PDA

View Full Version : Boss Loop Station RC2



Damius
25 april 2007, 23:03
Hoi,

Ik zat te denken om een Boss Loop Station RC2 te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee, of evt. een andere variant?

Bedankt.

P.s. aangezien ik ook nog aan het sparen ben voor een nieuwe versterker, denk een beetje aan de prijsklasse :p

artnaz
25 april 2007, 23:06
Of je koopt een fatsoenlijke gitaar in plaats van geld weggooien aan dingen om je gejengel "beter te laten klinken"...

:p

-Heineken-
27 april 2007, 02:05
Of je koopt een fatsoenlijke gitaar in plaats van geld weggooien aan dingen om je gejengel "beter te laten klinken"...

:p

Altijd gezellig...?!?

Die RC-2's lijken me heel onhandig in gebruik daar je 2x moet klikken om je loop te laten stoppen, erg lastig als je iets real-time strak wil laten lopen. Zou dan liever iets meer uitgeven voor een gebruikte RC-20(XL). Of, als je ook nog op zoek bent naar een goede delay, voor dezelfde prijs een DD-20. Supergoeie delay met ingebouwde 20sec. looper. das nou geen heel nummer maar wel te gek om je solo's te oefenen of je dubbelstemmige gitaarpartijen uit te zoeken.

artnaz
27 april 2007, 06:35
Altijd gezellig...?!?We zitten altijd wat te ouwehoeren met elkaar (over zijn LP en mijn Strat bijv.), maar diep van binnen houden we zielsveel van mekaar...:D