PDA

View Full Version : Lelijkste gitaar



nilfisk
9 januari 2003, 11:30
goed mensen... wat is volgens jullie de lelijkste gitaar op de markt en daarmee bedoel ik vorm van een gitaar dus niet squiers gaan opnoemen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: nilfisk op 2003-01-09 11:31 ]</font>

maarten
9 januari 2003, 11:57
de devil girl is in iedergeval echt erg

skanky
9 januari 2003, 12:07
Ibanez JEM, met zo'n verschrikkelijk handvat erin

alhambra
9 januari 2003, 12:15
Okee maar je begon er zelf over.
Op 1. B.c. Rich modellen ( ik bedoel hoe fout kan je zijn)
Op 2. (Fender) strats.jags enz (als ik de jaren 60 wil laten herleven neem ik wel zo'n chromenbroodrooster).
Nou dat was het wel valt eigenlijk wel mee toch.

Marc Oblivian
9 januari 2003, 12:36
Zo'n vierkante gitaar van Bo Diddley: wel apart, maar ziet er gewoon niet uit.
Voor de rest de meest "revolutionaire" modellen: ook hier weer: wel apart en 'es wat anders maar meestal spuuglelijk....

Monster
9 januari 2003, 12:59
Zo'n fender jazz ding met die lelijke witte knoppen aan de bovenkant, vooral in het rood en donkergroen. je hebt geen smaak al schaf je zoiets lelijks aan.

vulvasonic
9 januari 2003, 13:12
Ik vind kleine variaties op de bekende modellen spuuglelijk. Een strat die nèt geen strat is, of een Les Paul met een nèt iets langere hoorn....., dat soort dingen.

skabouter
9 januari 2003, 14:49
-ik vind BC rich ook niet mooi.
-en de tele vind ik ook lelijk. ik wil er wel zelf nog eens 1, en over de sound geen commentaar, maar hijs niet mooi :smile:
-de meeste Carl Thompsons. hoewel er ook bij zijn die in mijn rijtje van mooiste gitaren staan.
-al die music mans (gitaren dan, de bassen zijn mooi)

DOLBY
9 januari 2003, 15:14
Fender Newporter: een western dreadnought met stratocaster headstock; echt afgrijselijk (ik kan het weten want ik heb er zelf een, hoe heb ik hem ooit kunnen kopen)

Phyrexian
9 januari 2003, 15:35
heeeeeeeeeeeeeeei wie vindt er bc rich lelijk?

ik heb een bc rich ironbird
kvind ze wel mooi... maar ze is wel onhandig; je botst er overal mee tegenaan met die pieken...

... en ik ben nog altijd op zoek naar een koffer voor de ironbird

ik denk niet dat 'k nog eens een bc rich zou kopen, maar die gitaar is m'n eerste gitaar en twas een hele goeie deal.

die 'aparte' modellen vind'k wel vaak mooi
gibson explorer bijvoorbeeld, prachtig! hetzelfde geld voor een gibson thunderbird bass of een ibanez iceman. kheb het wel voor speciale modellen... maar m'n volgende gitaar zal toch een 'gewoner' model hebben denk'k

Neals
9 januari 2003, 16:45
ik vind lelijk:

Ibanez JEM : Kvin dat handvat oerlelijk
BC Rich : Alle modellen behalve de warlock, maar vooral die widow headstock vind ik geen porum.
Fender Strat : Is mij een beetje te veel een dertien in een dozijn gitaar, variaties zoals de aquinity strat wel cool
Gibson Voodoo : Spreek voor zich, vooral door die kleuren, je zou bijna zeggen dat het het antwoord op de JEM was.
Peavey : Erg lelijke modellen, net als de volgende
MusicMan : Ook erg lelijk..

gjlp
9 januari 2003, 17:39
Flying V's en Explorers vind ik lelijk.

Robert.

Fluffy
9 januari 2003, 17:54
voor mij de meeste Bc rich en musicman gitaren

hoofd
9 januari 2003, 18:08
BC Rich, behalve dan de Mockingbirds. Verder zijn ook veel Ibanez'jes erg lelijk (JEM, RG's, S series etcetera). Veel stratcopy's zijn ook niet om aan te zien, evenals de verschillende "exclusieve" strats en tele's van Fender.

