PDA

View Full Version : Harvester of Sorrow - Metallica (hele lied, video)



Cizzie
30 april 2007, 00:33
Hoi

Hier is een filmpje van mij mee spelend met Harvester of Sorrow!
Ik weet dat ik een paar foutjes heb gemaakt maar als ik 'm opnieuw zou opnemen zou ik ergens anders weer foutjes hebben gemaakt, haha!

Maar goed, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en stel het zeer op prijs als jullie dan ook een berichtje achterlaten :)!!


http://www.youtube.com/watch?v=6L3PU_v2LAg

metallic
30 april 2007, 00:49
heeej

je doet het heel redelijk voor de tijd die je speelt, zeker die stukken battery zijn al vrij strak. Je kan wel nog wat oefenen op je palm muting. Je benden in die solo's is ook nog voor verbetering vatbaar. Je hebt namelijk je rechter duim niet 'over' je hals liggen waardoor je afentoe een beetje vals zit bij het benden. Als je je duim eroverligt zal het ook minder kracht kosten omdat je de kracht met je pols zet.

Anyway, je doet het goed

Keep up the good work!

Cizzie
30 april 2007, 00:56
Oke, heel erg bedankt voor je reactie en het advies :D!

Gitaro
30 april 2007, 03:14
Klinkt lekker strak, very nice! Voor je leadpartijen heb je gewoon nog wat meer speeluren nodig maargoed je hebt genoeg zelfkritiek om dat ook in te zien. Een paar techniekfoutjes bij je leadpartijen (die de meeste gitaristen maken) vallen me wel op. Ik werk aan een groots techniektopic voor het speeltechniekenforum waar deze dingen ook aan de orde zullen komen, dus als ie af is raad ik je aan hem te lezen.