PDA

View Full Version : wie kan me helpen?, info over zelfbouw



Hallie
6 mei 2007, 14:00
Hee allemaal, mij lijkt het wel interessant om zelf een strat of tele te bouwen.

maar waar haal je alle onderdelen?
en hoe duur gaat het kosten als je wel een redelijke gitaar wilt bouwen, waar je ook iets mee kan?

alvast bedankt=)

-G-

jan jansen
6 mei 2007, 14:17
Hee allemaal, mij lijkt het wel interessant om zelf een strat of tele te bouwen.

maar waar haal je alle onderdelen?
en hoe duur gaat het kosten als je wel een redelijke gitaar wilt bouwen, waar je ook iets mee kan?

alvast bedankt=)

-G-


www.tonefactory.nl en kijk anders eens bij een van de andere boardleden of z mischien iets te koop hebben.Ik zag dat Wietse een redelijke tele te koop had...

IKHOUVANGITAREN
6 mei 2007, 19:53
arnhemse fijnhouthandel voor t hout of de amsterdamse je gaat naar stewmac voor de onderdelen

of voxhumana voor de onderdelen kan je overigens ook bodyblanks halen of kant en klare nekken en body's

ernieman
6 mei 2007, 20:22
Lees ook eens de "Faq" door, daar staat heel erg veel info in en links naar onderdelen en dergelijke. Als je dat gedaan hebt kun je misschien wat meer gedetaileerde vragen stellen over de dingen die nog onduidelijk zijn.

DarknessAwaits
10 mei 2007, 11:51
Moet deze dan niet naar -Zelfbouw- toe, ipv volg het bouwproces?
edit mod: gedaan

(ik vind het er overigens niet overzichtelijker op geworden) :sssh:ik ook niet

Bas87
10 mei 2007, 23:51
Ben zelf ook begonnen, en ik was net iets over de 200 euro kwijt.

Archenemy
11 mei 2007, 00:16
Ben zelf ook begonnen, en ik was net iets over de 200 euro kwijt.

Als dat 200 euro voor alle onderdelen is heb je wel goedkope spullen , mijn pickups waren al 200 bijna:P