PDA

View Full Version : Melodic Metalband zoekt bassist!!



Imaginary
23 april 2007, 20:48
Ik ben samen met mijn vrienden bezig een metalband op te richten en heb alleen nog een bassist nodig om de formatie compleet te maken.
Het is geen zware metal die we willen spelen, maar melodic metal. Dus geen gekleun op gitaren maar metal die technisch goed in elkaar zit en met een mooie melodielijn erin.
Wij hebben allen al ervaring in de muziek en zouden graag serieus aan de slag willen gaan, ons streven is een goede, lekker klinkende maar vooral gezellige band op te richten. Wij wonen allemaal in Den Haag en onze leeftijden liggen tussen de 19-22 jr. Wij hebben de mogelijkheid om echt wat te maken van onze band aangezien we alles hebben om een goede show neer te zetten (vuurwerk, vuurpotten, rookmachines, goede verlichting, goede apparatuur en een goede geluidstechnicus) en de mogelijkheid hebben om gratis demo's op te nemen (eigen studio). We zoeken dus echt iemand die er net zoals wij echt voor wilt gaan, je hoeft niet veel ervaring te hebben, als jij denkt dat jij degene bent die wij zoeken mag je mailen!

ruben knipping
24 april 2007, 09:24
als je zegt waar jullie vandaan komen??

AriaProII
24 april 2007, 10:55
als jij zegt 'melodic metal', aan welke bands moet ik dan bijvoorbeeld denken?

Tankman
24 april 2007, 13:07
als je zegt waar jullie vandaan komen??

Er staat wel overduidelijk dat ze allemaal in Den Haag wonen, dus je zou aannemen dat ze daar vandaan komen...

Imaginary
20 mei 2007, 14:12
Hey sorry voor de zeer late reactie, mijn internet heeft er een hele tijd uit gelegen.

Ja we komen allemaal uit Den Haag.

Tja Sonata Arctica/stratovarius zijn voorbeelden van melodic metal bands, wat wij willen gaan spelen is zoiets als WOLF& RAVEN of KINGDOM FOR A HEART van Sonata Arctica.

Mzzls Natasja