Sicky61
9 januari 2003, 19:17
met stip op 1....ibanezEn(HET verdient nog geen hoofdletter!)behalve de oudjes, zoals de artist,iceman en de top klinkende kopieen uit de 70'S .Maar die moderne platte nekkies draai je ,in een bEEtje warrige bui,met gemak naar je toe.Zal wel zijn om te zien wat je doet of zo........? XXX

Negative K3 fan
9 januari 2003, 19:26
-moderne superstrats (dus bijna alle ibanezzen op de gibson kopien en ded JS chrome boy (in het chroom dus) uitgezonderd), sommige 80s superstrats zijn soms zo fout dat ze wel koel zijn
-de hele BC rich serie, met stipt bovenaan ded warlock
-bijna alle gitaren met floyds
-bijna alle gitaren met sharkfin inlays
-mustangs, al zijn er lelijkere
-non reversed firebirds
-bijna alle bassen die geen jazz bas, thundeerbbird of precision vorm hebben (daarmee bedoel ik dus al die oprganisch gevormde houtkleurige warwick achtige shit)
-veel gitaren met (extreme) flame en quilted maple tops
-ongeveer alle jacksons

edit: ik was de vieze gothic en voodoo gibson verkrachtingen vergeten.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Negative K3 fan op 2003-01-09 19:27 ]</font>

Swan
9 januari 2003, 20:07
ehm Neg K3. wat vind je dan wel mooi?

Negative K3 fan
9 januari 2003, 20:49
Op 2003-01-09 20:07, schreef Swan:
ehm Neg K3. wat vind je dan wel mooi?


jazzmasters, firebirds en er zijn ook een heleboel gitaren die in de neutrale zone zitten.

Moonchild
9 januari 2003, 21:08
Ik vind die gemodde gitaar van Neg K3 fan erg lelijk, en verder heb ik ongeveer dezelfde mening als vulvasonic, dat gitaren die HET net niet zijn echt ontzettend lelijk zijn.

Swan
9 januari 2003, 21:23
er zitten heel veel jacksons en ook BC Riches in de "Neutrale" zone...
hoe kan je een Soloist niet mooi vinden?

en ja dat gemodde ding van jou is helemaal spuuglelijk

Luca P
9 januari 2003, 22:13
Alle Gothic modellen eigenlijk.
Ik word er een beetje depri van als ik zo'n ding zie.

Swan
9 januari 2003, 22:18
goh dus als een gitaar een matzwarte finish heeft word je er depressief van? dan ben je niet echt n stabiel persoon :grin:

maarten
10 januari 2003, 00:05
hehe :grin:

McCloud
10 januari 2003, 01:56
Voor mij ook met superstip op 1, Ibanez (en dan vooral die met handvat). Een goede tweede zijn de Danelectro gitaren (mijn god, wie heeft die ontworpen). Geef mij maar een PRS, toch wel de mooiste gitaar die er bestaat (behalve de SE, dat Koreaanse Santana model, die is erg lelijk).

TuRtLeBoY
10 januari 2003, 09:32
alle gitaren zijn lelijk (humble opinion of a bassplayer) en alle gekleurde bassen

de ideale bass heeft een extra langen neck; 6 snaren; natural of oil finish; niet zo'n zonnebloemen als tuners zoals die fender apparaten; zwart of goude hardware; actieve electronica; soapbar pickups&lt;MEC, EMG, Bartolini> (met andere woorden: zo'n lelijk warwick ding dus)

Phyrexian
10 januari 2003, 09:39
Op 2003-01-09 20:49, schreef Negative K3 fan:


Op 2003-01-09 20:07, schreef Swan:
ehm Neg K3. wat vind je dan wel mooi?


jazzmasters, firebirds en er zijn ook een heleboel gitaren die in de neutrale zone zitten.


.... saaie gitaren dus... :wink: :wink: :wink:
wat je niet mooi vindt aan een Warwick snap'k niet echt, voor mij zijn dat praktisch de mooiste bodies die er bestaan... (alhoewel ik enkele Warwicks ook wel minder vind...)

skabouter
10 januari 2003, 12:28
de ideale bas ziet er voor mij uit als een rikkers custom 6. die heeft mijn leraar, en ik ben echt verliefd op dat ding !!

maarja, onbetaalbaar !!

