PDA

View Full Version : wederom Experts gevraagd :)



DTmaster
4 mei 2007, 13:51
Hallo


ik heb dankzij jullie al de eerste blz van mijn toets in me zak dus BEDANKT nog :) , nu is mijn volgende vraag of jullie mij kunnen helpen met blz 2

http://www.martijnhooning.com/algemene-muziekleer/2007toelating-aml01.pdf#top



kunnen jullie mij kunnen uitleggen per vraag wat je moet doen , het hoeft niet super lang te zijn maar een beetje in de goeie richting duwen zou al mooi zijn.

Ik heb overgins al gezocht voor een beetje info maar ik word er maar niet wijzer dus erg bedankt.


Groeten

DTmaster

DTmaster
5 mei 2007, 09:59
Iemand , ik heb trouwens gister bericht gekregen dat ik mag voorspelen dus nu ff voor het echie :)

gorgasm
5 mei 2007, 10:38
lol jij nam t nog op als n grap? Toch niet denk ik?

ik kan me wel vinden in sommigen hun mening over je btw.

wa snap je niet aan die vragen?
vraag 6 weet ik niet omdat ik nie weet hoe ze oplossen. Er is een theorie rond maar die ken ik nog nie. er is altijd 1 toon je leidtoon en naar de hand van die moet je je interval oplossen. mss kan hier iemand een duidelijkere toelichting geven?(Jimmi, peter, schaap, tristan, Reinhout?)

ik snap t allemaal maar kan t niet allemaal :)
7 snap ik bv niet over welke akkoorden ze t hebben, in t eerste geval op een g? Dus een G overmatig in 6ligging? Ik DENK dat als je een G begint met g(dus g b d) dat je m dan in kwintligging hebt. Dus hoe dat allemaal in elkaar zit moet ik nog uitzoeken.

DTmaster
5 mei 2007, 11:52
Thanx , mischien zijn er wel mensen die dit blz 2 begrijpen en inderdaad staat het allemaal zo moeilijk !!!

-=JEROEN=-
5 mei 2007, 12:08
welke vragen heb je de meeste moeite mee?

Gitaro
5 mei 2007, 12:58
Zelfs ik snap dit, en ik ben met notenleer niet verder gekomen dan "dit is de F-clef, dit is de G-clef"....

Das Schaap
5 mei 2007, 13:19
De meeste dingen hierin is het al eerder over gegaan, misschien even terugzoeken.

Maar wat snap je niet aan de vragen, de meeste lijken me vrij duidelijk qua formulering.

peter_heijnen
5 mei 2007, 14:05
Dt, dit is idd de basis.

Ik weet niet of je expliciet op dit onderdeel voor je toelating kunt zakken, maar zeker gaat het een beslissende rol gaan spelen wanneer je voor de school een twijfelgeval bent.

Het is dus iig goed je nog even goed op deze materie te richten. Als je dat goed wilt doen, kun je het best een bevoegde leraar irl contacten.

Guitarmania
11 mei 2007, 19:37
Die toets is goed op te lossen, maar die zal ik zeker niet helemaal voor jou gaan maken. Dat vergt nl. wat tijd.

Maar als je me even aangeeft welke vraag van de toets een probleem is, dan ben ik je man.

Laat effe weten!

gorgasm
12 mei 2007, 03:04
dan "dit is de F-clef, dit is de G-clef"....
leg dit dan es uit als je wil

harrie-beton
12 mei 2007, 09:45
eh ik ga niet je huiswerk maken
We krijgen straks een generatie die is afgestudeerd met behulp van "copy and paste"