PDA

View Full Version : Crate vintage club 30



7okai
1 mei 2007, 17:53
Hoi !

Ik kan een Crate vintage club 30 kopen .

Alleen heb ik geen idee wat dit voor een versterker is (lees hoe goed /kwaliteit)

Kan iemand mij hier wat over vertellen en wat de waarde ongeveer is van zo'n versterker?

Rinze
1 mei 2007, 19:05
Volgens mij is het een tweekanaals buizenbak met een 12 inch speaker en reverb. Zoals de naam al zegt is ie qua geluid vrij traditioneel, de eindbuizen zijn EL84's. Een poos geleden hebben ze bij Gitarre & Bass nog de 50 watt versie getest, kwam er goed uit.

Je ziet ze hier niet veel, ik denk dat zo'n apparaat tweedehands tussen de 400 en 500 euro doet. Leuk ding, afgaande op wat ik er vroeger over gelezen heb in de Guitar Player. Heb er nog nooit een in real-life gezien, helaas.

De handleiding: http://www.crateamps.com/product/manuals/VC3112_5212%20blk.pdf.

the sure thing
1 mei 2007, 19:19
... ik heb er jaren geleden op eentje gespeeld, en ik vond er een geweldig clean en bluesy geluid uitkomen! Voor (hard)rock vond ik m niet geschikt.

7okai
1 mei 2007, 23:13
Ok bedankt voor jullie antwoord!

Het is voor mij vooral belangrijk dat het cleane kanaal heel goed is en overeind blijft.


Ik heb zelf paar pedalen die mijn sound maken .

Squier4ever
1 mei 2007, 23:50
volgens mij hebben die apparaten een volledige DSP sectie aanwezig, dus digitale fx, weet niet of er ook series zonder zijn hoor.....

7okai
7 mei 2007, 20:43
Nou ik heb de Crate vintage club gekocht hoor !


En wat een amp echt zeer mooie clean en heerlijke drive.

Is echt een blues/rock amp.

En is 30 watt maar wat een powerrrrrrrrrr! :o

Debaser
7 mei 2007, 21:07
gefeliciteerd ermee :)

Rinze
7 mei 2007, 21:50
Nou ik heb de Crate vintage club gekocht hoor !


En wat een amp echt zeer mooie clean en heerlijke drive.

Is echt een blues/rock amp.

En is 30 watt maar wat een powerrrrrrrrrr! :o

Mooi man, wat moest dat nou kosten, als ik vragen mag?