PDA

View Full Version : Tetteretèèè`... ;-)



Picker
22 april 2007, 20:47
http://www.eindhovensdagblad.nl/cultuur/article1336233.ece

http://www.eltjohaselhoff.com/e5382800.jpg (http://www.eindhovensdagblad.nl/cultuur/article1336233.ece) (http://jimtozier.tripod.com/JT/delovely.html)

Tho
22 april 2007, 20:51
nice Eltjo! goed werk :)

Picker
22 april 2007, 20:56
nice Eltjo! goed werk :)Zenk joe. Aangezien je de eerste bent met zo'n vriendelijke reactie, krijg je de CD van me kado. Stuur even een mailtje met je adres naar kim@peghead.nl, dan zorgt zij ervoor! :)

Don Capo
22 april 2007, 21:54
FANTASTISCH stukje!!!!

krijg ik nou een mooie Taylor van je? :D

hendrix2
22 april 2007, 22:04
Erg leuk voor je Picker! Gefeliciteerd!
Welke gitaristen spelen nog op de cd?

Picker
22 april 2007, 22:06
FANTASTISCH stukje!!!!

krijg ik nou een mooie Taylor van je? :DNee, geen Taylor, maar wel die CD als je wilt. :) Stuur maar even een mailtje naar Kim@peghead.nl.

We doen het truucje nog één keer. Wie volgt...? Wel iets heel aardigs schrijven uiteraard... :D

Don Capo
22 april 2007, 22:06
Tof van je! Ik ben benieuwd!

Picker
22 april 2007, 22:07
Erg leuk voor je Picker! Gefeliciteerd!
Welke gitaristen spelen nog op de cd?Tjonge, dat was snel... nog vóór ik gepost had! OK, dat was aardig genoeg. Ook een CD voor jou als je wilt. Kim@peghead.nl zorgt ervoor!

Vooruit... nog één CDtje dan! Wie volgt...?

LaurentB
22 april 2007, 22:16
Maar In Frankrijk en Duitsland kom je dus beter in de aandacht met fingerstyle gitaar, begrijp ik uit het artikel? Dat wist ik niet...

Picker
22 april 2007, 22:30
Maar In Frankrijk en Duitsland kom je dus beter in de aandacht met fingerstyle gitaar, begrijp ik uit het artikel? Dat wist ik niet...Nou ja, ik heb het artikel niet zelf geschreven hoor...! Wel is fingerstyle daar inderdaad wat hotter dan in Nederland. Maar waarom ze dat nu zo geschreven heeft... wellicht omdat ik volgende week een mini-tour in Frankrijk maak? Dat had ik wel gezegd. En van de herfst de ik inderdaad iets in Duitsland, samen met Harald en Arnaldo López. Maar dat had ik niet gezegd. Inderdaad is de sales van mijn muziek in Duitsland en Frankrijk veel hoger dan in Nederland, maar ja, volgens mij heeft dat niets met fingerstyle te maken: Nederlanders zijn gewoon supergierig! :) Maar het meeste doe ik toch nog in de USA. Ik werd daar laatst zelfs op straat herkend! Lachen! :D

giannini
22 april 2007, 22:33
Hoi Picker, gefliciteerd, fantastisch stuk in de krant. Echt GAAF !!!!!!!!!

Geniete ervan, en nog heel veel succes met deze CDd en de de vele die gaan komen.

Groetjes

Gert

Picker
22 april 2007, 22:33
Welke gitaristen spelen nog op de cd?

Laurence Juber, Nick Charles, Doug Smith, Kenny Sultan, David Cullen, Brooks Williams...

-Yves-
22 april 2007, 22:36
Klasse!

Baaj de weej, heb meteen en bezoekje gebracht aan je website.
Jaja, de eerste keer en had om eerlijk te zijn nog nooit van je gehoord. Ik kom dan ook via een andere hoek binnen gewaaid. Ben onder de indruk en het dient gezegd, dat ben ik niet snel. ;-)

Keep on pickin' !!!

Picker
22 april 2007, 22:36
Hoi Picker, gefliciteerd, fantastisch stuk in de krant. Echt GAAF !!!!!!!!!

Geniete ervan, en nog heel veel succes met deze CDd en de de vele die gaan komen.

Groetjes

GertEn jaaaaah hoor... (wie kent de Dik Voormekaarshow nog?)
Ook een CD-tje voor jou! En dat was dan ook laatste, want je moet het kalf niet verdrinken voor de beer geschoten is. Of zoiets.

