PDA

View Full Version : simon& patrick Woodland CW Cedar GT A 3.2



vulvasonic
22 april 2007, 21:40
Dit mailtje ontving ik onlangs van iemand die mij advies vraagt bij het kopen van een electro-acoustische gitaar. Nu weet ik daar eigenlijk niks van. Dus ik vraag het maar aan jullie:

Is het wat en wat zijn de mogelijke alternatieven?


ongeveer een jaar geleden heb je me geholpen bij het vinden van een
electrische gitaar(een ibanez).
hij bevalt me nog steeds prima! ik ben nu aan het zoeken naar een
semi-acoustische gitaar en heb ook al wat gevonden namenlijk een :
simon&patrick

het lijken mij goede gitaren(voor zover ik er iets van weet) maar ik weet
niet of het verder bekende gitaren zijn.....
ik hoop dat je me nog een keer wilt helpen op mijn zoektocht ?

het is een simon& patrick Woodland CW Cedar GT A 3.2
http://www.simonandpatrick.com/woodlandcwcedargta32.htm (http://www.simonandpatrick.com/woodlandcwcedargta32.htm)


Bij voorbaat dank! :)

LaurentB
22 april 2007, 22:01
Dit mailtje ontving ik onlangs van iemand die mij advies vraagt bij het kopen van een electro-acoustische gitaar. Nu weet ik daar eigenlijk niks van. Dus ik vraag het maar aan jullie:

Is het wat en wat zijn de mogelijke alternatieven?



Bij voorbaat dank! :)

Die gitaren van de Godinstal (Simon & Patrick, Art & Lutherie en Seagull) vind ik een erg goede prijs/kwaliteitverhouding hebben! Klinken vooral mooi, vind ik.

Flipkoos
22 april 2007, 23:09
+1

Simon and Patrick zijn prima gitaren voor niet al te veel geld. Hoewel dit niet de goedkoopste zijn, maar dan heb je ook heel veel gitaar voor je geld.
Alternatieven kun je btw beter met je oren zoeken dan op een forum, maar het lijkt me absoluut geen slechte keus! Het elementje is van B-band dus dat zit ook wel snor. Je zou natuurlijk ook de Seagulls kunnen proberen, Furch is ok erg goed in die prijsklasse en natuurlijk Blueridge niet te vergeten.
Er is zoveel moois...

Lexvandoef
23 april 2007, 00:35
Het zijn idd goede gitaren, maar ik vond ze een beetje een hoekige scherpe D-vormige hals hebben. Het moet je echt liggen.

Ik heb trouwens in mijn Tanglewood ook een A3.2 B-band zitten. Afgelopen vrijdag mijn eerste optreden met die gitaar gedaan. Gitaar en zang via de PA, heel goed geluid, lekker warm en heel erg goed af te regelen door die 4 bands actieve EQ.