PDA

View Full Version : Ongewenst resultaat G-major



BLstriker
24 april 2007, 23:52
De configuratie die relevant is voor mijn probleemstelling is een Koch Multitone met seriele en paralelle loop, een T-Rex Mac-1 en een Big Foot (pedalboard) en een TC G-Major. Ik heb de Mac-1 in de seriële loop van de Koch hangen en de G-major gaat naar de sent en de return van de Mac-1.
Voor tijdgerelateerde effecten werkt de G-Major prima (delay, reverb) maar voor met name de 3 bands equalizer is er nauwelijks een instelling waarneembaar, hoe extreem deze ook is. Het maakt voor het rendemenet van de EQ niet uit hoe nat ik het signaal maak in de Mac-1 en het maakt ook niet uit of ik in de G-Major kies voor parallel, semie-parallel of serieel.
Wie heeft er ervaring met deze problematiek en kan mij hierop een verhelderend antwoord geven?

Bart

BeeJee
26 april 2007, 00:51
Heb het er anders eens over met de andere gitarist in je band. Die schijnt wel verstand van zaken te hebben ;). Zou best eens iets met de mix-sectie op je Mac te maken kunnen hebben.

Welkom op het forum BL :D

BLstriker
26 april 2007, 01:24
He Beejee,

Dat is ook toevallig dat jij hierop de zelfde reactie geeft als de medegitarist uit onze band. Het antwoord ligt vaker dichter bij dan je denkt. Bedankt voor je reactie.Ik zal de mix dry/wet op de mac-1 eens aanpassen. Ik laat je het resultaat nog wel weten.
Groet BLstriker

Kaboemba
26 april 2007, 12:52
Het is handiger om dit in rackgear teplaatsen, aangezien het dat is.

Respons zal dan ook groter zijn.

Mitch
26 april 2007, 13:08
Zo dan, bij deze verplaatst.