PDA

View Full Version : Fake advertentie boss gt-8



Frankiefrank2
4 mei 2007, 20:05
Lijkt mij een onmogelijke prijs als alle gegevens kloppen toch?
Ik heb die rakker gebeld en ik hoor alleen maar gelach op de achtergrond, \Dat jullie het even weten. Wat kan je hier nou aan doen??

als dit niet de juiste plek is verplaats dit topic dan maar, en als het gezeur is sluit hem dan maar... wou ff me verhaal kwijt :P

http://muziek.marktplaats.nl/effecten/91176379-nieuwe-boss-gt-8-gitaar-effect-processor.html

Mitch
4 mei 2007, 20:12
Ik heb de link even aangepast

Even je gezonde verstand gebruiken: dit is natuurlijk flauwekul. Bij deze verontschuldig ik mij voor mijn mede Schiedammer die deze shit aanbiedt. Overigens doe je er verstandiger aan dit soort dingen te melden op de Marktplaats site. Gewoon even reageren via het kopje "In strijd met de regels".

Frankiefrank2
4 mei 2007, 20:35
Owja, jij had die link dus even aangepast dank je wel.. ik was al aan het zoeken in de `FAQ maar toen dacht ik dat het automatisch ging... maar ik heb het meteen al gemeld bij marktplaatst alleen kan je niet aangeven wat er mis mee is.. hun kunnen dat ook niet zien dat het te goedkoop is.. of er moet een echte kenner zitten.

Mvg frank

p.s.
je excuus is aanvaard :P

interessander
4 mei 2007, 21:40
Ik zag hem ook en heb toch maar gebeld, maar ik heb dan ook eens een gratis gitaar gescoord op marktplaats, als ik me daar te sceptisch had opgesteld, of er te lang over na had gedacht dan was ik die mooi misgelopen.

armageddon
4 mei 2007, 22:55
Wat is nou het probleem eigenlijk?

Die kerel wil er gewoon vanaf.

Dirk_Hendrik
4 mei 2007, 23:11
Wat is nou het probleem eigenlijk?

Die kerel wil er gewoon vanaf.

Geloofjennetzellef!?
Die gast is een kutgeintje uit aan het halen.

En das voor de TS,
Thanks for teh heads up!

armageddon
5 mei 2007, 11:22
Tja, ik vind het ook een onrealistische prijs, maar om nou direct te roepen "oplichter oplichter" is ook wat vreemd. Ik doel een beetje op wat interessander zegt...als je altijd sceptisch bent kan je nogal eens wat mislopen :)

Frankiefrank2
5 mei 2007, 12:05
daarom heb ik ook ff gebeld :sssh:

armageddon
5 mei 2007, 12:24
oeps...het was laat de laatste dagen :roll: