PDA

View Full Version : alzosprak



peter_heijnen
8 mei 2007, 08:18
Shidan, ik begrijp dat je niet op pm reageert dus dan maar even in het openbaar.

Je hebt een ban van een week gekregen en of je die terecht vind of niet, je mag er mee dealen.

Alzosprak is nu alweer je tweede dubbelaccount na bonobo. Dubbelaccounts zijn verboden en ik verzoek je daarmee te stoppen. Als je blijft volharden zal gitaarnet een ip-ban voor je overwegen waarmee je dus permanent op vakantie mag.

Pais
8 mei 2007, 08:34
Staat zn ban ook open ter discussie?
Ik begon zojuist wat aan hem te wennen. :confused:

Don Capo
8 mei 2007, 08:56
Nee, z'n ban staat niet open er discussie. We hebben een team met moderators die het hele geval met Shidan bekeken hebben en we hebben met zijn allen besloten Shidan een ban te geven. Dat gaat niet over 1 nacht ijs. Dubbele bans zijn verboden, helemaal als je ze gebruikt om te frustreren, iets wat Shidan doet. Ik heb meerdere klachten over hem gehad. Shidan reageert niet op PM's en daarom moet het nu in de openbaarheid. Ik vind deze situatie redelijk irritant worden en zal ook niet degene zijn die een IP ban tegenhoud. Ik ben er klaar mee.

Janne
8 mei 2007, 09:23
Zonde, hij zou veel boeiende dingen in kunnen brengen, maar dan zou hij het wat subtieler over moeten brengen en met iets minder autoriteit proberen te spreken. Vooral het toontje van "ik zeg dit en heb dit "onderzocht" en als jij iets anders vindt is dat fout/onnozel" komt bij veel mensen verkeerd aan ben ik bang.

Pais
8 mei 2007, 09:23
Oke duidelijk!

Tho
8 mei 2007, 18:54
foei. Ga je wéér de fout in

peter_heijnen
8 mei 2007, 19:19
Shidan, de reden voor jouw tijdelijke ban kun je via pm bespreken, dat kan straks weer als je je tijdelijke ban hebt uitgezeten.

Als je in de tussentijd door wilt gaan met dubbelaccounts, be my guest, maar weet dan ook dat ik me voor een permanente ban voor jouw ip-adres ga uitspreken.

Vrede.

Don Capo
8 mei 2007, 21:19
Over de ban van Shidan word verder geen uitleg meer gegeven. Sorry hoor, we hebben het hier genoeg over gehad, zoals al eerder uitgelegd heeft het hele moderatorteam zich hierover gebogen en daar ligt uiteindelijk de beslissing. Als er leden zijn die 'ergere' dingen doen kan dat gemeld worden en word dat bekeken door het moderatorteam. Mocht je het met een beslissing niet eens zijn licht je de moderator van het desbetreffende forum in, die probeert het op te lossen en als dat niet lukt hebben we een moderatorforum waar zulke problemen besproken worden.

Ik ben het beu om uitleg te geven over forumlid Shidan, deze blijft openbaar de confrontatie op zoeken zonder zich te houden aan de forumregels, dat is zijn keuze, de consequenties zijn ook voor zijn rekening. Dit is de laatste opmerking die ik gemaakt heb over meneer Shidan, verdere communicatie hierover verloopt via PM. Bij herhaalde pogingen van Shidan om onder dubbele accounts in te loggen wordt zijn IP voor dit forum geblokkeerd.

Blend
8 mei 2007, 21:28
Ok. Duidelijk.

Slotje?

Don Capo
8 mei 2007, 21:33
Nee, ik snap je beredenering Blend en ik kook ook even van woede maar ik laat hem nog even open voor verdere inhoudelijke discussie. En eventueel voor meneer Shidan omdat deze misschien niet weet hoe de PM functie werkt/

GunMetalBlue, je hebt een PM

GunMetalBlue
8 mei 2007, 21:35
ahum, mijn excuses...

Liefhebber
8 mei 2007, 21:50
Het is in mijn ogen heel gevaarlijk en eigenlijk nooit aanvaardbaar mensen het zwijgen op te leggen!