Anders Destium
10 januari 2003, 13:29
Op 2003-01-10 01:56, schreef McCloud:
Voor mij ook met superstip op 1, Ibanez (en dan vooral die met handvat). Een goede tweede zijn de Danelectro gitaren (mijn god, wie heeft die ontworpen). Geef mij maar een PRS, toch wel de mooiste gitaar die er bestaat (behalve de SE, dat Koreaanse Santana model, die is erg lelijk).

Een Santana SE heeft dezelfde vorm als de originele, hoe kan dan de vorm van de gitaar lelijker zijn (of is ie niet duur genoeg :razz:)

Raffel
10 januari 2003, 13:40
LP's zijn duidelijk het lelijkste

Peet beginnertje
10 januari 2003, 14:26
Nou, het lijkt mij duidelijk dat alle Flying V's, Explorers en meer van dat soort wazige 'ik wil opvallen maar ik weet niet precies hoe, dus dan maar met deze lelijke gitaar' looks. Het ziet er niet uit, je staat voor l*l en zelfs de meest saai uitgevoerde Fender (is moeilijk ja) ziet er stukken beter uit, inclusief de telecaster. Ze zouden al die 'opval' 'metal' gitaren eigenlijk gewoon moeten verbieden op straffe des doods. Een gevaar voor de mensheid en het netvlies!

Dirk_Hendrik
10 januari 2003, 14:39
Op 2003-01-10 14:26, schreef Peet beginnertje:
Nou, het lijkt mij duidelijk dat alle Flying V's, Explorers en meer van dat soort wazige 'ik wil opvallen maar ik weet niet precies hoe, dus dan maar met deze lelijke gitaar' looks. Het ziet er niet uit, je staat voor l*l en zelfs de meest saai uitgevoerde Fender (is moeilijk ja) ziet er stukken beter uit, inclusief de telecaster. Ze zouden al die 'opval' 'metal' gitaren eigenlijk gewoon moeten verbieden op straffe des doods. Een gevaar voor de mensheid en het netvlies!

Of alle mensen met een strat doodmaken wegens gebrek aan fantasie en dus overbodig? Beetje kort door de bocht Peet Beginnertje...

Peet beginnertje
10 januari 2003, 14:54
Tja, ze vragen nou eenmaal je mening in dit topic. Je hoeft hem niet over te nemen. En de bijgaande beschrijving is natuurlijk meer voor de grap dan serieus bedoeld. Al vind ik al die wazige modellen toch echt gruwelijk, helaas!

Thomasvv
10 januari 2003, 14:54
Op 2003-01-10 14:26, schreef Peet beginnertje:
Nou, het lijkt mij duidelijk dat alle Flying V's, Explorers en meer van dat soort wazige 'ik wil opvallen maar ik weet niet precies hoe, dus dan maar met deze lelijke gitaar' looks. Het ziet er niet uit, je staat voor l*l en zelfs de meest saai uitgevoerde Fender (is moeilijk ja) ziet er stukken beter uit, inclusief de telecaster. Ze zouden al die 'opval' 'metal' gitaren eigenlijk gewoon moeten verbieden op straffe des doods. Een gevaar voor de mensheid en het netvlies!


Hou je mond eens effekes! :smile: Nooit gehoord van show enzo? en jou smaak mag duidelijk zijn, maar die laatste zinnen van je slaan nergens op.

Ik hoop voor je dat je je smileys bent vergeten

McCloud
10 januari 2003, 15:01
Een Santana SE heeft dezelfde vorm als de originele, hoe kan dan de vorm van de gitaar lelijker zijn (of is ie niet duur genoeg :razz:)


Nee, da's niet waar. Het bovenblad van de Santana SE body is volledig vlak, een PRS USA heeft een golving in het bovenblad. Dat is juist wat een PRS zo'n mooie gitaar maakt. De Santana SE is gewoon een vlakke plank hout waarbij de vorm van de body op een PRS USA lijkt. Tevens is het gebruikte hout op de Santana SE veel lelijker. En over de kleuren zal ik maar niks zeggen (BAH).

