PDA

View Full Version : Nothing Else Matters - Elise and Cissie (hele lied, zingenend, spelend, bellend)



Cizzie
27 april 2007, 23:22
Hoi


Elise en ik heb dit net opgenomen, we gaan het op koninginnedag in Amsterdam op straat en in het vondelpark ofzo spelen dus komt dat zien (neem dus wat geld mee, bij voorbaat dank).

Hahah :chicken: nee maar, vertel a.u.b. even wat je ervan vind, we zijn heel erg benieuwd.

http://www.youtube.com/watch?v=xAtYvjr5TpM

MichaelSS
28 april 2007, 10:42
goed gespeeld, maar doe wat aan je videokwaliteit/sound kwaliteit. Vind het nogal onduidelijk.

Verder goed!.

Cizzie
28 april 2007, 11:13
Dankjewel!

Yanniick
28 april 2007, 15:56
Eyy!

Vind et best wel goed, af en toe wat foutjes maar daar moet je maar niet om zeuren vind ik :P.

Vind et ook wel vet dat jullie dat gewoon doen komplete nummers zingen enzo 8-) .





Yannick

Damius
28 april 2007, 18:06
De zang vind ik persoonlijk errug goed :). Maar sommige stukjes mogen op gitaar iets strakker, maarja.. dat is gewoon even een paar keer extra repeteren he!

Succes met je optreden!

Yanniick
28 april 2007, 18:51
Inderdaad succes! :P

Rinze
28 april 2007, 19:26
Goed gedaan, leuk dat jullie het met zijn tweeën doen, dr wordt denk ik heel wat afgelachen?

Cizzie
28 april 2007, 20:04
Heel erg bedankt voor de reacties :D!


dr wordt denk ik heel wat afgelachen?

Hahah, dat kun je wel zeggen ja ;)!

savale
29 april 2007, 12:55
Knap gedaan! Hebben jullie vaak gitaarles?

Julise
29 april 2007, 14:20
we hebben allebei 1 keer in de week gitaarles, wel bij een verschillende muziekschool.

Bedankt voor het bekijken en reageren :)

Julise
29 april 2007, 20:43
Goed gedaan, leuk dat jullie het met zijn tweeën doen, dr wordt denk ik heel wat afgelachen?


http://www.youtube.com/watch?v=bqHWHOuO1AI
zie het zelf ha

IbanezSA
29 april 2007, 22:12
Erruugg goeed!

Ik moet dus 24 juni een uitvoering doen, doe ik ook duet met 'n vriend. Natuurlijk ook "Nothing Else Matters"! alleen "HIJ" moet nog wat oefenen :satisfie:

En over konningingendag.. Mischien zie ik je wel! Ik ga daar "bijna" altijd heen met konningendag.

Succes nog!!

IbanezSA (Colin) :hippie:

savale
29 april 2007, 23:28
we hebben allebei 1 keer in de week gitaarles, wel bij een verschillende muziekschool.

Bedankt voor het bekijken en reageren :)

puik werk! Ik speel nu zelf een klein jaartje, maar t is allemaal nog erg basic wat ik kan eigenlijk. Vooral flinke moeite met timing enzo :(
Ik speel wel sinds 3 weken met een bandje mee: dat helpt ook gigantisch veel. Ik denk dat het bij jullie ook wel goed werkt dat jullie elkaar aanvullen en motiveren enzo!

ps. Mocht je niks te doen hebben: http://www.gitaarnet.nl/forum/showpost.php?p=1258756&postcount=122

Yanniick
1 mei 2007, 21:14
Hoe was et gegaan in amsterdam?

koella
1 mei 2007, 23:37
Mooi gedaan dames.

Alleen die kerstman-jinglebells-tambourijn is wel bijzonder hinderlijk.

Don Capo
2 mei 2007, 16:10
Ik zag je nog lopen, richting hoofdingang, ik liep erin, jij eruit. Hoe is het gegaan?

Cizzie
2 mei 2007, 18:45
Ik zag je nog lopen, richting hoofdingang, ik liep erin, jij eruit. Hoe is het gegaan?

Jaaa? Haha, grappig!

Het ging goed :D! We hebben heelveel leuke en nieuwe dingen meegemaakt en ook nogges 83 euro gekregen :cooler: .

Zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel met elektrische gitaren want we waren bijna niet te horen..

Valoosj
3 mei 2007, 15:56
goed gespeeld!

IbanezSA
3 mei 2007, 17:22
Volgende keer ga ik mee doen :rockon:

Colin