PDA

View Full Version : Soms heb je geluk :D



Veekeren
3 mei 2007, 20:23
Op zich gaat het vooralsnog een vrij inhoudsloze post worden, het echte spannende moet nog even op zich laten wachten :)...

Het geval is namelijk zo dat mijn vriendin van een vriend een electrische gitaar krijgt. Hij doet er niks meer mee, gaat verhuizen, zat geld (jurist...), en zij speelt ook gitaar. Maar slechts akoestisch, ze heeft er zelf ook weinig aan, dus krijg ik em van haar, wat lief :D

Maar nu blijkt het dus nog een serieuze gitaar te zijn ook... Een USA Fender :o Maar wat voor iets weet ik niet... Zij zei - dat hij zei - dat ie een doorzichtige lak heeft (weet je nog niks, gewoon blank of een doorzichtige kleur). Ze zei ook dat een iets van een Universal - of Universe editie was, maar dat zal wel. Ik heb er nog nooit van gehoord.

Nah ja, ik zal hem iig over een week ofzo als ik meer weet wel bumpen. Vooralsnog blijft het fantaseren.. Een mooie '52 reissue Telecaster :D? Misschien heeft ie ook nog wel een dikke Fender buizenbak hahaha...

nielsduursma
3 mei 2007, 20:39
Universal = Anniversary?

Veekeren
3 mei 2007, 20:41
Universal = Anniversary?

Dat zou natuurlijk zomaar eens goed kunnen :D Ze dacht dat ie iets van een jaar of tien oud zou moeten zijn...

LaurentB
3 mei 2007, 20:43
Dat zou natuurlijk zomaar eens goed kunnen :D Ze dacht dat ie iets van een jaar of tien oud zou moeten zijn...

Ik denk inderdaad Anniversary. Die zijn best duur...

Was dat trouwens een Freudiaanse verspreking, dat "mijn vriendin van een vriend"? :D

Veekeren
3 mei 2007, 20:51
Ik denk inderdaad Anniversary. Die zijn best duur...

Was dat trouwens een Freudiaanse verspreking, dat "mijn vriendin van een vriend"? :D

Ehm, naja, mijn geliefde krijgt dus van "just a friend" een gitaar :D

LaurentB
3 mei 2007, 20:57
Ehm, naja, mijn geliefde krijgt dus van "just a friend" een gitaar :D

Oh, ik las het verkeerd! Ik las "vriendin van een vriend" als zou zij de vriendin van die vriend zijn, haha.

Outrage
3 mei 2007, 21:06
Oh, ik las het verkeerd! Ik las "vriendin van een vriend" als zou zij de vriendin van die vriend zijn, haha.

Freud doet je de das om!

Luke-wannabe
3 mei 2007, 21:40
Dat zou natuurlijk zomaar eens goed kunnen :D Ze dacht dat ie iets van een jaar of tien oud zou moeten zijn...
10 kan wel! Dan zou het 11 zijn, maarja zit in de buurt!
Vorig jaar was nl de 60th anniversary van Fender, dus dan zou 11 jaar geleden de 50th geweest zijn.
Vet man!
Ik ben benieuwd!

a darker shade of grey
4 mei 2007, 10:04
Klinkt inderdaad zeer veelbelovend!
Maar nou wil ik niet de pretbederver zijn enzo en ook niet de wijze volwassene (jaja ik ben ook 18 :D), maar don't keep your hopes up ;) Dan kan het alleen tegenvallen.

Veekeren
4 mei 2007, 11:08
Klinkt inderdaad zeer veelbelovend!
Maar nou wil ik niet de pretbederver zijn enzo en ook niet de wijze volwassene (jaja ik ben ook 18 :D), maar don't keep your hopes up ;) Dan kan het alleen tegenvallen.

Ach... mag het niet zeggen, maar ik heb het niet enorm op Strats hahahahaha... Waarschijnlijk is dat ook een reden dat het me niet zoveel uitmaakt, bij voorbaat kijk ik een gegeven paard niet in den bek, maar verschillen tussen strats boeien me (vooralsnog wellicht) niet veel.