Stuur even een mailtje naar Kim@peghead.nl met je adres, dan stuurt zij je een CD toe.

Picker
22 april 2007, 22:37
Ben onder de indruk en het dient gezegd, dat ben ik niet snel. ;-)You're my friend! :)

Don Capo
22 april 2007, 22:42
Laurence Juber, Nick Charles, Doug Smith, Kenny Sultan, David Cullen, Brooks Williams...
Respect!

Laurence Juber heeft mij nog eens een leuke nacht op een vakantie bezorgd. Toen ik samen met een maat van me aan het wakker worden was op de camping (koffie zetten, uitstrekken, tentje ontluchten) Laurence opgezet, kwam er ineens een meisje langs om te vragen wie die fantastische gitarist was. Dat was de fundering voor een uitermate geslaagde dag/nacht

Lekker off topic maar dacht, ik meld het even.

Picker
22 april 2007, 22:46
Respect!

Laurence Juber heeft mij nog eens een leuke nacht op een vakantie bezorgd. Toen ik samen met een maat van me aan het wakker worden was op de camping (koffie zetten, uitstrekken, tentje ontluchten) Laurence opgezet, kwam er ineens een meisje langs om te vragen wie die fantastische gitarist was. Dat was de fundering voor een uitermate geslaagde dag/nacht

Lekker off topic maar dacht, ik meld het even.Hee, goeie tip! Ga ik dan ook maar eens proberen. Vorige zomer speelde ik zelf voor mijn tentje, kwam er een oude taart aan die vroeg of het wat zachter kon... ;)

-Yves-
22 april 2007, 22:53
Vorige zomer speelde ik zelf voor mijn tentje, kwam er een oude taart aan die vroeg of het wat zachter kon... ;)

Hier noemen ze zoiets: "Parels voor de zwijnen."

En dan meer dan waarschijnlijk een grote foeivraag...
Wie is die Cole Porter eigenlijk?

Flipkoos
22 april 2007, 23:00
Goh, ben ik ook een keer een avondje weg met de band...kom ik thuis, lees ik dat Picker een beetje CD'tjes zit weg te geven alsof het niets is, haha.
Nou ja, dan maar een complimentje zonder tegenprestatie.
Ik had al een stukje beluistert, via de MP3 die je laatst gepost had. Mooi stukje muziek. Prachtig spel! Met welke van je gitaarpark heb je 't gespeeld? Leuk stukje ook in de krant. Misschien krijg je hier door dit soort dingen ook eens meer de eer die je toekomt!

MarkNijland
22 april 2007, 23:11
Poe poe, dat zijn een aantal goeie gitaristen bij elkaar. Goed gedaan joh!

Mark

3chordman
22 april 2007, 23:47
Hallo zeg, dat is niet mis!
Gefeliciteerd Picker! Dat je klasse hebt was me bekend maar dat je hier ook nog om de hoek woont.... dat wist ik niet.;-)

aad
22 april 2007, 23:58
Ik heb zelf, in een zoektocht naar meer "tone" inderdaad ook even op een Taylor gespeeld. Dat is wat anders dan wat ik heb (heb geen € 3000,- in m'n zak) :(. Maar echt hiervoor is de Taylor gemaakt. Ik hoor tone!!
Mooie beheersing. Dank je.

Wokkie
23 april 2007, 00:21
Super zeg! Dat lijkt me een goed gevoel geven om zoiets te bereiken. Komt die cd ook in nederland uit? ben wel benieuwd

gr wokkie:lp:

Picker
23 april 2007, 07:17
Hier noemen ze zoiets: "Parels voor de zwijnen."

En dan meer dan waarschijnlijk een grote foeivraag...
Wie is die Cole Porter eigenlijk?

Tijdgenoot van Gershwin, componist uit de dertiger en veertiger (ook wel vijftiger) jaren. Als je de muziek hoort, herken je het zeker wel. Iedereen kent Cole Porter muziek (I Get a Kick Out of You, I've Got You Under My Skin, enz.) Met name is hij bekend geworden door de muziek en liedjes die hij schreef voor talloze beroemde Hollywood films.

Briljant componist in mijn oren, net als Gershwin. Die heb je tegenwoordig niet meer, enkelingen (soms) daargelaten.

Zie bijvoorbeeld http://nl.wikipedia.org/wiki/Cole_Porter

Picker
23 april 2007, 07:18
Goh, ben ik ook een keer een avondje weg met de band...kom ik thuis, lees ik dat Picker een beetje CD'tjes zit weg te geven alsof het niets is, haha.Nou vooruit dan maar weer, de allerlaatste CD is voor jou. :) Stuur even een mailtje naar Kim@peghead.nl.

