PDA

View Full Version : Dimavery



Speedrockstar
7 mei 2007, 00:16
Mede-gitaristen,

Op een site voor gitaren (www.wtgmusic.com) kwam ik iets opmerkelijks tegen. Prachtige gitaren (op de plaatjes tenminste) voor lage stuntprijzen, maar van allemaal hetzelfde merk: Dimavery. Na een beetje rondzoeken op internet kwam ik erachter dat het een Duits(!) merk is, waarna die gitaren er vanzelfsprekend een stuk minder aantrekkelijker uitzagen.

Weet 1 van jullie of Dimavery echt een schijtmerk is of juist heel goed? Tot op vandaag heb ik er namelijk nooit van gehoord. Heeft 1 van jullie ook goede/slechte ervaringen met dit merk?

DeiDRagonas
7 mei 2007, 00:23
Kan aan mij liggen, maar ik zie helemaal geen gitaren op deze site... Misschien is ie net under construction ofzo?

DarknessAwaits
7 mei 2007, 00:24
Waarom zouden de gitaren minder interessant worden als ze uit Duitsland komen? Dat lijkt me juist een dikke plus.

Verder totaal geen ervaring met het merk, ook nog nooit van gehoord.

DeiDRagonas
7 mei 2007, 00:27
Hoeft geen minpunt te zijn idd, maar dikke plus ook niet... Elk merk en eigenlijk elke gitaar moet je op zich beschouwen. Bij elk merk zitten er betere en slechtere tussen. Verder nooit van het merk gehoord.

Orgasmocaster
7 mei 2007, 04:33
Ik heb een donkerbruin gevoel dat dit chinese gitaren zijn die je gewoon in bulk met je eigen merkje kan bestellen. je ziet vaak de zelfde crap in verschillende landen met verschillende merkjes dr op.

kan niet heel goed zijn, hoewel er zijn soms uitzonderingen. Rondo Music bijv, en op dit forum vindt men london city blijkbaar ook meestal redelijke qualiteit

almarvk
7 mei 2007, 07:52
Gewoon een Chinees budgetgitaartje met een Duits merkje. Niets nieuws onder horizon dus.

iwamoto
7 mei 2007, 08:02
Kan aan mij liggen, maar ik zie helemaal geen gitaren op deze site... Misschien is ie net under construction ofzo?
...verder klikken dan je neus lang is


ot: ja, ze zien er vrij cheap uit vind ik zelf, maar wie weet spelen ze best lekker, dr staat dat ze hand made zijn, maarged, een gitaar met floydrose onder 300 vertrouw ik bijv. nooit

almarvk
7 mei 2007, 08:12
Kwaliteit is net zoals Keiper...

Speedrockstar
7 mei 2007, 11:13
Okee ik merk dat de meningen hier niet verdeeld zijn.

Conclusie: Te groot risico om aan te schaffen via internet aangezien je ze niet uit kan proberen??

FruscianteFan
7 mei 2007, 11:17
...verder klikken dan je neus lang is


ot: ja, ze zien er vrij cheap uit vind ik zelf, maar wie weet spelen ze best lekker, dr staat dat ze hand made zijn, maarged, een gitaar met floydrose onder 300 vertrouw ik bijv. nooithand made door Chineze kindertjes misschien? Hand made is geen garantie voor kwaliteit.

Orgasmocaster
7 mei 2007, 15:52
Als in Handgemaakt door de CNC Machine. :D