PDA

View Full Version : 2 akoestische songs opgenomen



thorax
23 april 2007, 17:21
Dit weekend heb ik 2 akoestische pop liedjes opgenomen
Ik heb enkel tijd gehad om de gitaar op te nemen en de vocals moet ik nog een keertje doen. Het is allemaal opgenomen met een mp3 speler dus de kwaliteit is nu ook weer niet echt zo goed.

commentaar zou heel welkom zijn

groetjes frederik

ps: de liedjes vind je op mijn myspace

http://myspace.com/tomorrowsflavor

-Yves-
23 april 2007, 17:27
Ik zou er dan wel graag de tekst bij willen horen. Kwestie van het volledige plaatje te hebben. Zo zegt het niet echt veel.
Het gitaartje klinkt al wel behoorlijk. Misschien de snaartjes nog eens even langs een stemmertje laten passeren.
Verder zou ik zeggen: "Keep on pickin' !!!"

Succes nog

Flipkoos
23 april 2007, 17:56
Oeh auw...dat is wel heel erg vals.
Voor je gaat opnemen eerst ff goed stemmen...

thorax
23 april 2007, 18:13
ja srry ik was vergeten te stemmen voor ik opnam

Don Capo
23 april 2007, 19:50
Hoi, we hebben hier een apart forum voor, het Sounds Forum, daar krijg je waarschijnlijk nog meer reacties. Ik verplaats hem naar daar.

Digitech
23 april 2007, 20:34
Stemmen!!!!!! je neemt toch niks op als je gitaar vals is..... Ik snap dat niet hoor.

no offence verder hoor.....

Don Capo
23 april 2007, 20:39
heb het net ook beluisterd. Buiten het stemmen om vind ik het nog een beetje eentonig, hoe lang speel je al?

thorax
23 april 2007, 21:03
ja kspeel al jaartje en ebeetje en ja vele popliedjes klinken eentonig zonder de zang erbij

Globetrotter
23 april 2007, 21:10
Hoi!

Begin eerste demo heeft wat weg van stuk uit Stairway to heaven, rest van nummer doet me wat denken aan een song van John Frusciante. Zit wel wat potentieel in, goede akkoordkeuze, niet te standaard, maar idd. stemmen die gitaar!
Cheers,

Bart

Don Capo
23 april 2007, 21:14
Voor een jaartje vind ik het best knap hoor

savale
25 april 2007, 09:17
auw wel even stemmen inderdaad! 't picking ritme is prima in orde, maar ik ben niet zo kapot van het slagritme... Is trouwens iets waar ik zelf op het moment de meeste moeite mee heb ook. (misschien focus ik me daar te veel op :P)
succes iig!

thorax
5 mei 2007, 14:23
vandaag heb iknog eend erde liedje opgenomen en het staat nu ook op dezelfde site

WICKED
5 mei 2007, 15:01
au stem je gitaar! dat kan toch niet?:P zonder melodielijn, zang en tekst enzo kan je hier nog niet veel over zeggen dus doet dat er bij!