En toch hoop ik dat het een tele is :D

a darker shade of grey
4 mei 2007, 11:27
Ach... mag het niet zeggen, maar ik heb het niet enorm op Strats hahahahaha... Waarschijnlijk is dat ook een reden dat het me niet zoveel uitmaakt, bij voorbaat kijk ik een gegeven paard niet in den bek, maar verschillen tussen strats boeien me (vooralsnog wellicht) niet veel.

En toch hoop ik dat het een tele is :D

Ach mocht het een strat zijn en je vindt hem toch maar zozo, je kan hem aan mij slijten voor een mooi prijsje ;)

Veekeren
4 mei 2007, 11:49
Ach mocht het een strat zijn en je vindt hem toch maar zozo, je kan hem aan mij slijten voor een mooi prijsje ;)

Ben bang dat mn vriendin dat niet zo lief van me zou vinden :D

Aan de andere kant wel lachen, om de keer dat ze langskomt nadat ze hem gegeven heeft wél een flatscreen te hebben maar geen gitaar meer.

a darker shade of grey
4 mei 2007, 13:07
Whaha!
En dan zo'n onschuldige blik opzetten en dan: "Waat? Is er iets?"

sebastiaan88
4 mei 2007, 13:19
Nou waar blijftie:P

Veekeren
4 mei 2007, 13:50
Nou waar blijftie:P

Zoals ik zei, zal ik em waarschijnlijk over een week krijgen ;)

vulvasonic
4 mei 2007, 16:21
Zoals ik zei, zal ik em waarschijnlijk over een week krijgen ;)

Soms mag ik je heel graag. Maar soms ook ineens helemaal niet meer. Heel gek is dat. Doet de mooiste gitaren de deur uit en dan krijgt ie via z'n vriendin ook nog eens een (waarschijnlijk) hele mooie strat...... EN DIE MOT IE DAN WEER NIET!

Verwend nest! :sneaky:








;)

Yamhammer_71
4 mei 2007, 16:24
Wat schattig :D

Ben benieuwd watvoor gitaar het nou eigenlijk is!
En hoe die klinkt + speelt...

FC Spoiler
4 mei 2007, 16:33
De anniversary series van 1996:

http://www.decoda.net/FCBASS/index_bestanden/fendercoll2.jpg

LTD edition oplage (halsplaatje is van m'n ex Jazz Bass)
Vaak worden Fenders uit '96 aangeboden als "anniversary" bas/gitaar, elk instrument van Fender kreeg het anniversary stikkertje achter op de kop. Op het plaatje dus de enige echte anniversary modellen van '96

Alvast congrats!

frekie
4 mei 2007, 19:18
Ooit van de drummer van het bruiloften en partijen bandje waar ik toen in zat een Mex strat gekregen, had ie gewonnen met een prijsvraag. Heb ik 2 jaar bruiloften en partijen op geramd, was ie zat goed genoeg voor. Later ingeruild tegen een Tokai. Wel de Schallers op laten zitten, dom natuurlijk :nervous:

Veekeren
4 mei 2007, 23:21
Soms mag ik je heel graag. Maar soms ook ineens helemaal niet meer. Heel gek is dat. Doet de mooiste gitaren de deur uit en dan krijgt ie via z'n vriendin ook nog eens een (waarschijnlijk) hele mooie strat...... EN DIE MOT IE DAN WEER NIET!

Verwend nest! :sneaky:








;)

In het echte leven ben ik een geweldige kerel. Werkelijkwaar fantastisch. En bescheiden! Ik ken niemand die zo bescheiden is als ik, werkelijk waar. Met andere woorden, alle reden om mij te mogen, vertrouw me daar maar op. Dat is natuurlijk ook de reden dat ik zo'n geweldige vriendin weet te scoren.

En ik ben er echt wel blij mee hoor :D Misschien dat ik ondertussen strats wel zou kunnen apprecieren, tis al weer een aantal jaar geleden dat ik er een bespeelde...

B_2_the_a
4 mei 2007, 23:25
wat het ook wordt....

SUCCES MET JE RUG/BEEN

Veekeren
4 mei 2007, 23:30
wat het ook wordt....

SUCCES MET JE RUG/BEEN

Ja dank je :D Zou die gitaar als compensatie bedoeld zijn voor m'n waarschijnlijke hernia hahaha :D?

B_2_the_a
4 mei 2007, 23:39
let's hope it's a squier then

Nellyrocks
18 mei 2007, 11:02
*bump*

Hier ben ik benieuwd naar.

