PDA

View Full Version : Optredens gezocht



ben vanhoof
27 april 2007, 18:33
Wij, Crankshaft, zijn een hardrock / trash band uit de stille kempen in antwerpen. We hebben het voorbije half jaar wel wat optredens gehad, maar omdat we er de komende maanden slechts 1 gepland hebben ben ik op zoek gegaan naar contacten (via poppunt). Ik heb erg veel mails gestuurd (+/- 30) maar echt zeer weinig mensen reageren. Blijkbaar zijn jeugdhuizen etc. meer geïnteresseerd in monotoon klinkende stomme hardcorebands.

Heeft iemand enkele interessante links of contacten die interesse hebben in een (goedklinkende) hardrock band? Onze site (met opnames van optredens: www.crankshaftmetal.be)

FNaRK
28 april 2007, 00:22
leer er maar mee leven ....

hardrock / heavy metal is passé


:hippie:
www.calibern.nl (http://www.calibern.nl)

Bouke
28 april 2007, 00:33
't Is net blues :D

happynjitram
28 april 2007, 11:21
hahaha, weet je waar ik een hekel aan heb, die symphonische death metal bands die overal uit de grond schieten omdat het in is. Verschrikkelijk, wat een herrie zeg!

ben vanhoof
28 april 2007, 22:27
Die death metal bands gaan nog in onze regio, tzijn vooral die hardcore groepjes die op nogal veel plaatsen makkelijk aan optredens komen. Terwijl die qua muziek niets voorstellen... Ok ambiance etc is ook belangrijk, maar de muziek moet nog op iets trekken.

Heeft echt niemand interessante links of dergerlijke?

mdb
28 april 2007, 22:30
wat ik zou doen; mail alle ojcs die er zijn. op www.punx.nl staat er een heeeeeeeeeeele lijst met ojcs, deze zijn dan wel in nl maar goed, ik zou gewoon veel mailen.
maak een press kit en mailen maar.

misschien ook nog een idee als je het niet hebt, maak een myspace pagina, zorgt voor veel versrpeiding van je naam + contacten.

ben vanhoof
29 april 2007, 11:41
Thanks.
Die myspace gaan we idd zeker doen, maar eerst gaan we in de zomer eens een demo opnemen in een studio. De live opnames die we nu hebben zijn niet echt representatief.