PDA

View Full Version : B-stock



RedBuell
8 mei 2007, 14:59
Zat wat te kijken op E bay en kwam daar een zaakje tegen die Schecter B-stock gitaren verkoopt. De meesten hebben een foutje in de finish maar ze zijn wel gunstig geprijst. Zoals een C1 hellraiser voor € 300, hier zitten wel wat grotere beschadigingen op maar alleen de elementen kosten normaal al dik €200. Nog meer C1 modellen zoals de blackjack ook voor €300. Sommige hebben een klein oneffeheidje en andere iets grotere maar steeds met de foto erbij en de beschadiging omcirkelt.


Heeft iemand ervaring met dit soort gitaren en wat denken jullie hiervan.

stumpy
8 mei 2007, 15:36
De gitaren zijn even goed, alleen wat uiterlijke probleempjes. Als je daar geen problemen mee hebt, heb je een prachtige deal.

Nashville6120
8 mei 2007, 16:29
Ik vind het allemaal OK zolang er duidelijk bijstaat dat het om B-stock gitaren gaat. Ik ken een gitaarwinkel die B-stock gitaren verkoopt zonder er een woord over te reppen - het bestaan ervan zelfs ontkent - als ware het A-stock gitaren. Dat vind ik niet kunnen..

Hou er rekening mee dat het wel eens iets meer kan zijn dan een lakbeschadiging of iets dergelijks. Ik heb al verhalen gehoord van B-stock gitaren met getorste nek, gebroken headstock..
Maar nogmaals, als je krijgt wat je op de fotos ziet, dik in orde, gaan! :D

Wimvdb
8 mei 2007, 16:43
heb je daar een link van? Zit toevallig geen ultracure tussen ?

RedBuell
8 mei 2007, 16:55
Dit er bijvoorbeeld zo eentje:

http://cgi.ebay.nl/SCHECTER-HELLRAISER-C-1FR-GUITAR-ACTIVE-EMG-PICKUPS_W0QQitemZ130110373163QQihZ003QQcategoryZ12 1166QQrdZ1QQcmdZViewItem

Een C-1 hellraiser met een floyd, ik wil met een vaste brug hebben ze ook.
Probleem is alleen dat er weer gelijk zoveel bij komt voordat dat ding hier in Nederland is.....

Die zaak verkoopt ook A stock gitaren en zo te zien (zal eerts ff moeten mailen) is de verzending van A-stock gratis. zoals bij deze:

http://cgi.ebay.nl/SCHECTER-C-1-CLASSIC-GUITAR-QUILTED-TOP-BLUE_W0QQitemZ130085015005QQihZ003QQcategoryZ12116 6QQcmdZViewItem

Fender75
8 mei 2007, 19:38
Hij heeft leuk spul hangen.....

Wimvdb
8 mei 2007, 19:40
Spijtig dat het USA is , anders stond die hagstrom hier al ;)

hansies
9 mei 2007, 08:34
Ik vind het allemaal OK zolang er duidelijk bijstaat dat het om B-stock gitaren gaat. Ik ken een gitaarwinkel die B-stock gitaren verkoopt zonder er een woord over te reppen - het bestaan ervan zelfs ontkent - als ware het A-stock gitaren. Dat vind ik niet kunnen..

Hou er rekening mee dat het wel eens iets meer kan zijn dan een lakbeschadiging of iets dergelijks. Ik heb al verhalen gehoord van B-stock gitaren met getorste nek, gebroken headstock..
Maar nogmaals, als je krijgt wat je op de fotos ziet, dik in orde, gaan! :D

Hoi, die gitaarwinkel die B-stock gitaren verkoopt bevind zich toch niet in Aalst (Belgie) zeker ?
greetz,
Hansies

Nashville6120
9 mei 2007, 10:21
Er zullen wel verschillende winkels zijn denk ik maar van Aalst weet ik niets.

AutoStatic
9 mei 2007, 10:22
heb je daar een link van? Zit toevallig geen ultracure tussen ?

Ja, oe, die is vet!