Anders Destium
10 januari 2003, 15:25
>McCloud
Ik vind ze ook niets hoor, die Santana SE's, ook de inlays enzo zijn niet echt tasteful :wink:

Ik vind Peet beginnertje neigen naar merkengeilheid: Alles van Fender is mooi, alles waar ik te oud en burgerlijk voor ben (qua smaak) niet... Ik vind (op dezelfde manier) ALLE gitaren van Fender ontzettend lelijk, behalve strats (superstrats that is :razz:). Gitaren met slagplaat geven aan dat de ontwerpdivisie niet met de tijd is meegegaan...

washburn force 2
10 januari 2003, 22:58
mijn gitaar :grin:

washburn force 2.... iets extremere versie van strat body met een te kleine tele kop

vage combinatie.. wel lachu


see ya

Negative K3 fan
11 januari 2003, 00:24
Op 2003-01-10 14:26, schreef Peet beginnertje:
Nou, het lijkt mij duidelijk dat alle Flying V's, Explorers en meer van dat soort wazige 'ik wil opvallen maar ik weet niet precies hoe, dus dan maar met deze lelijke gitaar' looks. Het ziet er niet uit, je staat voor l*l en zelfs de meest saai uitgevoerde Fender (is moeilijk ja) ziet er stukken beter uit, inclusief de telecaster. Ze zouden al die 'opval' 'metal' gitaren eigenlijk gewoon moeten verbieden op straffe des doods. Een gevaar voor de mensheid en het netvlies!


De flying V is meer een blues gitaar, en een explorer heeft zo ook zn charmes, maar jouw staandpunt volg ik als het over BC rich warlock-achtige gitaren gaat die té ghey zijn.

Anders Destium
11 januari 2003, 00:52
MIETJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leer eerst eens een beetje shredden voordat je metalgitaren gaat bashen!

Ibanez
11 januari 2003, 11:00
Op 2003-01-11 00:52, schreef Anders Destium:
MIETJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leer eerst eens een beetje shredden voordat je metalgitaren gaat bashen!
Yeah!

Negative K3 fan
11 januari 2003, 12:25
Op 2003-01-11 00:52, schreef Anders Destium:
MIETJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leer eerst eens een beetje shredden voordat je metalgitaren gaat bashen!


ik ken anders niet veel shredders die op BC rich gitaren spelen...

satch: ibanez
vai: ibanez
yngwie: fender
rusty cooley: jackson
marcel coenen: ibanez
micheal angelo: custom (?)

maar daarentegen speelt die van slipknot wel op BC rich...

nuff said!

Swan
11 januari 2003, 14:55
als je eens verder kwam dan je 14 jarige puberhersenpan wist je dat BC Rich al veel langer bestaat.....vooral in de jaren 80 waarin er nog echt geshred werd werd er veel BC Rich gebruikt.
Mick is trouwens ook een goede gitarist, alleen laat ie dat in slipknot niet zien, hij is gitaardocent en kan aardig shredden (heb wat mp3s)

dus laat je domme redenaties achterwegen en ga nog een Squiertje bekliederen

Anders Destium
11 januari 2003, 15:06
Totally agree with Swan!

Dave Mustaine bijvoorbeeld speelde in de begindagen van Metallica en Megadeth altijd op een BC Rich. Deze man was zeker in die tijd alleen maar geinteresseerd in serieus snel werk...en toen bestonden die extreme vormen ook al!

alhambra
11 januari 2003, 16:07
Mooi he al die pogingen om een B.C. wat meer aanzien te geven, maar het blijft natuurlijk zielig als je dat mooi vindt.
Kep wel weer wat geleerd, als je een echt man wil zijn moet je shredden !!!!!!!!!!!!!!

SUKKELS

DOLBY
11 januari 2003, 17:25
misschien een domme vraag, maar wat is shredden?
hak je dan je gitaar in mootjes??

Swan
11 januari 2003, 18:04
ik vind trouwes alleen t Warlock model van BC Rich mooi, de rest lelijk....maar t zijn kwalitatief erg goede gitaren

Braindead
11 januari 2003, 18:47
Op 2003-01-11 12:25, schreef Negative K3 fan:


Op 2003-01-11 00:52, schreef Anders Destium:
MIETJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leer eerst eens een beetje shredden voordat je metalgitaren gaat bashen!


ik ken anders niet veel shredders die op BC rich gitaren spelen...

satch: ibanez
vai: ibanez
yngwie: fender
rusty cooley: jackson
marcel coenen: ibanez
micheal angelo: custom (?)

maar daarentegen speelt die van slipknot wel op BC rich...

nuff said!


