PDA

View Full Version : Nieuw rock nummertje...



stevie_vp
6 mei 2007, 01:54
hey gasten...
heb laatst n nummertje opgenomen...
Ik twijfel n beetje of de zang in de coupletjes niet een tikkie te hard is..
En als iemand een sub heeft? wil ik graag weten hoe die klinkt..
heb tijdens masteren namenlijk geen sub gehad...
En ben natuurlijk wat jullie sowieso van de opname vinden..
greeets
/
s

Klink hier (http://www.switchbackmusic.nl/Switchback - Burn on.mp3)

glennshred
6 mei 2007, 10:42
Prachtig stevie,

Een stevig nummer met mooi bas en gitaargeluid
drums en zang zijn ook top!!!

laat maar meer komen :)

armageddon
6 mei 2007, 10:54
KLinkt lekker allemaal, maar ligt het aan mij of is de zangstem niet helemaal lekker bezig? Het klinkt namelijk alsof ie maar een bereik heeft van 2 noten of iets dergelijks.

stevie_vp
6 mei 2007, 22:57
KLinkt lekker allemaal, maar ligt het aan mij of is de zangstem niet helemaal lekker bezig? Het klinkt namelijk alsof ie maar een bereik heeft van 2 noten of iets dergelijks.

Thanks... maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt..
2 noten? het zijn er heel wat meer denkik... als je 2 octaven bedoelt.. tja t zit binnen anderhalve octaaf ongeveer.. explain :)

armageddon
7 mei 2007, 08:05
Nou, het lijkt wel alsof ie gewoon heel monotoon zingt. :)

savale
7 mei 2007, 08:59
Nou, het lijkt wel alsof ie gewoon heel monotoon zingt. :)

Ja de zang spat er niet echt uit. Misschien een 2e stem erbij pakken voor het refrein? Voor de rest klinkt t allemaal lekker hoor! 8-)

Damius
7 mei 2007, 13:23
De kwaliteit van het nummer vind ik heel goed, maar het is erg eentonig to be honest. Ik denk dat als je een aparte intro en bridge maakt, je dit al goed kunt oplossen.

stevie_vp
7 mei 2007, 15:25
Ja de zang spat er niet echt uit. Misschien een 2e stem erbij pakken voor het refrein? Voor de rest klinkt t allemaal lekker hoor! 8-)

Thanks... 2e stem in het reffrein is al zeker aanwezig..
er zitten 6 lagen vocals over in verschillende octaven en harmonieen.
De soort van eentonige ladders bergijp ik wel.. was zo bedoelt maar is inderdaad niet erg spannend ofzo...


De kwaliteit van het nummer vind ik heel goed, maar het is erg eentonig to be honest. Ik denk dat als je een aparte intro en bridge maakt, je dit al goed kunt oplossen.

Dankje.. maar heeft er iemand misschien wat meer input over de opname anzich? en de sublevels?
greets
/
s