PDA

View Full Version : Mijn Beste Mix Ooit [Mp3]



Bloodline
20 april 2007, 09:31
Ik kan gewoon echt niet omschrijven hoe blij ik met deze mix ben.
Ben gewoon vanaf 0 begonnen en daar is deze mix uitgekomen.

Ja ik weet het, ik was in een uber Chimaira bui dus daar zal je wat invloeden uit horen. De Podxt Patches zal ik vandaag posten.

Het is ongeveer de 1ste keer dat ik links 2 x inspeel en 2 verschillende versterkers ( podxt ) en rechts hetzelfde. Hierdoor heb ik deze "muur" van geluid gekregen.


Hier de Mp3:
http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/BloodBible.mp3

of

www.myspace.com/mendelb

Nummer heet Blood Bible.


De PODXT PATCHES:

De Patches:

http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/5150Mendel.l6t
http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/DualRecMendel.l6t
(Clean s gebruik in mijn nummer The Legacy intro )
http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/CleanMendel.l6t

Tias
20 april 2007, 10:26
Klinkt weer gewoon vet, tis echt niet chimaira:P. Deze moet je echt gewoon laten inzingen.

Alleen, was de timing int midden af en toe... uhm... niet strak:P

Keep upt the good work :hippie:

AgileGhost
20 april 2007, 10:56
Idd een vette "wall of sound", cool man! 4x ingespeeld dus? Ik zal het truukje onthouden :)

spanky_franky
20 april 2007, 11:13
Hmmm ben errug benieuwd naar je patches!!! laat ik nu toevallig een PODxtlive hebben.. ook maar eens gaan prutsen :D

Bloodline
20 april 2007, 11:23
Idd een vette "wall of sound", cool man! 4x ingespeeld dus? Ik zal het truukje onthouden :)

Jup 4x ingespeeld. Het werkt !!

krizz
20 april 2007, 18:04
:) Wel een redelijk dikke muur ja

Gitaro
20 april 2007, 18:39
Damn, hoe krijg je die kick altijd zo lekker gedefinieerd? Als ik zoiets probeer te krijgen clipt het aan alle kanten :seriousf:. Gitaren klinken ook weer lekker, ik hou persoonlijk niet echt van zo'n wall of sound maar als je het zelf vet vindt, des te beter

Negative K3 fan
20 april 2007, 19:07
Jup 4x ingespeeld. Het werkt !!

dat 4 keer inspelen vond ikbij mijn korte davidian sample ook wel gelukt, daar had ik trouwens alle 4 de tracks met andere settings gedaan en beide kanten 75% en 25% gepand, niet allevier 100%...

Maar je hebt gelijkt, dit klinkt echt heel erg vet, gefeliciteerd mien jong :D

Misschien ietsje minder gain want hij is een klein beetje fizzy, maar de mix is wel perfect.

armageddon
20 april 2007, 19:53
Klinkt erg goed :) Niet mijn stijl. Maar heerlijk gitaargeluid.
Persoonlijk hou ik niet zo van de kick, maar dat is persoonlijk. Hij klinkt te "soppig" :satisfie:

ExRxIxC
20 april 2007, 21:13
is weer hardstikke bruut gast!! :rockon:

ik liet het ook ff aan een vriend horen, het eerste wat ie zei was "beetje chimaira 8ig" :p


Edit: iets minder chimaira achtig mag trouwens wel :seriousf:

new deep
20 april 2007, 23:06
Klinkt super!!!!!!

X-Rated
20 april 2007, 23:30
Hij klinkt idd erg goed Mendel! Maar toch; als ik bijvoorbeeld de eerste versie van Servitude weer eens hoor, moet ik direct denken aan Bloodline. Dat was je typische Bloodline sound. Misschien probeer je daar wel van af te komen hoor, dat kan natuurlijk ook ;)

Ben je zo tevreden over deze mix dat je deze settings/patches blijft gebruiken om weer een serie nummers in elkaar te zetten bij wijze van album?

Ik moet trouwens wel opmerken dat ik niet bijzonder fan ben van de solo's hard links en rechts (welliswaar op de koptelefoon). Zou het beter in de mix liggen als je ze aan beide kanten misschien iets naar het midden haalt? Zeg 75% links en 75% rechts?

Gitaro
20 april 2007, 23:54
Ik moet trouwens wel opmerken dat ik niet bijzonder fan ben van de solo's hard links en rechts (welliswaar op de koptelefoon). Zou het beter in de mix liggen als je ze aan beide kanten misschien iets naar het midden haalt? Zeg 75% links en 75% rechts?

Dat wou ik net komen opmerken. Het klonk naar mijn mening of er nog 20 gitaren over de solo's heen walsden, effe dimmen wellicht... of misschien 100% pannen, eentje wat zachter en dan een paar ms later laten beginnen

Iceman
21 april 2007, 00:15
Solo's zijn je misschien wat scherper qua eq kunnen maken (miereneukerijmodus).