Ahum, tja, Tony MacAlpine heeft vroeger heel lang BC Rich gespeelt.
Kerry King als ik het goed heb ook.
Al speelt ie ook wel ESP.
Maar persoonlijk kan ik ook geen fan zijn van de buitensporig vreemde modellen.
Maar goed sommige gaan dan nog wel, de Mockingbird vind ik dan nog wel aardig.
Persoonlijk kijk ik meer naar het materiaal v.d gitaar, kwaliteit en speelkomfort.
Daarbij valt dan een Flying V eerder af op de moeilijke vorm van de body, tenzij je altijd staand speelt, als op uiterlijk.
Volgens mij is het juist alleen maar gaaf dat er zoveel verschillende modellen bestaan.
Zoveel mensen zoveel smaken.
Stel je voor dat je alleen maar uit een fender strat of een Gibson Les Paul kon kiezen. (trouwens niks tegen deze gitaren).

McCloud
11 januari 2003, 19:08
Op 2003-01-11 12:25, schreef Negative K3 fan:

ik ken anders niet veel shredders die op BC rich gitaren spelen...

satch: ibanez
vai: ibanez
yngwie: fender
rusty cooley: jackson
marcel coenen: ibanez
micheal angelo: custom (?)



Volgens mij speelt Micheal Angelo op Washburn gitaren (die dubbele is in ieder geval een Washburn).

sash
11 januari 2003, 19:37
Op 2003-01-09 13:12, schreef vulvasonic:
Ik vind kleine variaties op de bekende modellen spuuglelijk. Een strat die nèt geen strat is, of een Les Paul met een nèt iets langere hoorn....., dat soort dingen.


Precies helemaal mee eens. Verder vind ik BC Riches afgrijselijk.

schaap
11 januari 2003, 23:43
wow, voordat ik al deze replies hier had ik nog nooit mensen een kwaad woord over bc rich horen zeggen. Ik vind ze echt niet lelijk. Als ik een BC RICH BEAST zie dan kwijl ik (niet gaan zeuren over mn smaak want ik ga er niet een kopen, kga een sg kopen. Dat zijn pas echt mooie gitaren :grin:)
Oja een jackson warrior, die is pas lelijk.

maarten
11 januari 2003, 23:51
tsja smaken verschillen maar damn tis anders ook zo saai zonder die aparte modellen, btw die opmerking over `superstrats´ is dus ook bullshit want dat is nou eenmaal de vorm van een gitaar (grofweg). kun je ook elke auto een ´super T-ford´ (of wat was de eerste auto??) noemen, allemaal 4 wielen op een chassis en een cabine erop....

sash
12 januari 2003, 00:38
Jup, daarom moeten er ook lelijke gitaren gemaakt worden :grin:

maarten
12 januari 2003, 00:39
hehe :grin:

Ic3gl0vE
12 januari 2003, 13:21
Op 2003-01-11 23:43, schreef schaap:
Oja een jackson warrior, die is pas lelijk.


Nee joh de warrior roelt barrels :smile:


Dei doubleneck gitaar van Micheal Angelo is een washburn ja, en die quadneck is gebouwd door wayne charvel in opdracht van gibson

Die quadneck vind ik trouwens tè over-the-top... maar dat is angelo's gitaarspel ook hehe

Phyrexian
13 januari 2003, 10:49
hahahahaha
door al dit gezever over 'de lelijkheid der bc riches' vind'k mijn BC RICH Ironbird nog mooier worden... moehaaahahahahaha :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

death to false metal!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Phyrexian op 2003-01-13 10:49 ]</font>

skabouter
13 januari 2003, 11:56
smaak smaak smaak smak smak smak sma sma sm sm sm s s

maar ik vind een dubbelhals echt waanzin !
idioot gewoon, niet mooi, onhandig, lomp enzovoort.

maar een triple of een quartneck is helemaal te gek voor woorden. ! ik kan me daar zo kwaad om maken, joh !!

jorrit
15 januari 2003, 11:06
ik vind die jackson (randy rhoads) die v met die ene langere punt lelijk

King_Nothing
12 maart 2003, 09:52
De lelijkste is zoals wel vaker gezegt de ibanez jem. De meeste modellen van bc rich zijn ook geen porum, alleen die V van kerry king is gaaf.

