PDA

View Full Version : The Answer



Nellyrocks
7 mei 2007, 16:00
Gisteren op Bevrijdingspop in Haarlem The Answer gezien. Ik doe daar atiestenbegeleiding en kreeg naast Room Eleven en X6 (yeah) deze gasten toegewezen. Ze kwamen heel timide over in eerste instantie tot ze het podium opliepen.
Hoe vet was dat!!!!! Twee marshalls, twee ampeg svt's, twee gitaren en twee snoeren. geen gezeik maar puur Rock n Roll. Led Zeppeling meets AD/DC meets the Who.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Wie heeft ze gezien?

Axelll
7 mei 2007, 17:18
Ik was er niet maar ik vind het een geweldige band. Op wat voor Marshalls speelde de gitarist?

Nellyrocks
7 mei 2007, 17:23
Twee van die vintage/modern tops. Bijbehorende A en B kasten en nog twee 1960 kasten. Rekje 19" meuk maar dat was alleen EQ en compressie. Hij had nog een cjm2000 top als reserve.

Klonk erg goed maar hij had ook gewoon op 800's kunnen spelen.

GeofJackon
12 mei 2007, 12:49
inderdaad een fantastische band. Ze zijn laatst in Gent geweest maar:
a) was op een schooldag
b) is net iets te ver(woon in heers tussen st truiden en tongeren)

Ik geloof ook dat de gitarist in drop D speelt

lindy
19 mei 2007, 19:26
(helaas) nog niet live gezien. Kan telkens niet als ze in NL zijn, maar ik heb hun album die is zeker heel vet!
Halen!!

tjvanderlinden
21 mei 2007, 20:14
Ik heb ze ook op bevrijdingspop gezien. :)
Hele gave band... ontzettend veel energie en een fantastische live-performance. Heb de cd nu ook, maar vond ze live toch nóg vetter.
Deed me inderdaad wel aan Led Zeppelin denken ook.
Die mogen nog wel een keertje naar Nederland komen, lekker in Paradiso of zo...:rockon:

rhcp_schipper
21 mei 2007, 20:41
Ik heb ze op dauwpop gezien, leek me echt een gave band, maar daar op dauwpop kon je er echt niet bijzijn. het geluid was echt TE hard, niet normaal, deed me zeer aan de oren.

Kaïn
28 mei 2007, 15:39
Ik heb ze op Paaspop gezien. Kende ze niet, maar ze hebben me echt overtuigt dat het ze 1 van de meest veelbelovende bands van dit moment zijn. Gitarist speelt geniaal, en de zanger is , ondanks zn lelijke kop ontzettend charismatisch. Supermuziek.

Btw, het staat wel erg hard bij hen inderdaad, ook op paaspop, was blij dat ik even achteraan kon staan.