Ik denk dat als het over Shidan gaat dat een hoop gitaristen op dit Forum zich geergerd hebben aan zijn moeilijke taalgebruik. Je denkt(althans ik) man zeg nou even wat je er van vindt in een paar woorden of geef even kort aan welk filosofisch onderwerp je wilt aansnijden! Dat is ook een kunst: in een paar woorden voor iedereen begrijpelijk aangeven wat je bedoelt. Ik weet niet hoe het precies zit maar mogelijk kun je gewoon aan Shidan vragen wat de beweegredenen zijn om je op deze ongebruikelijke(ik vind dit overigens niet echt) manier te uiten! Dan zal hij toch met een verklaring moeten komen.
Het is uiteraard voor jezelf wel leuk om mensen puzzels op te geven(dit geef ik op aan Shidan of hoe hij zich dan ook noemt) maar op een gegeven moment moet je ook eens even bij jezelf nadenken of jouw eventuele boodschap wel bij anderen overkomt en of dat wat je schrijft toch niet teveel egotripperij is, geboren uit teleurstellingen in het leven: zij zijn zo dom om het niet te begrijpen!

Gitaristen en belangstellenden laten wij het hebben over de gitaar in al zijn aspecten en laten wij ons niet laten inperken door censuur!
Een beetje prikken en sarren kan nooit kwaad!

Daarom: Picker, kun je die egotripperij een beetje inperken?

Picker
8 mei 2007, 21:55
Daarom: Picker, kun je die egotripperij een beetje inperken?Helemaal niet. Dan wordt er weer een teleurstelling in mijn leven geboren. Gooi me maar gewoon in je ignore-lijst als mijn posts je niet aanstaan.

Liefhebber
8 mei 2007, 22:21
Helemaal niet. Dan wordt er weer een teleurstelling in mijn leven geboren. Gooi me maar gewoon in je ignore-lijst als mijn posts je niet aanstaan.
Kijk Picker,

Je staat voor jouw zaak! Kan ik waarderen! En niet zielig doen over een teleurstelling in je leven!
Ik zeg niet dat al jouw posts mij niet aanstaan!
Ik zeg wel dat jij dit forum enorm gebruikt om jezelf te promoten!
Jij kunt mijn posts ook in je ignore lijst zetten!
Ik doe dat bij jou echt niet!. Ik zet nooit mensen in mijn ignore-lijst (wat een belachelijke term overigens)

drap
8 mei 2007, 22:26
Helemaal niet om moderators in het geding te stellen of te veroordelen en al helemaal niet om de ban af te keuren, maar ik weet hier een forumgebruiker die meer krediet heeft gekregen de laatste tijd. Die vindt het ook nu nog steeds nodig om zich irritant en betweterig op te stellen en heeft al zoveel dubbele accounts gehad dat ze niet meer te tellen zijn. De dubbele accounts zijn gebanned, maar de betreffende persoon zelf niet. Ook in het geval van deze persoon (ik hoef niet eens de naam te noemen denk ik) zou dan een IP-ban moeten gelden lijkt mij. Ik vind in ieder geval dat deze persoon wel erg veel krediet heeft gekregen, al meerdere malen. Die persoon heeft het in ieder geval veel bonter gemaakt dan die Shidan (?).

Picker
8 mei 2007, 22:34
Kijk Picker,
Ik zeg wel dat jij dit forum enorm gebruikt om jezelf te promoten!
Jij mag mij ook wel promoten hoor, graag zelfs! Maar me dunkt dat ik in de afgelopen drie jaar toch echt heel wat inhoudelijke bijdragen aan dit forum heb toegevoegd, en een heleboel vragen van een heleboel mensen heb beantwoord. En als ik een nieuwe CD uitbreng of een nieuwe gitaar koop dan post ik dat hier ook ja. Net als vele anderen. Is dat zo aanstootgevend? Ik begrijp jouw probleem eerlijk gezegd niet.

Ben je soms boos dat je geen Cole Porter CD hebt gekregen? Als je er eentje wilt, stuur dan even een mailtje naar Kim@peghead.nl, dan zorgt zij er wel voor. Maar dan moet je daarna wel ophouden met dat gemopper ;).

