PDA

View Full Version : ervaren gitarist omgeving Nijmegen/Arnhem



the sure thing
24 april 2007, 21:28
Hallo,

Ik ben op zoek naar een band in de omgeving Arnhem/Nijmegen. Ik ben van huis uit een solo-gitarist. Met slag sta ik ook zeker mijn mannetje!

De stijl: soul, funk, disco of pop heeft de voorkeur. Eigen nummers of covers maakt ok niet uit. Veruit het belangrijkste is dat er tijdens het spelen CONTACT wordt gemaakt en dat vandaaruit en prettige speeldynamiek ontstaat. Geen ego/eilandjescultuur dus, maar samen prettige muziek maken. Af en toe optreden is een must.

Marsha
3 mei 2007, 09:37
Wij zijn een ervaren rock-coverband en repeteren op zondagmiddag in Nijmegen. Bezetting: zangeres, bassist, gitarist, drummer. Nummers die wij spelen o.a. Skunk Anansi, Anouk, The Cult, Live, U2, Sass Jordan, Black Crowes, Deep Purple, RHCP, Mothers Finest etc. Kortom: wat ruigere muziek.

We zoeken een ervaren strakke gitarist die meteen met ons kan meespelen.
Ben jij onze man?

Mail me: marsha-tat@zonnet.nl

Groet,
Marsha

the sure thing
3 mei 2007, 20:56
Nee Marscha,

jullie zijn toch iets te ruig voor mij :-) Ik zoek het meer in de dance/disco classics. Af en toe een rock-achtig nummertje ben ik niet vies van, maar ik word blijer van een "play that funky music"!

kristalin
14 september 2007, 22:27
Wegens het stoppen van onze gitarist en drummer, zijn wij (bassist en zangeres) hard op zoek naar nieuwe bandleden. Ons genre is pop/rock. We repeteerden iedere maandagavond in Tiel en het streven was maandelijks op te treden.

Je kunt meer over ons lezen, horen en zien op www.ontroerendgoed.biz