PDA

View Full Version : review-topic



Flipkoos
22 april 2007, 23:15
Ik zag dat er op het elektrische gitaarforum door Bert K inmiddels een review-topic is aangemaakt. Eéntje met een lijst die je moet beantwoorden zodat er gerichte informatie onstaat. Misschien ook iets voor het Akoestische Forum?
Het lijkt mij waardevoller dan de koopadviezen... Meer en gerichtere informatie...Misschien ook over gitaren die je beslist niet moet kopen.

Don Capo
22 april 2007, 23:22
Je hebt helemaal gelijk, ik had in het algemeen topic al gezegd dat ik het even aankijk. Maar als je je geroepen voelt, voel je vrij om de topics aan te maken, ik kleef ze wel.

Don Capo
23 april 2007, 08:24
Nou, heb ze even klakkeloos overgenomen van Bertje K. uit Elektrisch en hoop dat ze hier succesvol zijn.

Het is natuurlijk vervelend dat een aantal foto's en opmerkingen verdwenen zijn. Ik zal de oude topics door linken in de nieuwe (tip van Hoofd)

Mochten het er mensen niet mee eens zijn is dit het discussietopic.

Don Capo
25 april 2007, 10:05
Niemand enige op- of aan merkingen aangaande de nieuwe topics? Ik zie dat er inmiddels twee mensen een review hebben geschreven. Ikzelf vind het veel overzichtelijker en duidelijker dan de vorige topics. Wat vinden jullie?

chris c
25 april 2007, 11:06
Veel beter ! Zet aan tot relevante inhoudelijke commentaar, in plaats van alleen maar plaatjes te posten.

Flipkoos
25 april 2007, 15:59
Helaas heb ik alleen gitaren die ik tweedehands heb gekocht... Moet ik ze nu in het review-topic van de aanschafprijs zetten of in die van de nieuwprijs?

Don Capo
25 april 2007, 16:00
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Het lijkt mij dat de prijs die je ervoor betaald hebt de waarde bepaald, misschien allebei ?

bert k
25 april 2007, 16:36
Ja, dat is een goeie. Ik zou laten meewegen of de gitaar modern is of een oud model. Als het een model is wat je tweedehands goed voor die prijs kan vinden dan moet hij wel inde passende prijsklasse. Is het een superkoopje, wat een andere forummer nooit voor elkaar krijgt, dan zou ik de nieuwprijs nemen.