PDA

View Full Version : wie kent deze gitaar?



mochla
20 april 2007, 18:40
Hoi,
ben reeds 12 jaar in het bezit van een gitaar waarvan niemand mij kan vertellen wat het is of wie ze gemaakt heeft kan iemand mij helpen aub?
2 switches; 1 met 6 standen, 1 met 3
2 actieve humbuckers dus 2 9 volt batterijen achteringebouwd...
ultieme action neck...
hier de fotos, verdorie hoe voeg ik die fotos toe???
sorry;,help!

jasper159
20 april 2007, 18:44
Uploaden op bvb www.imageshack.us en dan de url tussen zetten

mochla
20 april 2007, 19:02
even proberen
[IMG][IMG]http://img405.imageshack.us/img405/6430/foto2yh1.jpg (http://imageshack.us)

mochla
20 april 2007, 19:03
thx!...............

Anders Destium
20 april 2007, 19:06
Welkom op het forum :)

Zelf weet ik niet wat voor gitaar dit is (ik gok een Keiper), gelukkig hebben we een paar experts op dit gebied rondlopen die het vast snel kunnen vertellen!

grayfink
20 april 2007, 19:17
Keiper is nieuwe Chinese meuk, dit is oude meuk. Lijkt wel een beetje op Arirang, forumlid Wietse kan je ongetijfeld meer vertellen.
Misschien helpt als we allemaal heel hard WIETSE!!!!!!!! roepen.

wietse
20 april 2007, 19:22
geen idee, betere en scherpere en meerdere foto's zouden helpen, hij heeft wat weg van een arirang dat is waar maar een heel andere brug constructie.

dus foto's vanuit elke mogelijke hoek ook van de voor en achterkant van de headstock zijn nodig je mag ze me gerust toemailen.
wel fatsoenlijke foto's en niet zoals deze of hij door een beslagen bril is genomen.

mochla
20 april 2007, 19:33
ok , alvast bedankt, ga ff wat webruimte activeren dan kan ik meer fotos plaatsen....

wietse
20 april 2007, 19:39
ok , alvast bedankt, ga ff wat webruimte activeren dan kan ik meer fotos plaatsen....

waarom?
neem een photobucket account veel beter dan die image shack, kan je honderden foto's op kwijt en is gratis.
ik heb naast m'n site dat ook als online opslag voor foto's.

mochla
20 april 2007, 19:56
sorry voor de kwaliteit hier zijn er meer
fotos (http://users.telenet.be/armand.de.winter/)

Tankman
20 april 2007, 20:34
Hij ziet er wel heel erg bekend uit....maar ik kom er maar niet bij waar ik hem van ken...

Orgasmocaster
20 april 2007, 20:45
Nu heb je toch een beslagen bril opgezet tijdens het fotograferen...wel goed luisteren naar Wietse.!:angry:

Het lijkt mij niet echt een low-budget gitaar..
Misschijn een degelijke jaren 70/begin 80 Japanner.. Staat er 'made in Japan' op? (of waar dan ook?)
Hij doet me ook een beetje vaag denken aan een minder hoekige versie van zo'n Grateful Death gitaar.. (kan ff niet op de naam komen)
is dat 'EM' of 'ME' logo origineel??

BamBuFan1
20 april 2007, 20:53
geen idee, betere en scherpere en meerdere foto's zouden helpen, hij heeft wat weg van een arirang dat is waar maar een heel andere brug constructie.
dus foto's vanuit elke mogelijke hoek ook van de voor en achterkant van de headstock zijn nodig je mag ze me gerust toemailen.
wel fatsoenlijke foto's en niet zoals deze of hij door een beslagen bril is genomen.

Het logo suggereert dat het om één van de eerste El Maya's gaat... Ik heb deze gitaar een tijd terug ook in de Gitarre & Bass zien staan. Ik zou es effe moeten gaan zoeken... Wat ik me herinner is dat de naam iets van X-en dan een nummer zou zijn.

Orgasmocaster
20 april 2007, 20:55
Het logo suggereert dat het om één van de eerste El Maya's gaat... Ik heb deze gitaar een tijd terug ook in de Gitarre & Bass zien staan. Ik zou es effe moeten gaan zoeken...

Aah, dat zou het EM logo verklaren :)
El Maya de Bij het is

wietse
20 april 2007, 21:28
Het logo suggereert dat het om één van de eerste El Maya's gaat... Ik heb deze gitaar een tijd terug ook in de Gitarre & Bass zien staan. Ik zou es effe moeten gaan zoeken... Wat ik me herinner is dat de naam iets van X-en dan een nummer zou zijn.

creatief googlen levert me maar één hit op, een El Maya X-309 helaas zijn die linken dood leiden ooit naar gitarre en bas uit 2004.
zowiezo verdomd weinig over El Maya te vinden op het net, als je maar lang genoeg doorgraaft dan kom je vanzelf op mijn site terecht :D.
maar elke El Maya is de moeite waard het zijn topgitaren.

BamBuFan1
20 april 2007, 23:53
creatief googlen levert me maar één hit op, een El Maya X-309 helaas zijn die linken dood leiden ooit naar gitarre en bas uit 2004.
zowiezo verdomd weinig over El Maya te vinden op het net, als je maar lang genoeg doorgraaft dan kom je vanzelf op mijn site terecht :D.
maar elke El Maya is de moeite waard het zijn topgitaren.

Ja, het was inderdaad iets van X-309.