Die devil girl van esp heeft toch wel wat. T is een lekker afstekend model en das ook meteen het mooie eraan. (al zou k m zelf nooit kopen).

Wat is eigenlijk een goede gitaar als je kijkt naar prijs kwaliteit? k ben namelijk aan t kijken voor een gitaar en les. Men zegt dat ibanez goed is. Is dat zo???

Nifter
12 maart 2003, 10:48
Als je BC Rich aan de ene kant van het eeeeew-spectrum hebt, zit aan de andere kant DAISY ROCK

http://www.musiciansfriend.com/srs7/sid=030311051117212153190003966279/search/g=guitar/detail/base_id/59812

http://www.musiciansfriend.com/srs7/sid=030311051117212153190003966279/search/g=guitar/detail/base_id/59813

en Robert Smith speelt er op...en een haffeltje reli-rockers :smile:

Static-M
12 maart 2003, 15:44
Slagplaten zijn lelijk... Daar kan ik zooooooo gigantisch op afknappen... Ik bedoel een LP is zeeer mooi, maar als ik zoon ding koop is het eerste wat ik doe toch echt de slagplaat eraframmen!

Hankey
12 maart 2003, 15:55
Op 2003-03-12 15:44, schreef Static-M:
Slagplaten zijn lelijk... Daar kan ik zooooooo gigantisch op afknappen... Ik bedoel een LP is zeeer mooi, maar als ik zoon ding koop is het eerste wat ik doe toch echt de slagplaat eraframmen!


Idd!

Er zijn maar heel weinig gitaren met slagplaten die ik wel mooi vind (1 daarvan is de thinline tele)...

Voidhead
12 maart 2003, 16:10
kvind de telecaster wel zoo lelijk!
qua vorm dan

Lauwrench
12 maart 2003, 17:31
Ibanez verdient zeker weten de prijs lelijkste gitaren ooit gemaakt

kokteejl
12 maart 2003, 21:24
telecaster, en gitaren met een gifgroene kleur, enz enz enz enz

kNikkEr
13 maart 2003, 12:19
Alle gitaren die op kunststukken lijken, zoals: gitaren in de vorm van een Wiskeyfles, Maanvormig, dat soort dingen...

Ronald
13 maart 2003, 12:21
Op 2003-03-12 17:31, schreef Lauwrench:
Ibanez verdient zeker weten de prijs lelijkste gitaren ooit gemaakt


IBANEZ LELIJK !!!!!! hoezo dat nu weer ???

wa vind jij dan wel een mooie gitaar?

Ronald
13 maart 2003, 12:25
ik vind zelf een phantom lelijk , eigenlijk gewoon alles met een rare vorm

de mooiste vind ik ibanez

schaap
13 maart 2003, 12:43
de lelijkste gitaar is denkik toch de jackson warrior. Bah wat een mislukte vorm heeft dat ding, kzou nog liever een bc rich ironbird kopen.
Flying V zijn mooi, les paul en sg ook wel.

the_trooper
13 maart 2003, 12:54
Ik vind nog altijd de Parker gitaren op eenzame hoogte staan wat betreft lelijkheid. Verder vind ik een flying V ook echt een klassiek voorbeeld van een lelijk gemaakte gitaar (door zijn ronde vormen op een extreem ogende gitaar en dan die jack die 'er zomaar in gepropt is'.
Wel lachuh om te zien dat jackson en bc rich zo lelijk gevonden worden. Een jackson Kelly of warrior is voor mij een absolute droomgitaar en dat wordt bepaald niet minder door jullie meningen :wink:

sash
13 maart 2003, 16:12
Jackson vind ik wel cool, maar BC Riches gaan gewoon te ver.

Patrick M.
13 maart 2003, 16:18
Dat gezeur over BC Rich altijd zit me tot hier. BC RICH MAAKT NIET ALLEEN MAAR PUNTIGE GITAREN MAAR HEEFT OOK HELE GEWONE STRATACHTIGE DINGEN!
KLIK HIER: http://www.drumcityguitarland.com/guitar_images/12-07-02/PICT0154.JPG Dit is ook BC Rich!

sash
13 maart 2003, 16:19
Ja ik ken ze, die zijn wel erg vet.

