PDA

View Full Version : Korg DT 10 als buffer ?



strat58
20 april 2007, 21:53
Hoi ik heb diverse pedalen en die zijn bijn allemaal TB en nu wil de Korg DT10 als laatste zetten in de reeks. Het schijnt dat de DT10 een goede buffer output heeft.
Vox (area 51 + Buffer en TB)-Phase 90 TB-Blues Pro-Chrunch Box-Ibanez DL10-Super Chili Picoso-Korg DT 10.
Binnenkort wil ik alles op een pedal zetten dus ben nog een beetje aan het stoeien met de volgorde. Heb wel gemerkt dat ik 2 X 9 volt trafo's nodig heb.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Peace Strat58

Mitch
21 april 2007, 10:51
Ik mis je bejubelde fuzzes in dit rijtje ? :chicken:

Anyway, je moet zeker even experimenteren met de DT10. Hij heeft namelijk vooral een redelijk hoge ingangsimpedantie, oftewel: hij kan héél best vooraan voor behoud van dynamiek en tophoog.
Met dit rijtje half om half TB/gebufferd zou ik het gewoon eens een paar keer proberen. Ik heb zelf met een langere rij pedalen wat tests gedaan met de DT10 en dat gaf duidelijke verschillen. Echt effe zelf testen !

strat58
21 april 2007, 15:57
Ik mis je bejubelde fuzzes in dit rijtje ? :chicken:

Anyway, je moet zeker even experimenteren met de DT10. Hij heeft namelijk vooral een redelijk hoge ingangsimpedantie, oftewel: hij kan héél best vooraan voor behoud van dynamiek en tophoog.
Met dit rijtje half om half TB/gebufferd zou ik het gewoon eens een paar keer proberen. Ik heb zelf met een langere rij pedalen wat tests gedaan met de DT10 en dat gaf duidelijke verschillen. Echt effe zelf testen !

Hoi ja dat klopt heb nu een Tubeworks Tubedriver gekocht om de Fuzzen in de reeks te krijgen, ze klinken erg goed maar niet met mijn band. Maar ik blijf proberen een deze dagen lukt het mij om ze te gebruiken.
Peace Strat58