Picker
23 april 2007, 07:20
Ik heb zelf, in een zoektocht naar meer "tone" inderdaad ook even op een Taylor gespeeld. Dat is wat anders dan wat ik heb (heb geen € 3000,- in m'n zak) :(. Maar echt hiervoor is de Taylor gemaakt. Ik hoor tone!!
Mooie beheersing. Dank je.Troost je, Ik heb die 3000€ nu ook niet meer in mijn zak... :(

Picker
23 april 2007, 07:22
Super zeg! Dat lijkt me een goed gevoel geven om zoiets te bereiken. Komt die cd ook in nederland uit? ben wel benieuwd

gr wokkie:lp:Yes, distributie is wereldwijd, ofschoon het zwaartepunt toch wel op de Verenigde Staten zal liggen. De markt is daar veel groter. Maar binnenkort staat hij ook op iTunes en andere digitale distributeurs.

Bernie
23 april 2007, 09:14
Gaaf man,

weet je zo of er ook ergens soundclips te vinden zijn? Ik zag van "jouw" nummer al ergens een link voorbij komen, maat ik zou van de rest van de cd ook wel eens wat stukjes willen horen. Ben wel benieuwd.

Tho
23 april 2007, 09:23
Zenk joe. Aangezien je de eerste bent met zo'n vriendelijke reactie, krijg je de CD van me kado. Stuur even een mailtje met je adres naar kim@peghead.nl, dan zorgt zij ervoor! :)

Dankje man! Wat sympathiek, ik ben er erg beniewd naar!

Fender75
23 april 2007, 09:25
Vind het toch weer erg knap van een Nederlandse gitarist...HULDE!!

gijsbreghtgitaar
23 april 2007, 10:18
Inderdaad is er in Nederland weinig markt voor fingerpicking.
Toch verbaasd dat me. Qua gitaar is het toch wel een van de leukste stijlen die er is.
Ook binnnen gitaarlessen is het heel geschikt. De stijl klinkt erg leuk.
Bovendien koppelt het tabs en notenschrift aan elkaar. Qua moeilijkheid is alles mogelijk. Ook de muzikale insteek binnen fingerpicking is heel breed.
Je kunt allerlei liedjes bewerken voor fingerpicking.
Fingerpicking versterkt je ritmegevoel en het felbegeerde tokkelen leer je gaandeweg.

Wanneer je een beetje kunt fingerpicken maak je al gauw indruk.
Maar ja, een groot deel van de goegemeente wil akkoorden strummen.
Dat is, naar mijn mening, minder leerzaam.

Dus Picker....blijft strijden....en velen met u!

Nohead
23 april 2007, 11:18
Picker goed gedaan! Zo krijg je nog meer naamsbekendheid, keep it up!
Ik ben ook net begonnen met het leren van fingerstyle. Vind het zo gaaf klinken en uitzien. Jammer dat er geen CD'tjes meer zijn :(

Harald
23 april 2007, 12:23
Eltjo, gefeliciteerd! Je kreeg trouwens de groeten van Pat Kirtley.

giannini
23 april 2007, 13:33
En jaaaaah hoor... (wie kent de Dik Voormekaarshow nog?)
Ook een CD-tje voor jou! En dat was dan ook laatste, want je moet het kalf niet verdrinken voor de beer geschoten is. Of zoiets.

Stuur even een mailtje naar Kim@peghead.nl met je adres, dan stuurt zij je een CD toe.

Heel erg bedankt, ben erg benieuwd, kan bijna niet wachten tot hij in de cd speler ligt.

Flipkoos
23 april 2007, 15:30
Kijk dat had ik nu weer niet verwacht...maar enorm bedankt. Ik zal em es relaxed onderuitgezakt in mijn fauteuil gaan beluisteren met een fijn glaasje Lagavullin... Ben heel benieuwd.

hendrix2
23 april 2007, 17:13
Tjonge, dat was snel... nog vóór ik gepost had! OK, dat was aardig genoeg. Ook een CD voor jou als je wilt. Kim@peghead.nl zorgt ervoor!
]
Wow, thanx man! Echt tof van je!

-Yves-
23 april 2007, 17:22
Tijdgenoot van Gershwin, componist uit de dertiger en veertiger (ook wel vijftiger) jaren. Als je de muziek hoort, herken je het zeker wel. Iedereen kent Cole Porter muziek (I Get a Kick Out of You, I've Got You Under My Skin, enz.) Met name is hij bekend geworden door de muziek en liedjes die hij schreef voor talloze beroemde Hollywood films.