Heb je je ikweetnognietwatocaster al?

Veekeren
18 mei 2007, 11:07
Ja... weet ik al wat... Mn vriendin moet em al 1,5 week meenemen, maar ze doet het telkens niet. Ik ben gestopt met vragen, en ga me niet opdringen alsof ik die gitaar belangrijker vind dan haar. Maar soms snap ik haar niet hoor, mij eerst enthousiast maken en dan telkens geen zin hebben dat ding mee te nemen ofzo. Vrouwen...

Wat ze me verteld heeft, het is dus zoals we verwachtten een Anniversary. Heb een serienummer gevraagd, maar verder dan het ontdekken van N4 (als ik het me goed herinner) kwam ze niet, ik weet niet of dat het volledige serienummer is. Het is als het goed is iig een witte strat, witte slagplaat met een maple hals.

Nah ja, zal je zien dat ze er straks zo lang over doet dat het eerder uit is dan dat ze hem meegenomen heeft :D

B_2_the_a
18 mei 2007, 11:11
Gewoon bij der thuis langsgaan,
zie je der ouders ook weer eens ;)

Veekeren
18 mei 2007, 11:16
Gewoon bij der thuis langsgaan,
zie je der ouders ook weer eens ;)

Ja heb je al gezegd, en je weet ook wat ik er op geantwoord heb. Weinig nuttig om dat hier allemaal uit de doeken te doen. Laten we het er op houden dat ik zoiets wil krijgen, niet claimen.

Nellyrocks
18 mei 2007, 11:23
Wat ze me verteld heeft, het is dus zoals we verwachtten een Anniversary. Heb een serienummer gevraagd, maar verder dan het ontdekken van N4 (als ik het me goed herinner) kwam ze niet, ik weet niet of dat het volledige serienummer is. Het is als het goed is iig een witte strat, witte slagplaat met een maple hals.

N4 is 1994 dus het kan idd best een anniversary zijn. Olympic white. Moet je alleen die witte slagplaat even een dagje in de thee leggen en het ziet er super mooi uit.

Ben benieuwd.

B_2_the_a
18 mei 2007, 14:53
Ja heb je al gezegd, en je weet ook wat ik er op geantwoord heb. Weinig nuttig om dat hier allemaal uit de doeken te doen. Laten we het er op houden dat ik zoiets wil krijgen, niet claimen.

I know, maar het lijkt me nogsteeds een goed idee :P

MichaelSS
18 mei 2007, 17:08
Heb zelf een zwarte. Die dingen hebben ook tex specials. Zit trouwens ook een vlaggetje op :D

betere foto had ik ff niet

http://members.home.nl/gscheper/kamer/IMG_0054.jpg

jasper159
18 mei 2007, 17:28
Djeeez, het is me de laatste maanden opgevallen dat redeljik veel mensen die Ibanez Joe Satriani hebben :confused:

artnaz
18 mei 2007, 17:37
Ja... weet ik al wat... Mn vriendin moet em al 1,5 week meenemen, maar ze doet het telkens niet. Ik ben gestopt met vragen, en ga me niet opdringen alsof ik die gitaar belangrijker vind dan haar. Maar soms snap ik haar niet hoor, mij eerst enthousiast maken en dan telkens geen zin hebben dat ding mee te nemen ofzo. Vrouwen...Naaa, dat kan natuurlijk niet he! Dumpen die handel en naar mij sturen! Dan probeer ik zo subtiel mogelijk die gitaar uit haar te krijgen...

:D

glasbier
18 mei 2007, 17:47
Ja heb je al gezegd, en je weet ook wat ik er op geantwoord heb. Weinig nuttig om dat hier allemaal uit de doeken te doen. Laten we het er op houden dat ik zoiets wil krijgen, niet claimen.

-neem jij weleens een grote bos bloemen voor haar mee?
wil weleens wonderen doen!(ik ben ervaringsdeskundige!)
t'is maar een tip.....

Veekeren
18 mei 2007, 20:35
-neem jij weleens een grote bos bloemen voor haar mee?
wil weleens wonderen doen!(ik ben ervaringsdeskundige!)
t'is maar een tip.....

