PDA

View Full Version : Wat voor acoustische gitaar is dit?



Arch_Evil
2 mei 2007, 22:57
Ik heb deze acoustische gitaar een paar jaar geleden (tweedehands) gekocht. De verkoper zei, dat er maar een paar van in Nederland waren.
Uh jah, t zal wel, maakt mij verder niks uit, maar het enige wat ik weet is dat het een Charvel is. Verder heb ik geen flauw idee wat voor model het is. Op internet kan ik er ook niks over vinden want ik weet niet waar ik moet zoeken :p
Kan iemand me helpen?

Foto:

http://img159.imageshack.us/img159/5306/charvelgg8.jpg

K vind het zelf wel een mooi dingetje :)

LaurentB
2 mei 2007, 23:06
Apart! Klinkt-ie akoestisch ook, of is het vooral bedoeld om versterkt te gebruiken?

Arch_Evil
2 mei 2007, 23:11
Hij doet niet onder voor een "gewone" acoustische gitaar. Uitversterkt klinkt ie ook lekker, maar ook acoustisch komt er goed geluid en volume uit 8)

Liefhebber
2 mei 2007, 23:37
Heel apart dingetje,

De bouwer heeft zich gerealiseerd dat je een klankgat eigenlijk niet zo nodig hebt!
Charvel is een Amerikaans merk. Ze bouwen " Hot Rot" elektrische gitaren. Begonnen in San Dumas, California in 1979 dacht ik.
Ik wist niet dat ze dit ook hadden gemaakt!

northernlake
3 mei 2007, 14:19
Mooi ding. Charvel is (was?) onderdeel van Jackson Guitars. Misschien kun je hun customer service eens een mailtje sturen met de vraag wat het precies is?

Ik heb geen electrische gitaar meer, maar een Charvel Surfcaster zou ik nog wel overwegen...

Daniël_san
3 mei 2007, 14:51
Mooi ding. Charvel is (was?) onderdeel van Jackson Guitars. Misschien kun je hun customer service eens een mailtje sturen met de vraag wat het precies is?

Ik heb geen electrische gitaar meer, maar een Charvel Surfcaster zou ik nog wel overwegen...

Charvel is onderdeel van Jackson, was het niet volgens mij...

Maar OT: Ik heb nog nooit een akoestische Charvel gezien. Apart gitaartje :P