PDA

View Full Version : Ibanez DMI4 Midi interface kabels



tubeonly
3 mei 2007, 20:26
Weet iemand eigenlijk of de bijbehorende SEDI kabels te krijgen zijn en of er vervanging voor is?

Dank!!

tubeonly
4 mei 2007, 11:54
Niemand? Dirk?


;)

Dirk_Hendrik
4 mei 2007, 12:45
Dirk zit op z'n werk. Daar heeft ie geen SEDI achtige kabels om te checken ;)
wacht ff tot vanavond.

tubeonly
4 mei 2007, 13:15
Dank!

:)

Dirk_Hendrik
4 mei 2007, 13:20
Wat moet tubeonly met een DMI?

tubeonly
4 mei 2007, 13:29
Hahah, uitproberen wat de Ibanez PDS1 met mijn tubes doet ;)

(Iemand nog een Ibanez POD1 liggen? Vorige week net eentje misgelopen?!)

Ik ben op dit moment met allerlei verschillende effecten aan het experimenten en kwam zo ook die DCP serie tegen. Ben het nu gewoon eens aan het uitproberen. Kijken of je zo uit een pedaaltje een boel pedaaltjes kunt halen en of het ook echt wat is...

Dirk_Hendrik
4 mei 2007, 18:06
Gtvrdemme wat een schijtpluggen!

www.Conrad.nl bestelnummer 731790-08

Moet ik je bij vertellen dat ik de DMI4, nieuw, bij een italiaanse ebayverkoper heb gekocht voor (als ik me niet vergis) 2 tientjes. De PPE1 verkocht ie voor 3 tientjes (ook nieuw) en van beide had hij er tientallen. Houd dat in je achterhoofd als je ze weer eens, nieuw in verpakking, tegenkomt. Dan weet je de winstmarges.

Dirk_Hendrik
4 mei 2007, 18:10
Hahah, uitproberen wat de Ibanez PDS1 met mijn tubes doet ;)

(Iemand nog een Ibanez POD1 liggen? Vorige week net eentje misgelopen?!)

Ik ben op dit moment met allerlei verschillende effecten aan het experimenten en kwam zo ook die DCP serie tegen. Ben het nu gewoon eens aan het uitproberen. Kijken of je zo uit een pedaaltje een boel pedaaltjes kunt halen en of het ook echt wat is...

PDS is een programmeerbare versie van de SM9 en SML supermetal, en dus ook van de Metal Charger. Interessant om te onthouden om dat een gemodificeerde Super metal erg leuk is.

Ik vermoed dat de POD1 een programeerbare versie van de Tubescreamer is. Ik heb em jammergenoeg niet dus kan ik dat niet hard maken. Die dingen waren indertijd al scheit-duur en dat zijn ze nog steeds. Toch maar weer eens wat harder gaan schreeuwen dat ze digitaal zijn (not). Gaan de prijzen wer eens wat naar beneden :D

tubeonly
5 mei 2007, 10:50
> www.Conrad.nl bestelnummer 731790-08

Super!! Dus dat gaat goed komen...

> DMI4, nieuw, bij een italiaanse ebayverkoper heb gekocht voor (als ik me niet vergis) 2 tientjes.

Sssst, dan niet verder vertellen dat ik er 18 euro (maar zonder de kabeltjes voor heb betaald...lol. Staan in de states ook voor 350 dollar, aaarg!

>Toch maar weer eens wat harder gaan schreeuwen dat ze digitaal zijn (not).

Mega digitaal, en nu ook nog roepen dat je zekers geen midigestuurde pedalen moet hebben en het gaat leuk worden ;)

Het is voor mij trouwens een experiment, ben gewoon heel erg benieuwd naar de mogelijkheden. Is het niks, dan gebruik ik het gewoon zo nu en dan in mijn "nee, da's niks" setup, lol. Maar volgens mij is dit leuk spul. Sssst, niet doorvertellen...

Dirk_Hendrik
5 mei 2007, 14:18
18 !? Ook niet slecht! Die dingen blijven zeldzaam.

Met de mogelijkheden die die dingen bieden, vooral door de programmeerbaarheid en de klassieke Maxon ontwerpen die er qua audio-guts achter hangen heb ik er heel serieus over nagedacht om met z'n setje "voor het echie" te gaan spelen. De klankvoordelen van losse pedalen die ik toch al gebruik met de programmeervoordelen van een multieffect!