Hahahaha :D Bedankt voor de tip, maar dat zal het probleem niet zijn ;)



Daar komt bij dat het alleenrecht op mijn welgevormde lichaam op zich al een USA Fender waard is, bloemen vallen daarbij in het niet.

B_2_the_a
18 mei 2007, 22:38
Daar komt bij dat het alleenrecht op mijn welgevormde lichaam op zich al een USA Fender waard is, bloemen vallen daarbij in het niet.

Dat is nog geen eens een Stagg waard met je huidige motoriek ;)

Veekeren
12 augustus 2007, 18:33
HIJ IS ER!!!!

Na 80 maanden... En hij is lelijk hahaha! Vergeeld, beetje piskleurtje :) M'n vriendin vindt em zo lelijk dat ze niet gelooft dat iemand geld er voor over zou hebben. Eerst de schrale foto's, misschien deze week betere. Dan heb ik em ook wel schoon gemaakt...

http://i12.photobucket.com/albums/a210/Veekeren/Strat.jpg

http://i12.photobucket.com/albums/a210/Veekeren/Kop.jpg

Het is dus een Strat uit 1994, speciale editie voor de 40th Anniversary van de Stratocaster. Is dit nou iets speciaals of gewoon eigenlijk hetzelfde als een normal USA strat, ook qua waarde? Mn vriendin (en ik eigenlijk ook wel..) vindt dat ik hem voor iets fatsoenlijks moet ruilen, een tele of zo :D

B_2_the_a
12 augustus 2007, 18:36
niet schoonmaken!!

hoogstens stof eraf!!!

Hemels mooi :D



p.s. ik heb een tele te ruil/koop ;)

Veekeren
12 augustus 2007, 18:37
niet schoonmaken!!

hoogstens stof eraf!!!

Hemels mooi :D



p.s. ik heb een tele te ruil/koop ;)

Ja, schoonmaken, stof en meuk er af halen. Niet oppolijsten nee.

En jouw tele, DIE MOT IK NIE.

Gitarezzo
12 augustus 2007, 19:57
Het was leuk om dit spannende verhaal te lezen, met een prachtig mooi einde :dance:

Veel plezier met die beauty!

grayfink
12 augustus 2007, 20:03
Ik vind hem prachtig, jammer dat je hem zelf niet zo waardeert.

Rinze
12 augustus 2007, 20:05
Nieuwe snaren kan geen kwaad zo te zien. Waarom heb ik niet zo'n vriendin, zucht... Waarom ken ik geen mensen die een gitaar die tegen de 1000 euro waard is weggeven... pffTja, ik ga maar eens afwassen.

Veekeren
12 augustus 2007, 21:06
Ik vind hem prachtig, jammer dat je hem zelf niet zo waardeert.

Op de foto's ziet ie er eigenlijk beter uit dan in het echt. En ik waardeer het als cadeau enorm, laat dat wel duidelijk zijn. Alleen vinden zowel mijn vriendin als ik em er niet zo geweldig uit zien...

Verder speelt ie overigens wel oke trouwens! Qua klank is het ook niet mn ding, maar hij speelt heerlijk soepel.

Dude
12 augustus 2007, 22:17
waanzinnig ding zeg...

ik wil ook zulke vrienden :(

LaurentB
12 augustus 2007, 22:28
HIJ IS ER!!!!

Na 80 maanden... En hij is lelijk hahaha! Vergeeld, beetje piskleurtje :) M'n vriendin vindt em zo lelijk dat ze niet gelooft dat iemand geld er voor over zou hebben.

(...)

Het is dus een Strat uit 1994, speciale editie voor de 40th Anniversary van de Stratocaster. Is dit nou iets speciaals of gewoon eigenlijk hetzelfde als een normal USA strat, ook qua waarde? Mn vriendin (en ik eigenlijk ook wel..) vindt dat ik hem voor iets fatsoenlijks moet ruilen, een tele of zo :D


Ja eh, vrouwen en gitaren (of auto's), dat werkt dus gewoon niet, zo blijkt maar weer eens. Of ze nou in een Opel Corsa of een Jaguar rijden, als het maar rijdt. Of ze nou op een Blokkergitaar of een Fender spelen: als het maar een leuk kleurtje heeft. Tjezus...

Kaboemba
12 augustus 2007, 22:33
Da's toch wel ongeveer de mooiste kleur (liever geen kleur maar okee) die een strat kan hebben.

