PDA

View Full Version : Fear of a blank plante: de nieuwe Porcupine Tree!



Negative K3 fan
26 april 2007, 23:50
met muzikale inbreng van Robert Fripp en Alex Lifeson!!

Een beetje vreemd dat er nog geen topic over is, maar heeft iemand hem al gehoord? Ik vind hem erg sterk, maar moet hem eigenlijk nog wat vaker luisteren.

In juni zijn ze ook weer in nederland, maar ik denk dat ik niet ga omdat de kaartjes iets te duur zijn en het is nogal uit de richting (eindhoven en amsterdam).

Mithrandir
27 april 2007, 10:23
Ik ga hem morgen aanschaffen, ik heb er nog niks van gehoord, maar de reviews op progarchives zijn zeer lovend.

Ik heb een haat/liefde verhouding met Porcupine Tree, de ene keer vind ik ze geweldig en dan luister ik een volgende keer en dan vind ik het weer net iets overgeproduceerd. Maar over het algemeen is de muzikale kwaliteit echt top-notch.

En bijdrages van Fripp en Lifeson is natuurlijk helemaal om je vingers bij af te likken.

Negative K3 fan
27 april 2007, 14:52
opvergeproduceerd inderdaad, dat is misschien bij deze nieuwe plaat wel meer dan bij oudere platen (niks voor han s :D ), ik ben niet echt weg van de drumsound. Maar zeker onvervalst porcupine tree. Way out of here is trouwens mijn favoriete nummer van dit album, vanwege het mooie refrien.

Mithrandir
1 mei 2007, 13:00
Ik heb hem van het weekend aangeschaft en nu 2x geluisterd, maar ik moet hem nog even echt intensief gaan luisteren zonder dat ik ergens door afgeleid word.

Maar mijn eerste indruk is in 1 uitroep te omschrijven: wow!

FNaRK
2 mei 2007, 11:29
heb 'm effe op mijn laptop ge-DL ...

en die staat nog op mijn werk :angry: Morgen ff luisteren.

urezna
4 mei 2007, 13:40
Lekkerrrr!!!
maar nog wel effe vaker luisteren... (dat zijn toch vaak de betere schijfjes he)