PDA

View Full Version : Valvestate Bi-chorus 200 onweer!



Paco..
9 januari 2003, 17:53
Hallo daar,
ik heb vandaag een Marshall Valvestate Bi-chorus 200 van een vriend van me gekregen,
omdat ik mijn oude amp verkocht heb, en het even duurt voor ik zelf een nieuwe heb.
het probleem is:
hij trekt echt maar één zesde van het volume dat hij zou moeten produceren, en om de zoveel tijd begint hij echt heel hard te grommen, onweren, en te ruizen.
en dat moeten we niet hebben!
nu kan ik hem natuurlijk meteen naar een muziekzaak brengen, maar ik wil eerst even weten of iemand hier ervaring mee heeft, of oplossingen heeft ofzoiets dergelijks,
voordat die muziekzaak me een oor aannaait..

Greetz,
Paco..

hansies
9 januari 2003, 19:31
Op 2003-01-09 17:53, schreef Paco..:
Hallo daar,
ik heb vandaag een Marshall Valvestate Bi-chorus 200 van een vriend van me gekregen,
omdat ik mijn oude amp verkocht heb, en het even duurt voor ik zelf een nieuwe heb.
het probleem is:
hij trekt echt maar één zesde van het volume dat hij zou moeten produceren, en om de zoveel tijd begint hij echt heel hard te grommen, onweren, en te ruizen.
en dat moeten we niet hebben!
nu kan ik hem natuurlijk meteen naar een muziekzaak brengen, maar ik wil eerst even weten of iemand hier ervaring mee heeft, of oplossingen heeft ofzoiets dergelijks,
voordat die muziekzaak me een oor aannaait..

Greetz,
Paco..

Uw vriend heeft u al een oor aangenaaid denk ik , maar als die Marshall zo raar doet voorspeld dit weinig goeds..........spijtig, een goede winkel vinden wil misschien nog wel helpen.
succes

Paco..
9 januari 2003, 19:46
noujah.. een oor aangenaaid valt wel mee,
aangezien ik hem gewoon gratis gekregen heb,
maar i.i.g. bedankt..!

Paco..
9 januari 2003, 19:54
Kan het trouwens niet zo zijn dat dat ene buisje wat Valvestate modellen hebben kapot is ofzo?

Dude
10 januari 2003, 12:25
heb je nieuwe buisjes ? en zo ja prik er eens een andere in dan