PDA

View Full Version : CTR pedal opties op de GT-6 ! HELP !!



skabouter
9 januari 2003, 23:34
een maat van me heeft een GT-3, en daar zit een CTR switch op, net als op de GT-6 die ik heb.

maar bij hem kan je daarmee ook de opties "mute" en "doorgaan" of zoiets instellen.

dus dat als je een geluid hebt, en je drukt de switch in, dat het geluid dan gedempt wordt, of dat ie het juist vast houdt....

maar die 2 opties kan ik niet vinden op het GT-6 CTR pedal.

wie weet hier meer van ? dacht dat de GT-6 alles had van de GT-3 + MEERR !

@iro
10 januari 2003, 00:29
ik heb mijne verkocht maar ik weet dat het ging, kheb het ook altijd gebruikt ... ergens mee de knop ctrl assign kun je dat instellen denk ik.

@iro

RadiuS
10 januari 2003, 16:25
De GT-3 is nieuwer dan de GT-6, boss heeft dat heel vreemd gedaan want ook al is de GT-6 uitgebreider, de GT-3 heeft volgens mij een paar dingen die de GT-6 niet heeft!

Nesker
10 januari 2003, 17:50
de gt6 is nieuwer hoor

skabouter
10 januari 2003, 23:11
inderdaad !! de volgorde is raar ja, maar niet zo raar dat de gt-6 niet als laatst zit.

GT5--------> GT-3----------> GT-6 ! !

RadiuS
11 januari 2003, 17:43
ooeepps inderdaad door de war gehaald met de GT-5.......foutje :S

Shay
11 januari 2003, 18:16
Hoi,

Je moet knopje :razz:edal assign" indrukken. Daarna met de parameter toets naar rechts totdat je "ctrl pedal assign" ziet. Dan ga je met de 'draaiknop' naar links of rechts tot je het gewenste effect hebt gevonden en kun je het verder instellen.

Vergeet niet dat je de begin en eindwaarde moet instellen. Dus als je naar de bank en nummer gaat of die CTRL AAN of UIT moet zijn als beginwaarde..

Greetz

sash
11 januari 2003, 18:17
Volgens mij kunnen ze bij Boss niet tellen :grin:

Ic3gl0vE
11 januari 2003, 20:41
gt3 heeft wel een paar dingen die de gt6 niet kan.. geen idee wat het is :smile:

skabouter
12 januari 2003, 00:50
tis nu al laat, gun de buren hun welverdiende nachtrust. maar zal shays tip morgen proberen. hoop dat het lukt.....
maar ik heb al van alles geprobeert in de 3 maanden dat ik um heb, en shays oplossing klinkt heel simpel. zal raar zijn als het blijkt te werken, en dan gaak me heel dom voelen.

en trouwens, volgens mij is er niets dat de Gt-3 kan, wat de GT-6 niet kan. behalve dan dat probleempje waar ik nu mee worstel. maar als shays oplossing goed is, is dat ook al neit zo.

laat iemand anders anders ff vertellen wat de GT-3 kan wat de GT-6 niet kan !

InternEd
13 januari 2003, 13:31
Op 2003-01-09 23:34, schreef skabouter:
een maat van me heeft een GT-3, en daar zit een CTR switch op, net als op de GT-6 die ik heb.

maar bij hem kan je daarmee ook de opties "mute" en "doorgaan" of zoiets instellen.

dus dat als je een geluid hebt, en je drukt de switch in, dat het geluid dan gedempt wordt, of dat ie het juist vast houdt....


Wat ik gedaan heb, is instellen dat de tuner ingeschakeld wordt bij het nogmaals intrappen van de patch die al aktief is.
Vervolgens bij de tunerinstellingen aangeven dat ie in tuner stand moet muten.

Dan heb je volgens mij de enige mogelijkheid om te muten. (naast je volumepedaal naar nul trappen natuurlijk...)

Groeten, Ed.

Ic3gl0vE
13 januari 2003, 13:32
als het goed is staat er iets op het gt3/gt5 NL forum in de yahoo user group over wat de gt3 wel kan maar de gt6 niet