PDA

View Full Version : Hallowww



Acoustic
6 mei 2007, 17:31
Hallo daar iedereen :)

Ik ben dus Niels, ben 14 jaar en woon in Hellevoetsluis ( Zuid - Holland ) in de buurt van Rotterdam. Volgens me vrienden ben ik ruig ( dat zie je ooit nog wel's op een foto :P ) en kan niet zonder me gitaar, ik speel NOG maar een half jaartje ( akoestische ) gitaar, op een zekere Tanglewood. Hij bevalt me prima, heb ook gitaarles en zit al wat te kloten met die tabs :rockon:

Over mezelf, ik zit op 2 TTO ( jaja 8-) ) Heb 'n hele lieve vriendin Celia ( die krijg je niet te zien :P ) en ben na school meestal wel te vinden op de skatebaan. Dit jaar ga ik voor 't eerst is echt een beetje serieus naar concerten ( op die van Metallica vorig jaar na dan ) Dit jaar ga ik naar de Red Hot Chili Peppers, één dag Rockwerchter ( de laatste ) en met een beetje geluk nog naar Wolfmother in Groningen, of de Arctic Monkeys in Utrecht.

Over me muzieksmaak, ik lusiter al vanaf me 8ste ongeveer beetje Rock ( zit in de familie ) luister nu gewoon alle shit van Rock, tot minimal muziek en screamo. Mijn grote voorbeeld is John Frusciante, die man betekend een hele hoop.

Nja lang lul verhaal dit allemaal, als je nog wat wil weten voeg je me maar toe op msn ( Nielss93@hotmail.com ) Ik kom hier gewoon om vooral plezier te hebben en weer wat wijzer te worden :)

Laterrr, Acoustic

hugo123
6 mei 2007, 17:40
Welkom, Veel plezier op het forum!


hugo