Don Capo
8 mei 2007, 23:04
Niet omdat ik wel een CD heb gehad :D maar omdat ik al wat langer meeloop dan Liefhebber kan ik zeggen dat Eltjo een gewaardeerd forumlid is die altijd inhoudelijk reageert en nieuwkomers en bekendere leden altijd advies geeft. Dat hij blij is als er weer eens een cd uitkomt mag hij dat zeker hier promoten, damn, als we iets kunnen doen om de Gitaarnetterende gitarist te hypen zullen we het allemaal niet laten.

Liefhebber
8 mei 2007, 23:04
Jij mag mij ook wel promoten hoor, graag zelfs! Maar me dunkt dat ik in de afgelopen drie jaar toch echt heel wat inhoudelijke bijdragen aan dit forum heb toegevoegd, en een heleboel vragen van een heleboel mensen heb beantwoord. En als ik een nieuwe CD uitbreng of een nieuwe gitaar koop dan post ik dat hier ook ja. Net als vele anderen. Is dat zo aanstootgevend? Ik begrijp jou probleem eerlijk gezegd niet.

Ben je soms boos dat je geen Cole Porter CD hebt gekregen? Als je er eentje wilt, stuur dan even een mailtje naar Kim@peghead.nl, dan zorgt zij er wel voor. Maar dan moet je daarna wel ophouden met dat gemopper ;).
Ja, je kunt ook redeneren alle publiciteit is reclame!

Ik waardeer jouw inhoudelijke bijdragen. Je weet een hele boel!.
Kijk, die Cole Porter dat was een heel trieste geschiedenis(misschien daarom wel een belangrijke persoon in de muziekgeschiedenis?)
Ik begrijp niet wat je met "jou probleem" bedoelt!

Picker
8 mei 2007, 23:18
Ik begrijp niet wat je met "jou probleem" bedoelt!Oeps, slome "w" op mijn toetsenbord. Jouw probleem dus.

Liefhebber
8 mei 2007, 23:47
Niet omdat ik wel een CD heb gehad :D maar omdat ik al wat langer meeloop dan Liefhebber kan ik zeggen dat Eltjo een gewaardeerd forumlid is die altijd inhoudelijk reageert en nieuwkomers en bekendere leden altijd advies geeft. Dat hij blij is als er weer eens een cd uitkomt mag hij dat zeker hier promoten, damn, als we iets kunnen doen om de Gitaarnetterende gitarist te hypen zullen we het allemaal niet laten.
Don Capo!!

Nou ben jij een Amsterdammer! Ik ook! Als je een echte Amsterdammer bent dan zeg je de dingen met een beetje humor recht voor zijn raap! Je verwacht dat je iets leuks terug krijgt. Dat noemen we jennen!
Nou zeg jij dat Eltjo een gewaardeerd forumlid is! Namens wie spreek jij nou?
Niet namens mij want je hebt mij hier nooit een vraag over gesteld! Dat is het "ouwe jongens krentebrood sfeertje". Ik ben weliswaar nog niet zo lang geleden toegetreden tot dit forum maar ik heb het wel al een aantal jaren gevolgd! Ik vind alle forumleden van waarde! Ik heb kort voor jouw post in een antwoord aan Picker aangegeven dat ik zijn inhoudelijke bijdragen waardeer maar dat ik die promo activiteiten niet waardeer!
Wat mij ook heel erg opvalt, is dat zodra er iemand opduikt die niet helemaal te vatten is voor een aantal forumleden er een banvloek dreigt!
Heel zwak! Dat soort "problemen" los je op met retoriek en/of humor!

En nu stop ik met dit soort geleuter!

Leve de gitaar(een prachtig instrument)!!!!

peter_heijnen
9 mei 2007, 08:03
Idd, iedereen stoppen met geleuter!

Vragen of opmerkingen > PM.

Vrede.

Don Capo
9 mei 2007, 08:07
:hippie: sorry deze moest gewoon even :D

peter_heijnen
9 mei 2007, 08:10
Vrede......