PDA

View Full Version : Aging / relic



Coen
20 november 2001, 11:37
Hoi,

Misschien een rare vraag, maar heeft er iemand een idee hoe Fender zijn strat's bewerkt zodat ze het relic uiterlijk krijgen? Ik heb geen zin om het door de fabriek zelf te laten doen, dat kost me veel te veel (is wel mooi!!!)

taylor
20 november 2001, 12:13
dat doen ze gewoon met 1 hamer dan moet je 1 vb plaatje hebben en dan gewoon wat rammen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: taylor op 2001-11-20 12:14 ]</font>

ekkerman
20 november 2001, 18:19
en ze slaan er met sleutels butsen in en laten de kat van de buren er even overheen met zijn klauwtjes tot hij eruit ziet alsof er een brandende tank overheen heeft gereden , mooi hoor ( NOT !!!)

Coen
20 november 2001, 23:55
Jongens, ik stel hier een serieuze vraag, we zitten toch niet in een kleuterklas of zo...

ginne
21 november 2001, 02:59
Ja, plaatsvervangend sorry Coen voor die onvolwassen reacties. Je kunt 3 wegen bewandelen:

1. Graaf je strat in je achtertuin in op 1,5 meter diep. Na 14 weken graaf je hem weer op. De verfkrabber zorgt voor de finishing touch. Nu moet je alleen nog 800 brandende Philip Morrissen onder de lage E achter de topkam geheel op laten branden. Vervolgens 3 weken met de kop naar beneden in een pannetje ouwe spaghetti met schimmel, dan 12 keer je ochtendurine erover en klaar is Kees;
2. Leen je Fender 3 weken uit aan de vriend van je vriendin; dat levert hetzelfde resultaat op;
3. Je gebruikt dat ding intensief waarvoor-ie bedoeld is (rukken en trekken). In no time heb je een relic-strat.

Misschien prettig om te weten: Gibson is recent ook met diezelfde onzin begonnen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ginne op 2001-11-21 03:11 ]</font>

philbee
21 november 2001, 09:45
Hoe kan dit nou een serieuze vraag zijn?
Relic betekent niet alleen het uiterlijk, want dan zijn die tips van mijn voorgangers zeer bruikbaar, het is een volledige Custom Shop, van oude soorten hout die fender nog in de schuur heeft liggen, oorspronkelijke materialen die er en passant nog wat afgeschuurd uitzien.

Rectifier
21 november 2001, 10:41
Jongens, er is maar één manier om hem echt relic te krijgen.
Eerst natuurlijk wel alle stappen doorlopen van mijn voorgangers hierboven en daarna:

Knoop de body met een touw aan je trekhaak en rijd zo een hele week rond met alle drempels van dien. Als ie dan nog niet Relic is :smile:

taylor
21 november 2001, 15:04
dat antwoord van mij was serieus tis echt waar dat ze dat zo doen.

ekkerman
21 november 2001, 19:00
ik heb afbeeldingen gezien in de musik productiv catalogus en ze worden echt oud geramd en beschadigt maar of ze daad werkelijk in de grond gaan weet ik niet helemaal zeker.
dat van die auto zie ik in zo'n geval wel zitten.
maar tís eigenlijk de kitsh en de gekte voorbij natuurlijk !!