Toch is het jammer dat dat ding dan terecht komt bij iemand die hem niet zo waardeerd. Maar een mooi kado blijft het.

a darker shade of grey
13 augustus 2007, 09:15
DAT IS ECHT DE STRAT DER STRATS!!! Zo'n ding had ik altijd voor ogen als ik mezelf beloofde ooit een witte strat te kopen. En dat pisgele wat jij noemt, dat hoort gewoon zo hoor. Het heet Antique White geloof ik ;)

Gefeliciflapstaart!

Piekhaar
13 augustus 2007, 09:35
Ik ben absoluut geen strat-fan, maar deze zou ik dus gewoon houden, en nog gebruiken ook.

Butger
13 augustus 2007, 12:08
Hhmmmmmzz je hebt toch wel mazzel, je krijgt zomaar ongeveer 1000 euro! (oke in de vorm van een pisgeel ding)
Dat is niet mis

Pentatonic
13 augustus 2007, 12:11
'k vind hem ook juist mooi zo :) en zeker om gewoon gratis te krijgen, ongelooflijk

Rinze
15 augustus 2007, 19:12
Volgens mij staat ie al op gitaarmarkt: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=81548...

Veekeren
15 augustus 2007, 19:16
Volgens mij staat ie al op gitaarmarkt: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=81548...


Hehehe, ja, effe kijken wat de reacties er op zullen zijn ;) Maar had er niet perse reclame hier voor hoeven te hebben hoor, al kan het wellicht geen kwaad :)

heavy-metal-thunder
15 augustus 2007, 19:21
Volgens wat ik horen zeggen heb, is die 40th anniversary niet speciaal t.o.v. de andere USA's en ze zijn in zo'n grote getale gemaakt dat ze geen collector zullen worden. Desalnietemin, toch een mooie som waard.

Ik vind het niet zo keurig dat je hem verkoopt. Wat gaat je vriendin zeggen als de vorige eigenaar zegt "hoe gaat het nog met dat gitaartje". Een goede strat is nooit overbodig.... maar dat is mijn mening....

Veekeren
15 augustus 2007, 19:29
Volgens wat ik horen zeggen heb, is die 40th anniversary niet speciaal t.o.v. de andere USA's en ze zijn in zo'n grote getale gemaakt dat ze geen collector zullen worden. Desalnietemin, toch een mooie som waard.

Ik vind het niet zo keurig dat je hem verkoopt. Wat gaat je vriendin zeggen als de vorige eigenaar zegt "hoe gaat het nog met dat gitaartje". Een goede strat is nooit overbodig.... maar dat is mijn mening....

Ja, tis ook niet veel meer bijzonder dan een gewone strat, I know.

Ach, en ik snap je wel hoor, mag je ook vinden. Maar affijn, ik kan me niet voorstellen dat ie er mee zit, als ik de staat van de gitaar zag en als ie het al zomaar weggeeft aan iemand die hij nauwelijks ziet. Affijn, het gaat om het principe, dat snap ik wel, maar ik vind het ook weer geen halszaak.

Kaboemba
15 augustus 2007, 19:33
Ik zou het knap lullig vinden als iemand dat deed om niet te stellen zeer onbeschoft.

Wat let je om het te vragen aan diegene waarvan je hem had.

Tupelo
15 augustus 2007, 19:47
Ik zou ook wachten tot de vriendschap een beetje bekoeld is zeg maar.
Tot het ogenblik dat je met enige zekerheid nooit meer iets van of over die dude hoort.
Overigens wel een beetje vreemd.. zelfs voor iemand die voldoende poen heeft.. heeft die gozer een crush for ya lady ofzo? :confused:

heavy-metal-thunder
15 augustus 2007, 19:47
Ik zou het knap lullig vinden als iemand dat deed om niet te stellen zeer onbeschoft.

