PDA

View Full Version : ebay betalingswijze..



bobby
9 januari 2003, 17:45
Heeft iemand hier verstand van? ik heb het over het eventueel kopen van een gitaar of gitaar onderdelen via ebay..

Dan kun je bijvoorbeeld iets betalen via een money order of via een cashier check.. maar ik ben nieuw op dit gebied en ik heb eigenlijk geen idee hoe deze betalings wijze's in hun gang gaan..

Hartelijke dank...

LordSpeedyShit
9 januari 2003, 18:56
ik heb ook een gitaar via Ebay gekocht maar ik ben em gaan halen en heb contant betaalt. Vond ik toch iets veiliger.

Hoe het met die andere manieren zit weet ik ook niet

Fluffy
9 januari 2003, 18:59
ha bobby, ik weet het niet. maar misschien kun je de informatie zoeken die je wilt met de zoekfunctie

hansoonk
9 januari 2003, 19:03
Ik heb twee keer wat gekocht in Duitsland en geld overgemaakt via de bank. Niet gratis!!! Koste toen ongeveer 20 gulden. dat zal voor overmakingen naar de US ook gelden. Ik heb nu een paypal abbonnement ... schijn een veilige en goedkope betalingsmethode te zijn. paypal is sinds korteigendom van e-bay en het wordt aangegeven als Paypal geaccepteerd wordt. Ik ben nu aan het bieden op onderdelen voor een mustang/music master in de US en bied alleen op aanbieders die paypal accepteren.

jpb
10 januari 2003, 07:56
Ik gebruik al een tijd PayPal en dat gaat goed. Je kunt je gratis laten registreren en het werkt via je email. Ik moest wel een abonnement nemen toen iemand vanuit de VS wilde terugboeken (heb ik niet gedaan), maar voor betalingen naar de VS werkt het goed. De meeste items kun je op eBAy met Paypal betalen. Inderdaad kost gewoon overmaken naar de VS te veel (ik dacht 10-20 euro)

Robbert
10 januari 2003, 22:20
Overigens heb je voor Paypal wel een creditcard nodig.

Ze zijn er mee bezig om ook een gewone bankrekening te kunnen gebruiken, sterker nog die kun je ook instellen, maar nog niet primair. Dus toch eerst een CC bestellen.

Reuze handig dat Paypal, echt super.