PDA

View Full Version : Nu of nooit: guitarfetish



G.G.
1 mei 2007, 21:26
Nu supergoedkope body's en neck's moet je zien:

Sorry, maar moest het laten zien, excusse voor de spam

http://store.guitarfetish.com/neandbofacl.html

fred dons
1 mei 2007, 21:41
beetje jammer dat de leuke dingen al uitverkocht zijn :(

Keesz
1 mei 2007, 21:42
GG.

is het misschien handig om een ''group buy'' te houden? ik heb namelijk geen paypal...is het misscien handig als ik dit samen met 1/meerdere forum leden doe?

dit beviel mij erg goed met de koop bij stewmac die mattia georganiseerd had...

handel details maar af via PM

Kees

fred dons
1 mei 2007, 21:42
toevoeging: mooie plaatjes maar waar ik ook op klik alles is weg (niet alleen de leuke dingen)

Keesz
1 mei 2007, 21:48
ja maar zal deze lijst niet telkesn refreshed worden?? ze hebben een hele fabriek opgekocht, dus spul zat...

fred dons
1 mei 2007, 21:51
lijkt mij dat alles wel in een keer op de site wordt gegooid maar ik blijf het proberen de komende dagen :)

dePerik
1 mei 2007, 22:04
Nonde nonde jus.... Ik wordt gek, wat ga ik nou doen; toch maar V30's kopen of hier ter plekke een te gekke gitaar samenstellen voor geen geld.
Het leven van een gitarist is niet eerlijk.... :sneaky:

DarknessAwaits
1 mei 2007, 22:29
Jemig zeg! Bij mij doen vrijwel alle links het (enkel die van de strat-achtige body niet), betekend dat dan in principe dat ze niet uitverkocht zijn? O, wacht:


* The Brand New "Tree of Life" White Painted Neck is not currently available. Please contact us for availability of this item.

Als er iets georganiseerd wordt wil ik zeker meedoen, zo'n tree of life hals lijkt me te gek en helemaal als hij voor 42 dollar weg gaat!

G.G.
1 mei 2007, 22:36
GG.

is het misschien handig om een ''group buy'' te houden? ik heb namelijk geen paypal...is het misscien handig als ik dit samen met 1/meerdere forum leden doe?

dit beviel mij erg goed met de koop bij stewmac die mattia georganiseerd had...

handel details maar af via PM

Kees

Geen interesse van mijn kant, maar wilde jullie toch op de hoogte brengen.

The Underdog
4 mei 2007, 01:28
Alleen jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn :(

DarknessAwaits
4 mei 2007, 02:06
Nu doen de paar dingen (3 halzen, 2 topkammen) die nog op de site staan het eindelijk, maar ik heb geen paypal... en de verzenkosten zijn hoger dan 1 hals zelf kost. 2 dezelfde halzen bestellen gaat ook niet, die hebben ze niet op voorraad (Requested quantity not available for Bound Ibanez style rosewood over maple neck at this time). Zal wel snel afgelopen zijn.

koennie
10 mei 2007, 13:15
weer nieuwe body's! ik hoop dat er binnenkort weer jackson halzen zijn. want die zwarte er laatst was moest ik echt hebben!