PDA

View Full Version : mystery mini-amp



thieske
5 mei 2007, 00:28
Hebben jullie enig idee wat dit voor versterkertje is, en waar ie oorspronkelijk voor bedoeld is?
Vind t een leuk ding(mede door de kapotte speaker fuzz)

http://i59.photobucket.com/albums/g282/thijsvanleeuwen/london%20city/P4260215.jpg

mijn dank is groot..

G.G.
5 mei 2007, 09:28
Hohner 10" 5 watt ofzo?

Frits van Mourik
7 mei 2007, 01:23
Gewoon 'es aan je amp-tech vragen!
Vindt 'ie vast wel interessant...

zoon van Piet
7 mei 2007, 10:03
Hohner maakte een hele serie goedkope oefenamps in de 70-er jaren en dit is er een van. Goedkoop Japans transitorprulspul, vonden we toen. Tegenwoordig kan ik de klank van sommige kleine transitoramps uit die tijd toch wel enigszins waarderen ( kleine novanexjes, bv). Maar dat zal misschien meer te maken hebben met de achteruitgang van mijn gehoor.

schwalbe
7 mei 2007, 11:33
Is het geen mondharmonica-ampje?

Pepe
8 mei 2007, 01:08
Hohner maakte een hele serie goedkope oefenamps in de 70-er jaren en dit is er een van. Goedkoop Japans transitorprulspul, vonden we toen. Tegenwoordig kan ik de klank van sommige kleine transitoramps uit die tijd toch wel enigszins waarderen ( kleine novanexjes, bv). Maar dat zal misschien meer te maken hebben met de achteruitgang van mijn gehoor.

Novanix, veel fouter kon het niet
maar goed, we zeiden ook Ibanix en dat heeft met terugwerkende kracht toch hele leuke gitaartjes voortgebracht

Laatst een hohner full tube King Star ampje geprobeerd, had nog even de hoop dattie van hetzelfde laken was als mijn Dynacord Twen (so ein geheimtip) maar nha... ijdele hoop...

thieske
8 mei 2007, 10:43
tis geen tube ding inderdaad, maar vind t een leuk bakkie, als ik r een ts9 voorhang klinkt ie zelfs heel lekker ...dozig..maar op een fijne manier.. kwilde eigenlijk voor de gein eens een soundclip plaatsen, maar dan moet je weer een eigen webding hebben... jammer