Natuurlijk ken ik deze nummers. En nu kan ik meteen de naam Cole Porter plaatsen. Bedankt voor de info.

Baaj de weej, speel jij wel vaker Sinterklaas? Kwestie van dan ten gepaste tijd op de loer te liggen... ;-)

Picker
24 april 2007, 00:35
Baaj de weej, speel jij wel vaker Sinterklaas? Kwestie van dan ten gepaste tijd op de loer te liggen... ;-)Ach, bij die gierige Nederlanders is dat de enige manier om nog een beetje afzetmarkt te creëren ;).

Zonder gekheid, de gelegenheid leent zich toch bij uitstek om even Sinterklaas te spelen?

Picker
24 april 2007, 00:39
Eltjo, gefeliciteerd! Je kreeg trouwens de groeten van Pat Kirtley.Dankjewel, ik vind het echt jammer dat ik Pat gemist heb, maar ik moest zelf spelen. Ach ja, het levenspad van een gitarist is smal en doornig... Maar er komt wel weer een andere keer. Pat woont toch in Kentucky? Volgen mij heb ik daar in November wat te doen.

Hoe was het concert op zaterdagavond? Ik heb de kaartjes hier nog liggen... :( En wat voor gitaar had Pat? Nog steeds die fraaie Taylor 614?

Picker
24 april 2007, 01:12
Ik had al een stukje beluistert, via de MP3 die je laatst gepost had. Mooi stukje muziek. Prachtig spel! Met welke van je gitaarpark heb je 't gespeeld?De K22ce (waanzinnige gitaar) in standaardtuning, maar een hele noot lager. Dat gaf een waanzinnige jazzy sound, haast een electrische gitaar, met een suuuuuuuustaainnnnnnnnnnnnnnnnnnn waar geen einde aan kwam!

Flipkoos
24 april 2007, 07:47
Klinkt heel mooi. En wat een prachtig gitaartje ook om te zien...dat koa!

Harald
24 april 2007, 08:46
Zaterdag concert was wisselend, was niet zo kapot van die klassieke gitariste. Ze begon met een stuk van Sor wat er niet echt geweldig uitkwam. Kan plankenkoorts geweest zijn. Ze deed wel een paar aardige stukken, onder andere een van Piazolla. Wayne Johnson, Thomas Bluch (waanzinnig goede elektrische gitarist) en Pat Kirtley waren erg goed. Pat Kirtley is ook erg leuk met zijn aankondigingen. Qua concerten was het middagconcert van Tommy om 17:00 zondag het hoogtepunt voor mij. Een van de beste, zoniet DE beste set die ik hem ooit heb horen spelen. Alleen ballads, met een poging om Guitar Boogie aan te passen aan een serenade concept, waardoor daar veel nieuwe varianten in zaten. Zondagavond lag de nadruk meer op de gasten dan op Tommy (Pat, Wayne en Thomas) met een paar fantastische duetten.

Pat had een 514 bij zich met wat cracks in het bovenblad, en speelde het klaar om 2 keer een snaar te breken bij de concerten. De eerste keer ving hij dat geweldig op door er ter plekke een workshop snaar verwisselen van te maken, maar dat wilde hij de tweede keer niet herhalen. Dan is een reserve gitaar handig 'here's one I've prepared earlier' zeg maar. Hij leende toen een gitaar van iemand anders geloof ik, moest zelf naar boven om te soundchecken terwijl Tommy in de foyer bezig was.

chris c
24 april 2007, 09:37
Proficiat, Picker, het moet wel een goed gevoel geven om met gevestigde gitaristen op één cd te mogen staan :)

Picker
24 april 2007, 09:44
Proficiat, Picker, het moet wel een goed gevoel geven om met gevestigde gitaristen op één cd te mogen staan :)Zeker! En inmiddels ook met beide benen, want deze was er ook nog: Acoustic Highlights Vol. 5 (http://www.amazon.com/Acoustic-Guitar-Highlights-Various-Artists/dp/B000FCLWKK/ref=sr_1_1/103-7010161-9691860?ie=UTF8&s=music&qid=1177400596&sr=1-1) (met Laurence Juber, Doug Smith, Ed Gerhard...). :)

SBloke
24 april 2007, 17:51
Binnenkort eens kritisch gaan luisteren in de CD winkel... zal nog even duren voor hij hier bij de speciaalzaak ligt..

