PDA

View Full Version : richwood ES335



iwamoto
23 april 2007, 10:26
ik zag een mooie rode staan, voor €210, heb al even op harmony central gelezen, maar heeft iemand hier hem toevallig ook? ziet er wel erg leuk uit moet ik zeggen

Squier4ever
23 april 2007, 16:08
frekie heeft er 1 geloof ik..

LaurentB
23 april 2007, 16:25
ik zag een mooie rode staan, voor €210, heb al even op harmony central gelezen, maar heeft iemand hier hem toevallig ook? ziet er wel erg leuk uit moet ik zeggen

Ja, maar dat is tegenwoordig het verraderlijke: heel veel merken kunnen tegenwoordig leuk uitziende, goed afgewerkte gitaren maken terwijl ze daarom nog niet goed hoeven te zijn. Maar ik ken ze niet, dus het kan best goed zijn hoor!

Tupelo
23 april 2007, 18:24
Jezus Iwa, dat is toch niets voor jou? :dontgeti:

Is nu niet bepaald een dive-bombing shred plank.
Sterker nog, veel mensen die blues spelen geven er de voorkeur aan.
Dat op zichzelf zou toch al voldoende voor je moeten betekenen?

Alles toch wel goed verder, hoop ik? :)

iwamoto
23 april 2007, 18:44
Jezus Iwa, dat is toch niets voor jou? :dontgeti:

Is nu niet bepaald een dive-bombing shred plank.
Sterker nog, veel mensen die blues spelen geven er de voorkeur aan.
Dat op zichzelf zou toch al voldoende voor je moeten betekenen?

Alles toch wel goed verder, hoop ik? :)
ik speel bij mij leraar (lees, 2x per week) veel blues en jazz, en eigenlijk wou ik dus ook een ES335, maargoed, ik ga echt geen gibson daarvoor kopen, maar een leuk richwoodje kan er toch wel vanaf? :)

sinneD
23 april 2007, 18:49
probeer anders eens zo'n swing bij tonefactory, hebben ook een ES335 model voor een zeer schappelijke prijs

Orgasmocaster
23 april 2007, 18:52
Ik ken het merk Richwood niet, maar volgens mij kun je veel beter een dot studio kopen voor 199 Joero

Tupelo
23 april 2007, 19:12
ik speel bij mij leraar (lees, 2x per week) veel blues en jazz, en eigenlijk wou ik dus ook een ES335.
Ah o.k., ik dacht dat jij je uitsluitend met shredden bezig hield, mispoes dus. :)

Squier4ever
23 april 2007, 19:16
ja man shredden zal je ermee verdomme

bert k
23 april 2007, 19:57
Ik heb een Richwood dikke jazzbak, wel een ander model, maar het geeft toch een idee. Je kan het treffen en een hele goeie vinden maar ze maken ook bagger. De bouwkwaliteit is niet constant! Ik heb, toen ik de mijne kocht, alle exemplaren in de winkel geprobeerd, en de meeste mankeerde wel wat aan.

Bijvoorbeeld scheef ingelijmde nek ! Daar doe je dus achteraf niks meer aan.

Als je dat ding wilt, kijk er dan heel zorgvuldig naar. Met een beetje mazzel is hij goed, en is het een toppertje.

iwamoto
23 april 2007, 23:01
ik heb al gemaild of ze ze op voorraad hebben, kan ik ze rustig doornemen, en ok, ik zal er vast ook wel op shredden, gewoon 2 Evolutions erin ofzo :hippie:

iwamoto
23 april 2007, 23:53
ik heb even gemaild, ik was er al bang voor, de richwood hebben ze niet meer, ik wil eigenlijk wel graag een 335'er, nou zit ik hier een beetje te kijken, wie heeft er suggesties?

grayfink
24 april 2007, 00:23
Ibanez artcore AS73. Nu in de aanbieding bij www.muziekhandeljoosten.nl (http://www.muziekhandeljoosten.nl)
Snaarinstrumenten -> hollowbodygitaren -> Ibanez

Kim Wilson
24 april 2007, 09:17
ik heb even gemaild, ik was er al bang voor, de richwood hebben ze niet meer, ik wil eigenlijk wel graag een 335'er, nou zit ik hier een beetje te kijken, wie heeft er suggesties?
Wat Sinned zei, de Swing semihollow. Swing maakt goeie kwaliteit gitaren. Hendriks heeft laatst ook één gekocht, een Tele.

Hier is de ES van Swing: http://www.tonefactory.nl/shop2/product_info.php?cPath=176_174&products_id=2396

iwamoto
24 april 2007, 10:20
ik heb mischien de ideale combi gevonden voor een gitarist zoals ik

http://image.www.rakuten.co.jp/ikebe/img10292393322.jpeg

even kijken, ik dacht dat we die eentje bij ons in de stad hadden

LaurentB
24 april 2007, 10:26
ik heb mischien de ideale combi gevonden voor een gitarist zoals ik

http://image.www.rakuten.co.jp/ikebe/img10292393322.jpeg

even kijken, ik dacht dat we die eentje bij ons in de stad hadden

Mooi, nog nooit eerder gezien!

Luke-wannabe
24 april 2007, 11:55
Errug mooi!

DeiDRagonas
24 april 2007, 12:54
Tja, ik vind hem dan weer ERG lelijk, maar goed ik hoef er natuurlijk niet op te spelen.

iwamoto
24 april 2007, 15:42
ik heb toenet even een artcore getest uit een soortgelijke serie, klonk verdacht goed, lekker mooi in het hoog en het brugelement klonk met wat overdrive erg lekker, maar volgens mij hebben ze degene die ik wil dus alleen in duitsland...

Wimvdb
24 april 2007, 16:47
Er staat een mooie Tokai ES op marktplaats ...

iwamoto
24 april 2007, 18:00
ik denk toch dat ik eerder voor een van die compacte artcore's ga als een 335, puur omdat ze wel het geluid hebben, maar niet de grote maat (zowel body als hals) ik heb trouwens net even gekeken, hij is hier ook in nederland te krijgen, bij de ibanez zaak bij uitstek, peter johanzen, nu nog van tilburg naar alkmaar :p

grayfink
24 april 2007, 20:05
Morgen of overmorgen heb ik een Artcore AS73, dan kan ik je er meer over vertellen. Ik kom er op terug.