PDA

View Full Version : Joepie! beginnerssetje gekocht!



Nocki
3 mei 2007, 13:10
Hoi Allemaal,

Ik heb net ene beginners setje gekocht. Omdat ik gevraagd ben in de muziekgroep van onze gemeente te bassen had ik een leuke set nodig. het is het volgende geworden.

Cort Action bass met koffer
Hartke kickback 12"

Ik ben echt super blij ermee. leuke lichte combi. niks verkeerds mee.
Natuurlijk zit niemand hierop te wachten maar ik ben er wel heel blij mee!

Nocki

peter_heijnen
3 mei 2007, 13:25
Gefeliciteerd!

En nu die byoc's uit je sig.....

menno182
3 mei 2007, 13:31
gefeliciteerd :)

ik heb veel goede dingen over Cort bassen gehoord.

Nocki
3 mei 2007, 14:41
Bijdeze de BYOC uit mn sig :-) blijven lekker in mn top geplakt zitten :-)

De cort basjes zijn idd erg leuk! ik heb m gekozen uit fenders, squiers, ibanezen en olp basjes.

Dit was de interesantste kwa prijs en kwa geluid, mogelijkheden enzo!

leuke bas!

OJJVZ
3 mei 2007, 17:54
Gefeliciteerd, lijkt me een goeie keus.

guitartub
3 mei 2007, 18:10
Dus Nocki gaat ook aan de bas, LEUK HOOR!!

Nocki
3 mei 2007, 20:55
Heel erg leuk setje. heb er nu even thuis lekker op kunnen spelen en ben erg tevreden. het is makkelijk mee te nemen en in mn koffer is ruimte zat voor de kabels enzp. en ik denk dat ik het gewoon kan laten staan in de kerk mocht dat nodig zijn.

GunMetalBlue
3 mei 2007, 22:02
Heel erg leuk setje. heb er nu even thuis lekker op kunnen spelen en ben erg tevreden. het is makkelijk mee te nemen en in mn koffer is ruimte zat voor de kabels enzp. en ik denk dat ik het gewoon kan laten staan in de kerk mocht dat nodig zijn.

Gospel? :soul:

peter_heijnen
4 mei 2007, 08:54
Nocki, had je al eens geprobeerd bas te spelen over je actieve monitor?

Met ev een extra preampje/equalizer heb je in principe alles wat je nodig hebt. Ik heb zelf een tijdje gebast op de actieve mackie 12" floormonitor met een tc para-eq en dat klonk moddervet!

Kun je de hartke voor iets anders moois verpatsen. :)

Nocki
4 mei 2007, 08:58
De bas wordt inderdaad gebruikt voor praise, worship ook wel bekend als gospel :)

Ik heb idd gespeeld over mn monitor maar vond dit beter klinken. je weet dat ik best kieskeurig ben wat geluid betreft en dit speelt net wat lekkerder en prikt net wat beter door de mix heen.

Nocki

Edit:
Peter. ze gaan toch weg hoor :-) ik heb voor een komend project toch weer wat andere dingen nodig en de BYOC pedals gan ik daarvoor niet gebruiken.
dus ondanks dat ze het helemaal zijn moeten ze nu toch weg... twordt tijd dat ik een vaste band krijg ipv steeds die projecten :-)