bijzonder kleurtje kan je op bijna elke gitaar spuiten (helemaal met een geschroefde hals), gewoon een kwestie van de juiste mensen kennen (autospuiters). Ik heb pas nog een ESP een ander kleurtje laten spuiten, dat koste me een pakje sigaretten!!!


[Ontopic]
Leuke gitaar, maar ik vindt een blauwe mooier/beter staan.

dickie
8 mei 2007, 19:41
[Offtopic]
Ik snap dat hele limited edition niet van die Luke's, het is gewoon een ander kleurtje. Een bijzonder kleurtje kan je op bijna elke gitaar spuiten (helemaal met een geschroefde hals), gewoon een kwestie van de juiste mensen kennen (autospuiters). Ik heb pas nog een ESP een ander kleurtje laten spuiten, dat koste me een pakje sigaretten!!!


Je moet het gewoon zien als een waarde vast collecters-item. Tuurlijk, leuk kleurtje spuiten stelt niks voor - alleen betekend dat wel bij dit type gitaar een waarde daling...

De limited editions van musicman worden kenbaar gemaakt doordat er op de body staat dat het een limited edition is; verder worden ze geleverd in een aparte koffer.

Leuk voor de verzameling dus...

Ash ketchum
8 mei 2007, 19:57
Je moet het gewoon zien als een waarde vast collecters-item. Tuurlijk, leuk kleurtje spuiten stelt niks voor - alleen betekend dat wel bij dit type gitaar een waarde daling...

De limited editions van musicman worden kenbaar gemaakt doordat er op de body staat dat het een limited edition is; verder worden ze geleverd in een aparte koffer.

Leuk voor de verzameling dus...

+1, dat overspuiten geld trouwens niet voor elke gitaar. Als je het op een Gibson LP doet vindt ik het al gauw zonde, maar met een fender (usa, mex, japan) vindt ik het, mits de kleur stijlvol is, een waardetoename.

Orpheo
8 mei 2007, 22:59
+1, dat overspuiten geld trouwens niet voor elke gitaar. Als je het op een Gibson LP doet vindt ik het al gauw zonde, maar met een fender (usa, mex, japan) vindt ik het, mits de kleur stijlvol is, een waardetoename.

moah, op mijn faded standard is t echt niet zonde :)

a darker shade of grey
9 mei 2007, 08:39
Wow wat een mooie gitaar!
Maar nee, ook ik weet hem nerges te staan...:(

Ash ketchum
9 mei 2007, 09:19
moah, op mijn faded standard is t echt niet zonde :)
Uitzonderingen daargelaten Orpheo ;)