PDA

View Full Version : Waar geradiusde, geslotte toetsen halen?



cas121
20 april 2007, 12:53
Duidelijke vraag lijkt me, iemand nog tips wat de beste plekken zijn om deze te bestellen?

Bedankt

C

madman
20 april 2007, 12:58
dude, kijk eerst eens in de faq...

www.stewmac.com

Mitchel_12000
20 april 2007, 13:00
inderdaad heb ik erg goede ervaringen met stewmac. Vooral via DHL verzenden gaat heel snel. binnen 3dagen heb je je bestelling binnen.

cas121
20 april 2007, 13:01
Ja Madm, ik ken de sites en de suppliers wel...
maar ik vraag me af of er nog specifieke ervaringen zijn met andere dingen dan de prijs alleen, kwaliteit, hoe snel heb je het thuis en ga zo maar door...

edit michel was al superfast, maar das idd wa ik bedoel

G.G.
20 april 2007, 14:15
Ook goeie ervaringen met DHL en StewMac. Recent 3 toetsen (ebben, palissander en esdoorn) en 3 halspennen besteld, helaas onderschepte de douane het pakketje en kwam er een heffing overheen, Was €130 in totaal kwijt en dat is nog steeds goedkoper dan hier in Nl bestellen.

Was allemaal zeer netjes stevig ingepakt.

fred dons
22 april 2007, 15:09
ik bestel ze zelf bij warmoth tot voor kort verkochten ze nog rio palisander maar dat is nu beperkt tot indian rosewood, birds eye, plane maple en ebben
(10 inc radius in 2 verschillende schaallengtes)

snits
27 april 2007, 20:05
Ik heb zelf goeie ervaring met Holz-Faszination uit Duitsland verzending is meestal wel 20 euro maar en bij meerdere krijg je korting en je kan dacht elke mensuur kiezen en compound radius zonder extra kosten.

succes