telecastermaster
13 maart 2003, 17:10
Op 2003-01-09 19:26, schreef Negative K3 fan:
-moderne superstrats (dus bijna alle ibanezzen op de gibson kopien en ded JS chrome boy (in het chroom dus) uitgezonderd), sommige 80s superstrats zijn soms zo fout dat ze wel koel zijn
-de hele BC rich serie, met stipt bovenaan ded warlock
-bijna alle gitaren met floyds
-bijna alle gitaren met sharkfin inlays
-mustangs, al zijn er lelijkere
-non reversed firebirds
-bijna alle bassen die geen jazz bas, thundeerbbird of precision vorm hebben (daarmee bedoel ik dus al die oprganisch gevormde houtkleurige warwick achtige shit)
-veel gitaren met (extreme) flame en quilted maple tops
-ongeveer alle jacksons

edit: ik was de vieze gothic en voodoo gibson verkrachtingen vergeten.




K3 fan said it all.

Ik zou er alleen nog aan toe willen voegen: alle gitaren met afhangende en/of scherpe headstocks.

Texter
13 maart 2003, 17:18
Ik ergerde me nogal aan die DeArmond gitaren de afgelopen jaren...

Harry
13 maart 2003, 17:33
Op 2003-03-13 16:18, schreef Patrick M.:
Dat gezeur over BC Rich altijd zit me tot hier. BC RICH MAAKT NIET ALLEEN MAAR PUNTIGE GITAREN MAAR HEEFT OOK HELE GEWONE STRATACHTIGE DINGEN!
KLIK HIER: http://www.drumcityguitarland.com/guitar_images/12-07-02/PICT0154.JPG Dit is ook BC Rich!


ja, ook erg lelijk...

Harry
13 maart 2003, 17:37
Op 2003-03-13 17:18, schreef Texter:
Ik ergerde me nogal aan die DeArmond gitaren de afgelopen jaren...


dan hou je zeker ook niet van Gretsch, Guild, en Gibson?

Lauwrench
13 maart 2003, 18:48
Op 2003-03-13 12:25, schreef Ronald:
ik vind zelf een phantom lelijk , eigenlijk gewoon alles met een rare vorm

de mooiste vind ik ibanez


Gibson SG, Les Paul Fender Jaguar, Prs
Dat zijn de echte gitaren :smile:

Neals
13 maart 2003, 19:22
Lauwrench heeft smaak...

En BC Rich , m.u.z. van de warlock vind ik niet...

Het is mijn inziens de Golf GTI voor gitaristen.

Ibanez
13 maart 2003, 19:30
Lelijk: Dean phantoms, fender mustang, bloemetjes telecasters, dean cadillac, rickenbackers, steinberger headless dingen, gretsch synchromatic enz.

Mooi: zo'n beetje alle ibanezzen, veel jacksons, veel esp's, strats, les pauls enz. enz.

Ultiem geil: Chromeboys, custom rg's, jem/uv's enz.

Neals
13 maart 2003, 20:49
die bloemetjes telecasters zijn ook uberlelijk

Voidhead
13 maart 2003, 21:11
deze gitaar is ook erg lelijk:

http://www.warrguitars.com/images/guitars/phazebrawide.gif

gewoon eng vind ik dat soort dingen!! :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Voidhead op 2003-03-13 21:12 ]</font>

Voidhead
13 maart 2003, 21:11
Op 2003-03-13 21:11, schreef Voidhead:
deze gitaar is ook erg lelijk:

http://www.warrguitars.com/images/guitars/phazebrawide.gif

gewoon eng vind ik dat soort dingen!! &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Voidhead op 2003-03-13 21:12 ]</font>

Negative K3 fan
13 maart 2003, 21:20
die bleometjes teles vind ik wel leuk, al vind ik zelf teles niet echt mijn ding. en die bc rich foto werkt niet.

Ronald
14 maart 2003, 11:19
ik vind ouderwetse gitaren lelijk , zoals gibsons, bovendien is die vorm niet mooi

King_Nothing
14 maart 2003, 19:58
Op 2003-03-13 19:22, schreef Neals:
Lauwrench heeft smaak...

En BC Rich , m.u.z. van de warlock vind ik niet...

Het is mijn inziens de Golf GTI voor gitaristen.


Golf GTI is dat positief of negatief. oftewel is dat een gitaar voor patsers of juist een super ding. Ik vindt golfjes en helemaal van die gti diongen walgelijk