PDA

View Full Version : DUET acoustisch en zang



skabouter
3 mei 2007, 22:39
jaja..........vriendin Nicky zingt prachtig! en ik pingel erbij op gitaar!!
mss wel de beste recording die ik ooit gemaakt heb!! alle eer aan Nicky!! wat een stem :)

http://www.xs4all.nl/~pluympot/muziek/arjen/nummer%201.mp3

Richwoodje
3 mei 2007, 23:23
dude, was nicky niet een van de mensen in je micra?
toffe stem inderdaad :o
geheel klinkt ook erg oke, respect!

skabouter
3 mei 2007, 23:27
ja dude:) dat was idd die nicky!! en dankje voor het respect! kben best psyched hierover!

Don Capo
4 mei 2007, 10:15
ZIngt erg lekker inderdaad, gitaarspel mag nog wat netter mi, stem iets harder opnemen ook (al luister ik hier met 1 oordopje dus misschien is het wel heel stereo opgenomen) Het geheel is erg mooi. Eigen werk?

-=JEROEN=-
4 mei 2007, 17:30
probeer je opnamens eens een beetje te pannen

dus gitaar ietsje naar links zetten, zang in 't midden houden, andere instrumenten ietsje naar rechts

is dit een akoestische gitaar? of een electrische met 'clean' geluid?

skabouter
4 mei 2007, 18:00
ik ga hem nog es anders afmixen. zang moet in chorussen wel iets harder ook ja. en de zang is op bepaalde stukken gedubbeld en gepanned. gitaar is ook gedubbeld, daarom klinkt ie niet zo "strak". 2 partijen over elkaar, maakt het net iets meer met natuurlijke schoonheidsfoutjes, en een natuurlijke chorus erover.

het is overigens een electrische gitaar (Ibanez S2120Xav) met piezo`s aan door mn amp, met een mic ervoor.

het is idd ook eigen werk, zat met haar in het park wat te tokkelen, ik speelde dit liedje, wat ik al beetje in mn hoofd had, en zij zong erineens dit overheen. kvond t geweldig, en we hebben t later gelijk opgenomen! mooi he :) we gaan wel door hiermee, nieuwe nrs maken en opnemen.

savale
4 mei 2007, 20:15
mooi gedaan! Prachtige stem inderdaad! *jaloers*Puntje van kritiek: ik vind dat stuk met de piano erin nogal "ver weg" klinken vergeleken met de rest.

Danieldg
4 mei 2007, 20:58
Ik vond het echt prachtig !
Zeer mooie zang ! De gitaar vond ik ook lekker klinken, en het lied zelf is ook leuk om naar te luisteren, echt allemaal top ! :)