PDA

View Full Version : Oh ja ik ben Nico



Einzeln
23 april 2007, 22:15
Misschien een beetje laat, maar ik ben hier ooit zomaar binnenkomen stappen. Ik ben Nico inmiddels 36 jaar. Speel vanaf mijn 9e Heb ooit veel te veel geld gehad. En heb toen dure dingen gekocht. Een Vox begin jaren 90 en een intellifex. (spijt van) Een matchless hotbox. een ts9 een dll 20 eeen ibanez WH nogwat. Een M igboost een FA-1, een BArber launchpad. Nobles overdrive-1
Ik speel nu nog met de matchless, de FA-1 en de lauchpad. ik zou graag een lekker delatje willen en nog wat modlulatiespul, en een wall of sound fuzz.

Oh ja een vriendinnetje, 2 kinderen een huis en een bandje dat weer een beetje op gang komt.

drap
23 april 2007, 22:35
Die Ibanez, is dat toevallig een Ibanez WH-10 Nico??? Als dat 'm is, is ie te koop? Ik zoek dat ding al een tijdje namelijk. Ik heb alle 2e hands sites al een tijdje afgezocht, maar kan 'm niet vinden. Als ie te koop is, please zeg 't me. Desnoods heb ik nog wel een zooi pedalen ervoor in de ruil.

Einzeln
24 april 2007, 08:00
Die Ibanez, is dat toevallig een Ibanez WH-10 Nico??? Als dat 'm is, is ie te koop? Ik zoek dat ding al een tijdje namelijk. Ik heb alle 2e hands sites al een tijdje afgezocht, maar kan 'm niet vinden. Als ie te koop is, please zeg 't me. Desnoods heb ik nog wel een zooi pedalen ervoor in de ruil.
Volgnes mij wel het was een groene. Maar de behuizing was gebroken. Ik heb geen idee waar hij is. Misschien heb ik hem weggegooid.
Ja het was deze:
http://kytary.muzikant.cz/doplnky/img/ibanez%20wh-10.jpg

drap
24 april 2007, 14:40
Is het deze (ik zie namelijk geen foto bij jouw post :dontgeti: )?

http://guitargeek.com/gear/img/ibanez_wh10_wah.gif

Zolang ie het doet, maar de behuizing is wat kapot, dan wil ik 'm graag van je overnemen, desnoods ruilen tegen een ander pedaal.

Dirk_Hendrik
24 april 2007, 15:25
RHCP_Schipper heeft zo'n ding te koop/ruil

Rinze
24 april 2007, 15:38
Heb je ook dure gitaren, Nico (of minder dure gitaren)?

AutoStatic
24 april 2007, 15:50
Hé Nico, beter laat dan nooit. Heb me ook nog nooit voorgesteld, misschien moet ik dat ook maar eens doen na bijna 6 jaar ha ha ha.
Die Godin, hoe bevalt die? Vind het een erg mooie gitaar om te zien al, zal ook wel goed klinken jou kennende.

drap
24 april 2007, 16:09
RHCP_Schipper heeft zo'n ding te koop/ruil

Yo! Thanx voor de tip! Ik zie btw wel dat jij er met je klatten aan hebt gezeten? :D

rocker_71
24 april 2007, 17:00
Heb me ook nog nooit voorgesteld, misschien moet ik dat ook maar eens doen na bijna 6 jaar ha ha ha.

Dan ben je idd één van de oudste forummers! :hippie:

@Nico: welkom!

Einzeln
24 april 2007, 19:58
Heb je ook dure gitaren, Nico (of minder dure gitaren)?
Mijn 1e gitaar was een studie gitaar(nylon) en daarna als 14 jarig jongetje naar Amsterdam met Johan Dorrestein mijn gitaarleraar een handgebouwde Amalio Burguet gekocht. Dat was in 1985 Burguet was een jaar bezig en is inmiddels een gerenomeerd bouwer. Die gitaar Burguet 2a is inmiddels behoorlijk prijzig moet nu nieuw boven de 2300 euro kosten. Ik kocht later mijn 1e electrische gitaar een El maya EM1100 een mahony sg achtige je ziet ze nog wel eens op marktplaats.
Daarna lekker gespaard met een zaterdag baantje en mijn naturel Ibanez AS200 gekocht. Dat is wat tegenwoordig het John Scofield model heet. Die heb ik inmiddels ook weer zo'n 17 jaar. Ik was echt verliefd op die kleur. Hij was 1700 gulden, geen kattepis. Ze (Dirk Witte) hadden ook voor 700 een 2e handse sbruine sunburst. Ik moest gewoon die nieuwe hebben. ( Had ik nu anders gedaan) Die Godin heb ik van Johan gekregen voor 0 euro. Johan is een vriend van mij met een grenzeloos vrijgevigheid. Dean stratocastertje. Ik heb ook nog een 12 snarige zwarte acoustisch. En een Martin M36 prachtig 000 gitaartje. Oh ja al mijn gitaren zitten onder de blussen. Ze vallen voortdurend.

Rinze
24 april 2007, 21:30
Op het vallen na klinkt het goed :satisfie:

Einzeln
24 april 2007, 21:34
Op het vallen na klinkt het goed :satisfie:

Ik vind die Framus prachtig trouwens!

Rinze
24 april 2007, 21:41
Ik vind die Framus prachtig trouwens!

Dank je, ik ook. Mocht je ooit een Framus tegenkomen, zou ik hem zeker even proberen, het zijn erg goede gitaren en niet te duur.

Dirk_Hendrik
25 april 2007, 09:08
Yo! Thanx voor de tip! Ik zie btw wel dat jij er met je klatten aan hebt gezeten? :D

Jep. En dat hattie nodig ook. Voor mij had er ook al iemand met z'n klatten aangezeten maar die werd niet gehinderd door kennis van zaken. ;)

drap
25 april 2007, 13:23
Jep. En dat hattie nodig ook. Voor mij had er ook al iemand met z'n klatten aangezeten maar die werd niet gehinderd door kennis van zaken. ;)

Het mag niet meer baten, hij heeft 'm al geruild... Ik zal zo'n ding wel nooit vinden vrees ik, althans niet voor een fatsoenlijke prijs... :confused: Dus Nico, mocht je dat ding nog hebben, al is ie stuk, ik heb er wel belang bij.