PDA

View Full Version : Alice in Chains...



Valoosj
24 april 2007, 22:47
Er wordt blijkbaar hard gewerkt bij deze supergroep van vroeger. The Baldy, trouwe fans als ik hebben geen verder uitleg nodig bij deze naam, heeft laten weten dat er hard gerepeteerd en opgenomen wordt de laatste weken. Welke zanger stond er niet bij, maar ik vermoed dat William Duvall zijn rol van guest singer nog wel even zal door zetten.

Alice in Chains is natuurlijk niet meer wat het geweest is, maar ik ben toch blij dat deze heren nieuw materiaal uitbrengen. Zolang ze hun eerbetoon aan Layne Staley (de videobeelden tussen electrische en akoestische set) blijven volhouden, vind ik het best ok dat William zijn plaats inneemt. Echt vervangen kan niemand, maar dat deze groep zou stilvallen zou een zonde zijn.

Daan_B
25 april 2007, 11:02
Alice in chains is één van mijn favoriete bands, alleen vind ik die geust singer niet zo bij de groep passen, maarja het zou inderdaad zonde zijn als ze helemaal niks meer zouden doen.

Weet iemand mischien wanneer de nieuwe plaat uitkomt. Ik heb nu al hun platen en dat wil ik graag zo houden.

Valoosj
25 april 2007, 11:27
dat zal nog wel even duren. maar komt binnenkort mss die live dvd uit van de halloween show. daar moet je nu maar naar uit kijken

Nellyrocks
25 april 2007, 15:30
Yeahhh

AiC is een van mijn lievelings

FrankC
26 april 2007, 00:00
Alice in Chains zonder Layne is een beetje zoals Queen zonder Freddy. Maar hee het optreden op Graspop vorig jaar was gaaf. Jerry heeft zich net als de andere bandleden verder ontwikkeld. Het oude blijft super maar waarom zou er nu ook niet iets uit kunnen komen wat steengoed is?

new deep
26 april 2007, 08:14
Ik vond het optreden inderdaad erg goed op Graspop, die nieuwe zanger vond ik dan ook zeker niet slecht.

Valoosj
26 april 2007, 13:05
Alice in Chains zonder Layne is een beetje zoals Queen zonder Freddy. Maar hee het optreden op Graspop vorig jaar was gaaf. Jerry heeft zich net als de andere bandleden verder ontwikkeld. Het oude blijft super maar waarom zou er nu ook niet iets uit kunnen komen wat steengoed is?

Queen zonder Freddie, (let op de schrijfwijze!) vind ik niets waard. Paul Rodgers is geen goede vervanger. en ook al vind ik Layne een echte god, ik vind dat een boegbeeld als Freddie gewoon onvervangbaar is, en de legende nu wat verpest wordt. Bij Alice in Chains, waar ik een evengrote fan van ben is het wel goed aan het lukken om verder te gaan. het is anders, maar nog altijd goed.

FrankC
26 april 2007, 14:23
Queen zonder Freddie, (let op de schrijfwijze!) vind ik niets waard. Paul Rodgers is geen goede vervanger. en ook al vind ik Layne een echte god, ik vind dat een boegbeeld als Freddie gewoon onvervangbaar is, en de legende nu wat verpest wordt. Bij Alice in Chains, waar ik een evengrote fan van ben is het wel goed aan het lukken om verder te gaan. het is anders, maar nog altijd goed.

Ja daar heb je een punt. Freddie is inderdaad onvervangbaar. Volgens mij treden ze ook op ander de naam Queen and Paul Rodgers. Maar dat is geen goed idee. Weet je of Alice in Chains al met nieuwe materiaal bezig is?

Valoosj
26 april 2007, 14:52
ja ze zijn aan het werken aan materiaal dat ze tijdens de tour aan het schrijven waren. ze zijn dus aan het repeteren en demo cd's aant het opnemen.
wie weet, binnenkort weer een nieuwe cd...

Valoosj
26 april 2007, 14:53
Ja daar heb je een punt. Freddie is inderdaad onvervangbaar. Volgens mij treden ze ook op ander de naam Queen and Paul Rodgers. Maar dat is geen goed idee. Weet je of Alice in Chains al met nieuwe materiaal bezig is?

Queen is een te grote groep om zomaar iemand de plaats te laten innemen van Freddie. Freddie op zich was een van de beste zangers ooit, waarschijnlijk zelfs de beste. en Paul Rodgers klinkt kut.