Zal mij benieuwen hoe het allemaal klinkt.

Review krijg je nog.. (zodra die cd hier is te vinden....)

Boom-chick-Franky
24 april 2007, 21:15
Hee, goeie tip! Ga ik dan ook maar eens proberen. Vorige zomer speelde ik zelf voor mijn tentje, kwam er een oude taart aan die vroeg of het wat zachter kon... ;)

Tja, verschil moet er zijn................... :seriousf:

Maar even zonder dollen, proficiat met je artikel Eltjo! :dance:
Geweldig! En hoe was je concert in Frankrijk??
Ik zag dat je samen met Peter Finger moest spelen!
Dat is toch ook een behoorlijk grote naam toch......, Te gek!!

Ik zou zeggen vooral dooorrgaaaan !!
Frank

Picker
26 april 2007, 19:47
Aan de gelukkige winnaars van de poedelprijzen: ik hoor net dat de CD's vandaag binnen zijn gekomen, dus ze gaan morgen jullie kant op!

[tromgeroffel.wav]

Don Capo
26 april 2007, 20:34
Ben benieuwd man, sprint morgen gelijk naar de brievenbus!!!

lvercaut
26 april 2007, 20:47
Ik ook !!! :dance:
of nee, ik was er niet bij... :(

Ed deijkers
26 april 2007, 22:36
Hallo Eltjo,

De groeten van TE, heb hem zaterdag in Raalte de groeten van je gedaan, groetjes terug bij deze.
Trouwens ook groetsels van Taylor USA, had ze gemailed over de 712ce
Garantie gaven ze echter niet meer....:)

ed

Picker
27 april 2007, 09:48
Hallo Eltjo,

De groeten van TE, heb hem zaterdag in Raalte de groeten van je gedaan, groetjes terug bij deze.
Trouwens ook groetsels van Taylor USA, had ze gemailed over de 712ce
Garantie gaven ze echter niet meer....:)

edDank je!

Nee, garantie is zelden overdraagbaar. Maar bij Taylor is dat vaak geen probleem. Ze zijn dermate klantgericht dat de kans groot is dat - als er ooit iets met je Taylor is - iedere dealer in staat blijkt het probleem voor nop, of voor heel weinig geld, te verhelpen. Als het echt een mankement van de gitaar is, stuurt Taylor doorgaans alle reparatiespullen gratis op. Voorbeelden:

- Ik had een klein scheurtje in het ebbenhout van 1 van de mechanieken. Stuurde een mailtje, en vier dagen later ligt er een doos met zes gloednieuwe mechanieken op de deurmat (vergulde Schallers met ebbenhouten knoppen - de duurste!). No questions asked.
- Mijn oom had een brommetje in zijn Expression System. Gitaar was 2e hands. Brengt hem naar de lokale muziekwinkel, en Taylor stuurt een volledig nieuw Expression System naar de winkel, inclusief instructievideo hoe je dat installeren moet. Twee dagen later had hij zijn gitaar terug. Kosten: nop. De technicus in de muziekzaak was dermate onder de indruk dat hij het niet aandurfde om zelf geld te gaan vragen. Normaal had hij zelf moeten betalen voor een dergelijke 'cursus'.
- Kennis van me (in de USA) schrijft een mailtje dat 2 slotjes van de Taylor koffer kapot zijn gegaan. Twee dagen later komt UPS met een hele nieuwe koffer. Gratis. Geen vragen.

Als er ergens een bedrijf is dat Customer Service hoog in het vaandel heeft staan, is het Taylor wel! Een van de redenen dat ik ze support. :)

Picker
27 april 2007, 17:47
Ben benieuwd man, sprint morgen gelijk naar de brievenbus!!!Nou, met de nationale post van tegenwoordig zou ik er niet op rekenen dat er dan al iets in ligt... Maandag Koninginnedag... op zijn vroegst dinsdag zou ik zeggen, ofschoon donderdag ook nog mogelijk is... :-(

Waar zijn die tijden dat de post in Nederland hooguit één dag in beslag nam?

Tho
27 april 2007, 17:58
Ik ben echt ontzettend beniewd!

giannini
2 mei 2007, 21:08
Hoi Picker,

Je CD lag vandaag in de brievenbus, klinkt goed zeg. Gaat morgen gelijk
mee in de auto.

Groet en bedankt

Gert

Flipkoos
4 mei 2007, 14:52
Hé Picker.

