PDA

View Full Version : Eindelijk Mijn Nieuwe Gitaar !!!!!!!!



roelercoaster
7 mei 2007, 18:52
ja,het heeft lang moeten duren,maar nu is het zover,ik heb een nieuwe gitaar.Het is een esp/ltd ec400at goudkleurig en ze ging nog boven mijn budget ook!!jeej!! :rockon:



hier een linkeje,maar vergeet niet:in hetecht is ze 10000 maal mooier:

http://www.bmusic.com.au/images/aeec400at.jpg

Damius
7 mei 2007, 18:56
Hij ziet er gaaf uit man! Wat voor stijl speel je? Wat voor snaardikte gebruik je? Hoe duur was ie? Vertel vertel :)

robert-gitarist
7 mei 2007, 19:16
Oeh mooie plank. Gefeliciteerd. Heerlijk gitaartjes die LTD's.

almarvk
7 mei 2007, 19:20
Super ding! Ik heb zelf de zwarte versie en die is echt super! Ik laat eigenlijk standaard m'n Ibanezjes in de tas zitten...

Fender75
7 mei 2007, 20:15
Schitterend ding! Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt, en wat voor geluid er uitkomt?

Blend
7 mei 2007, 20:19
wat voor inleg zit er op de hals? Gevlagde-blok-inleg of iets dergelijks? :)
Ziet er echt gaaf uit! Jammer dat er geen slagplaat opzit.

roelercoaster
7 mei 2007, 20:33
Hallo allemaal,hij speelt gewoon fantastisch,en ik had em voor ongeveer iets van een 740 euro ofzo.(ZEKER niet te veel naar mijn menng).
EN ik raad deze echt aan iedereen aan.
Er zitten duncans in en je kan er eigenlijk alles mee spelen,maar ik denk toch dat hij het meeste geschikt is voor metal en dergelijke.
Maaar ik ben er EEcht suuupêr blij mee hoor :) :soul: :soul: :rockon:

roelercoaster
7 mei 2007, 20:34
ja gevlagde blok inlays :)

DeiDRagonas
8 mei 2007, 00:15
Gefeliciteerd man, vet gaaf. En nu maar rocken op dat ding! Ik vind persoonlijk de cutaway wat minder, maar t lijkt mee een heerlijk scheurgitaartje. Veel plezier ermee.

Grt, Roy.

Veekeren
8 mei 2007, 00:18
Ik vind die gitaren wel enorm mooi eigenlijk, met dat alternatieve Les Paul model. Ik moet alleen wel zo eerlijk zijn te zeggen dat ik een goldtop er niet bij vind staan, dat alleen bij hele klassieke standaard Les Paul modellen (en dan ook niet eens zo enorm).

Maar toch gefeliciteerd natuurlijk!

jorrit
8 mei 2007, 13:07
je krijgt van mij geen reactie totdat je een echte foto post :P

Rutger
8 mei 2007, 13:08
de volumepot zit op zo'n fijne plek bij die LTD's :)
was dat op elke LP maar zo....

smandert
8 mei 2007, 13:29
Netjes! Ziet er goed uit hoor!

Yamhammer_71
8 mei 2007, 13:44
Fantastische gitaar die LTD :)

Ik heb recentelijk nog op een tweedehandse LTD Goldtop (wellicht hetzelfde model) gespeeld en die klonk/speelde fantastisch. Zag er inderdaad HEEL mooi uit, ook qua feel en constructie, niet op de foto's te beoordelen overigens.
Ik zat er nog aan te denken 'm aan te schaffen, maar ja helaas groeit het geld niet altijd over mn rug...

Veel speelplezier toegewenst!!

_____________
Gibson les paul standard 1988
Gibson les paul standard 1986

Laney stack MXD 120-H

Riky
11 mei 2007, 08:35
Ziet er heel goed uit... Kep alleen nog nooit gespeeld op een ltd, maar volgens mij zijn het wel goede gitaren als ik kijk op het internet.

topper!

Maurice_732
11 mei 2007, 11:06
je krijgt van mij geen reactie totdat je een echte foto post :P

Je reageert nu toch al :cooler:

casper innosence
11 mei 2007, 12:04
Vette plank, gefeliciteerd ermee!! Ltd's zijn erg lekkere gitaren, zit zelf nog een beetje te gassen op een witte EC500 (nieuw voor 07) of een witte EC1000 of als het schip met dubbeltjes aanmeert een Esp Eclipse in t wit.. Hoe mooi zijn witte LP-modellen.

Persoonlijk vind ik de plaats van de volume pot juist niet fijn... gebruik dat ding toch maar minimaal. En hij zit precies zo dat ik er met (lompe) uithalen tegen aan zou kunnen komen.

roelercoaster
11 mei 2007, 17:33
ja ik kan foto's posten maar momenteel is er een probleempjhe met het fototoestel,ik zal zo snel mogelijk proberen te posten :)