PDA

View Full Version : Serieuze rockband zoekt TOETSENIST & BASSIST omg. ENSCHEDE



artnaz
22 april 2007, 13:10
We zoeken met de band Shoreline per direct een toetsenist, en voor (tijdens/)na de vakantie een bassist! We zijn rond de 18 jaar en spelen over het algemeen stevige rock, maar ook wat rustige nummers en zelfs af en toe wat akoestisch... We wonen in Oldenzaal en Losser, en repeteren in de muziekschool van Oldenzaal en in een profi oefenruimte in Losser. Een "eigen" oefenruimte wordt nog steeds gezocht. We hebben een aantal keren met veel succes opgetreden, maar door de wisselende bandleden is dit een beetje beperkt gebleven... We hebben zowiezo goede contacten, dus zonder werk zitten we voorlopig niet!

Shoreline bestaat al een jaar, maar heeft continu wisselende bandleden. Het bleek dat de zanger en gitarist (ik :p) getalenteerd en gepassioneerd bleken te zijn, dus kregen we hogere eisen voor de bandleden en hebben we ook velen versleten. Nu hebben we de perfecte drummer (Damius hier op het forum) en een topbassist, maar deze gaat helaas weg na de vakantie...

Dus heb je een acceptabel niveau en ben je fanatiek, met veel optredens in het vooruitzicht, maak jezelf en ons blij...!

:rockon:

artnaz
14 mei 2007, 09:10
Aaah, jongens... Er gaat een gouden toekomst verloren zo...;)

Yamhammer_71
14 mei 2007, 11:42
Ik denk dat je iets minder eisen moeten stellen. Het moet wel leuk blijven he!!

Of-nieda...

artnaz
14 mei 2007, 11:54
Welke eisen? Ik vraag gewoon interesse en inzet, en natuurlijk een beetje niveau. Als er één bandlid één van deze drie niet heeft, is het juist niet leuk.

Dat is wat ik ervaren heb. Is dat wel het geval (in ons geval: als we met zijn vieren zijn zonder toetsenist), is het lachen, gieren, brullen, en rocken met chronische big smile...:D

Damius
14 mei 2007, 19:19
Dus heb je een acceptabel niveau en ben je fanatiek, met veel optredens in het vooruitzicht, maak jezelf en ons blij...!

:rockon:



Ik denk dat je iets minder eisen moeten stellen. Het moet wel leuk blijven he!!

Of-nieda...


Learn 2 read.

artnaz
14 mei 2007, 19:22
:???:

"Acceptabel niveau en fanatiek" is inderdaad wel een heel hoge eis, ik had beter kunnen zeggen "Heb je zin om bier te zuipen en af en toe wat pingelen, mail me dan even, haal ik een extra krat bier voor de volgende repetitie"...;)

StereoX
14 mei 2007, 21:25
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91874

zie ik een match of wat??

Damius
14 mei 2007, 23:22
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91874

zie ik een match of wat??

Thanks :)

Dennis Daja
21 mei 2007, 11:42
:???:

"Acceptabel niveau en fanatiek" is inderdaad wel een heel hoge eis, ik had beter kunnen zeggen "Heb je zin om bier te zuipen en af en toe wat pingelen, mail me dan even, haal ik een extra krat bier voor de volgende repetitie"...;)

Ook niks mis mee. ;)