Wat let je om het te vragen aan diegene waarvan je hem had.

ja, en zeggen "we delen de winst" :-)

Ik zou ze houden, maar mss is dat wel omdat ik tegenwoordig zin heb in een strat. Ja, ook al vind je vriendin een witte strat lelijk, ik vind het super geil, zeker als ze wat vergeeld is.

heavy-metal-thunder
15 augustus 2007, 19:50
Wat vraag je er eigenlijk voor?

btw: ik heb een tele kopie met Fender custom shop pu's in op overschot. Zin in een ruil (mits opleg van mijnentwege)? PM me anders maar ff.

bass blom
15 augustus 2007, 19:51
hmm, meteen verpatsen is wel wat schofterig ja..
ik heb ook wel eens een paar stoelen en een ouwe radio gekregen en een jaar of 4 later verkocht. dank marktplaats ;) 800 euro opgebracht :D
maar anders waren ze aan de kringloopwinkel gegeven.

Veekeren
15 augustus 2007, 20:08
Wat vraag je er eigenlijk voor?

btw: ik heb een tele kopie met Fender custom shop pu's in op overschot. Zin in een ruil (mits opleg van mijnentwege)? PM me anders maar ff.

Ga em niet verkopen, ik doe em alleen weg als iemand iets wil ruilen wat ik heel interessant vind.

En wat iedereen er ook van vindt, geen probleem. Iedereen heeft recht op zn eigen mening, gebaseerd op dat deel van de context wat hij weet.

eazy G
16 augustus 2007, 11:41
als ik de staat van de gitaar zag

De staat van die gitaar die je op marktplaats hebt gezet is toch nog een goede staat??


en als ie het al zomaar weggeeft aan iemand die hij nauwelijks ziet.

Misschien ziet deze gulle gever, je vriendin wel vaker? hehe, Ik zou me als ik jou was niet teveel bezig houden met die gitaar maar met mn vriendin.
Als een jongen iets van hoge waarde aan een meisje geeft, dan zit er meestal wat achter. Kortom die gast zit achter je chick aan!

Veekeren
16 augustus 2007, 11:55
De staat van die gitaar die je op marktplaats hebt gezet is toch nog een goede staat??

Is ie ook, ik heb het meer over de snaren van 8 jaar oud en de hoeveelheid vieze meuk en stof over heel de gitaar. Nu heeft iedereen een verschillend manier van zn gitaar onderhouden, maar dit leek niet op een blijk van echte interesse in het instrument.


Misschien ziet deze gulle gever, je vriendin wel vaker? hehe, Ik zou me als ik jou was niet teveel bezig houden met die gitaar maar met mn vriendin.
Als een jongen iets van hoge waarde aan een meisje geeft, dan zit er meestal wat achter. Kortom die gast zit achter je chick aan!

Wat betreft die kerel, zoals op meer punten in dit hele verhaal is ook dit een mening gebaseerd op een gevolg van een intentie, niet op de intentie zelf. Daar maak ik me geen zorgen om, en wat ik aan tijd besteed aan de gitaar valt compleet in het niet aan wat ik aan mn vriendin besteed ;)

En btw, er zitten wel meer gasten achter mn chick aan, wat dat betreft ben ik wel wat gewend :D Maak ik me overigens verder ook al geen zorgen om :)

MichaelSS
16 augustus 2007, 12:05
Wow..

Wat zou ik deze graag willen hebben.. heb dezelfde in het zwart met zwarte slagplaat. Zou er wel 2 willen hebben in verschillende kleuren. Zitten trouwens leuke elementen in.

Heb mijn eigen gitaar toen gekocht voor 650, en heb hem toen op internet gezet waarna ik al snel biedingen kreeg van 800 euro. Heb hem toen maar weer van marktplaats gegooid.

Als je hem verkoopt moet je maar even mailen. Op marktplaats staat deze serie gitaren nauwelijks te koop.

Veekeren
16 augustus 2007, 12:09
Wow..

Wat zou ik deze graag willen hebben.. heb dezelfde in het zwart met zwarte slagplaat. Zou er wel 2 willen hebben in verschillende kleuren. Zitten trouwens leuke elementen in.

Heb mijn eigen gitaar toen gekocht voor 650, en heb hem toen op internet gezet waarna ik al snel biedingen kreeg van 800 euro. Heb hem toen maar weer van marktplaats gegooid.

Als je hem verkoopt moet je maar even mailen. Op marktplaats staat deze serie gitaren nauwelijks te koop.

Er staat er volgens mij nog eentje op marktplaats, andere kleur wel... Maar zoals ik al zei, verkoop em niet. Ik ruil hem alleen als ik iets écht leuks tegen kom. En die kans is klein, maar das niet erg.