Heel hartelijk bedankt voor de prachtige CD.
Heb 'm nog niet helemaal beluisterd maar wat ik tot nu toe heb gehoord bevalt me heel goed. Prachtig hoe de sound van de gitaren is opgenomen!

Peter

Don Capo
4 mei 2007, 14:56
Ik had het ook al in een ander topic gezet maar ook in deze van mijn kant super bedankt!!! Ik moet hem ook nog aandachtig gaan luisteren!

Harald
4 mei 2007, 19:42
Yes, thanks! Complimenten voor je arrangement! Erg leuk gedaan. En net als bij de Mancini cd denk ik bij deze ook weer een paar keer 'heeft ie dat ook geschreven?!' Moet nog goed luisteren, maar dat komt nog!

Laser
7 mei 2007, 14:09
Woooehooeeee Picker,

amaaai, in goe gezelschap gelijk asda wijle da hier zeggen in Vloanderen.
Seg, hédde gij al réklam gemokt veur aa cd in Vlomse milieus?
As ge die nu zo nekeer of twee op Radio 2 kunt laate speele dan zijde derék gelanceerd.

Er is nog veel te ontginnen in België wat (onder andere) gitaar betreft:
momenteel toert Jacques Stotzem rond met Isato Nakagawa (het zou die laatste zijn laatste toer in Europa zijn...), en woensdag spelen ze GRATIS voor NIET in Soundstation in Luik (www.soundstation.be).
Gewoon en het café, ietske drinken, topconcertje meepikken... vanaf 20u

Ooit gaf Bensusan verstek omdat de belangstelling te klein was om door te gaan met het concert.

Optreden TEmmanuel was een uitgedeinde Nederlandse tournee, uitschuiver naar Leopoldsburg.

Dus Vlaanderen hongert naar nog... en nog...

Gijle komt toch ook???

P.S. Picker, is de cd ook in Vlaanderen te koop?

Picker
7 mei 2007, 14:39
Picker, is de cd ook in Vlaanderen te koop?Yes, je kunt hem inmidels ook bestellen op www.peghead.nl (http://www.peghead.nl)

Don Capo
7 mei 2007, 14:39
En het is een aanrader!!!!

Yamhammer_71
7 mei 2007, 15:46
Hey Picker, gefeliciteerd!

Heb je conservatorium gedaan?

Picker
7 mei 2007, 15:59
Hey Picker, gefeliciteerd!

Heb je conservatorium gedaan?(Proest...!) Nee, nog niet eens de eerste klas van de muziekschool. ik heb nog nooit één enkele gitaarles gehad...

Yamhammer_71
7 mei 2007, 16:06
(Proest...!) Nee, nog niet eens de eerste klas van de muziekschool. ik heb nog nooit één enkele gitaarles gehad...

Te gek man. Je legt veel gevoel in je akoestische gitaarspel + je speelt hele mooie fingerstyle stukken. HOUDEN ZO!!
Veel succes en inspiratie toegewenst in je verdere carriere :) :) :)

Tho
7 mei 2007, 20:28
Eltjo je hebt PM!

Laser
7 mei 2007, 22:44
Heb de samples beluisterd, ook van je fingerstyle cd,
en Picker: heel mooi spel!
Heb de cd's direct besteld.
Voortspelen man!!!!
:cool:

LaurentB
7 mei 2007, 23:00
Rechte van Euler
Ik heb ook nog nooit een enkele gitaarles gehad. Betekent dat tevens dat er een kans bestaat dat ik met veel gevoel mijn snaren kan beroeren in deze Heider triade.

Hoe zegt u??

Picker
7 mei 2007, 23:09
Heb de samples beluisterd, ook van je fingerstyle cd,
en Picker: heel mooi spel!
Heb de cd's direct besteld.
Voortspelen man!!!!
:cool:Dank, dank... maar ja, 't is geen flamenco hè? (O nee, dat was een andere thread... ;))

Picker
7 mei 2007, 23:10
Rechte van Euler
Ik heb ook nog nooit een enkele gitaarles gehad. Betekent dat tevens dat er een kans bestaat dat ik met veel gevoel mijn snaren kan beroeren in deze Heider triade.Volgens mij hebben we hier de derde tweelingbroer broer van Shidan te pakken! :)

Yamhammer_71
9 mei 2007, 16:59
Volgens mij hebben we hier de derde tweelingbroer broer van Shidan te pakken! :)

Waarom let je zo op Shidan?

Laat iedereen zn ding doen en klaar is kees.

Af en toe..pff net een stelletje wijven :D