PDA

View Full Version : Tsja



isa1984
20 april 2007, 11:31
Ik ben Isa (m) 22 jaar en speel sinds mijn 6e jaar.
Op het moment speel ik pop/jazz/funk/neosoul in de band van mijn broeder (www.thomasazier.com) en in een gipsy jazz quartet.
Dagelijks speel ik op mijn oude sheraton omdat ik mijn mooie 82 strat verpatst heb voor een Gitane John Jorgenson (gipsy-jazz gitaar). Deze maand koop ik hopelijk een goede twin. Op de vloer ligt een Banzai new rising sun II booster, morley wah, jimi hendrix wah, analoge boss chorus, delayla en nog een paar dingen. Mijn grootste helden zijn Bireli Lagrene, Stochelo Rosenberg, Dean Brown (gitarist Marcus Miller), D'Angelo, Soulive en vele andere jazz/funk 'cats'. Heb al veel geleerd op dit forum zonder dat ik lid was, maar nu moest het er maar een keer van komen.

groet, Isa

hugo123
20 april 2007, 19:00
Welkom! veel lpezier.


hugo

Pais
21 april 2007, 00:39
Welkom hier!

Gipsyjazz, tof! Hoe heet het kwartet waarin je speelt?

lifespan
22 april 2007, 08:28
Welkom op dit forum!

Altijd leuk, iemand met een muzikale voorkeur die niet zo voor de hand ligt als die van de meeste forumleden. Erg mooie lijst gitaarhelden ook, Stochelo staat ook in mijn lijstje!
Veel plezier en zo enne, succes met die twin!

gr, Pep

isa1984
22 april 2007, 19:33
Gipsyjazzkwartet 'the swinging strings', website komt binnenkort. We zijn net
de studio ingeweest en hebben daar 11 nummers opgenomen, waaronder een aantal niet zo voor de hand liggende voor deze stijl (gipsyjazz). Laat wel horen
als een en ander online staat.

groet,

Isa