PDA

View Full Version : Lja



lja
2 mei 2007, 15:54
Hallo iedereen ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb nog niet zoveel speelervaring maar dat wordt met de dag groter. Ik heb ongeveer een jaar lang groepsles gehad, maar dat begon gauw te vervelen door de saaie lessen. sinds een paar weken ben ik weer begonnen met spelen. en toen ik op koninginnedag een zo goed als nieuwe Juan Salvador model 6 wist te bemachtigen voor 40 euro gingen de remmen los. Ik wens iedereen nog veel speelplezier, want dat is waar het om draait.

groeten LJA

Don Capo
2 mei 2007, 16:07
Goeie koop!


Welkom op het forum, wat speel je zoal? Waar heb je les in gehad.

lja
3 mei 2007, 08:51
jah zeker ik was er ook echt blij mee. zeker omdat mijn broer een aantal jaren geleden ook een juan salvador voor 800 gulden had gekocht. Hij was er ook niet blij mee toen hij mijn aanwinst zag :p :p . Ik heb 1 jaar les gehad en voornamelijk akkoorden geleerd. Maar wil nu toch ook wat klassiek kunnen spelen. Dus ben nog op zoek naar een goede methode om mezelf klassiek te leren.

Don Capo
3 mei 2007, 09:36
Jezelf klassiek aanleren is erg moeilijk, daar zou ik echt een goede docent voor zoeken. Wat misschien leuk is om door te nemen zijn deze Topics die je wegwijs maken door de beginselen van de theorie.

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=80690

Veel speelplezier!