Perfecte mix.



Nu an de buizen jij!!

Arts
21 april 2007, 01:36
bruut meneer

Bloodline
21 april 2007, 10:16
Dankje wel x rated voor die tip.
Maar ijn 1ste versie van SERVITUDE ?!?!?
Hoe bedoelde je dat met sound de mix of de muzziek ?



Anyway de patches:

http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/5150Mendel.l6t
http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/DualRecMendel.l6t
(Clean s gebruik in mijn nummer The Legacy intro )
http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/CleanMendel.l6t

Han S
21 april 2007, 20:18
Heel goed, ik luister altijd met belangstelling naar je mixen. Het is alleen zo dat je ze altijd laat clippen, het is maar weinig en geen ramp, maar ik heb nog geen mix van je gehoord die niet clipt.

Je zou het nog vetter kunnen laten klinken als je die mix niet zo hard maakt en hem gaat masteren, je kunt hem dan zo hard maken als je wilt zonder dat hij clipt.

http://www.pspaudioware.com/images/pspvintagewarmer2.jpg

Hierboven zie je de PSP Vintage Warmer, een prima tool om je mix mee te laten blazen als een gek.

Ik ga er vanuit als je Nuendo hebt dat je ook hier aan kunt komen, de versie 1 werkt ook prima, maar is wat minder uitgebreid.

Wat je nou doet is je mix in Nuendo niet zo hard maken, het maakt helemaal niet uit of je ergens tussen -6 en -3 terecht komt, je maakt hem later gewoon zo hard als je wilt.

In de VW zet je de mix knop op 80 a 85%. De Ceiling zet je op -0.02, knee zet je op 0.

Ga nu met de grote drive knop zo ver dat je mix loeihard klinkt en supervet, afhankelijk van hoe hard je hem in Nuendo of wat dan ook (Cubase of Adobe) hebt gemixed, kun je die drive knop wel tot +9dB draaien.

Hij zal nooit gaan clippen omdat je met ceiling een brick wall limiter hebt ingesteld op -0.02 en daar komt hij nooit bovenuit.

Je kunt ook nog met die twee toonregelingen werken, beetje extra laag bijvoorbeeld. Bedenk dat toonregelingen niet alleen kunnen boosten, maar ook prima kunnen cutten.

Je mixen gaan gegarandeerd nog beter klinken dan ze nu al doen. Eigenlijk zou ik je dit niet moeten vertellen, maar je bent zo goed bezig dat ik het toch maar doe.
Succes and keep up the good work.

Iceman
21 april 2007, 23:14
Han, erg cool van je (als prof zijnde) dat je deze tips geeft!

Han S
21 april 2007, 23:31
Iceman, ben jij Robbie of Ronnie?

Bloodline
22 april 2007, 10:38
Han S uber bedankt wat dat is altijd wat ik wilde.
Ik exporte mijn mixes altijd e was het altijd veel zachter dan die andere mixes van cd's ezo dus k alles maar harder zetten.

Heb je ook msn ? want ik snap niet 100% wat e ermee bedoelde. PM me plz /.

Han S
22 april 2007, 11:31
Han S uber bedankt wat dat is altijd wat ik wilde.
Ik exporte mijn mixes altijd e was het altijd veel zachter dan die andere mixes van cd's ezo dus k alles maar harder zetten.

Heb je ook msn ? want ik snap niet 100% wat e ermee bedoelde. PM me plz /.

Wat snap je niet man? Kan gewoon op het forum hoor, domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden. En zo heeft iedereen er wat aan.

Das Schaap
22 april 2007, 12:52
Heel goed, ik luister altijd met belangstelling naar je mixen. Het is alleen zo dat je ze altijd laat clippen, het is maar weinig en geen ramp, maar ik heb nog geen mix van je gehoord die niet clipt.

Je zou het nog vetter kunnen laten klinken als je die mix niet zo hard maakt en hem gaat masteren, je kunt hem dan zo hard maken als je wilt zonder dat hij clipt.

http://www.pspaudioware.com/images/pspvintagewarmer2.jpg

Hierboven zie je de PSP Vintage Warmer, een prima tool om je mix mee te laten blazen als een gek.

Ik ga er vanuit als je Nuendo hebt dat je ook hier aan kunt komen, de versie 1 werkt ook prima, maar is wat minder uitgebreid.

Wat je nou doet is je mix in Nuendo niet zo hard maken, het maakt helemaal niet uit of je ergens tussen -6 en -3 terecht komt, je maakt hem later gewoon zo hard als je wilt.

In de VW zet je de mix knop op 80 a 85%. De Ceiling zet je op -0.02, knee zet je op 0.

Ga nu met de grote drive knop zo ver dat je mix loeihard klinkt en supervet, afhankelijk van hoe hard je hem in Nuendo of wat dan ook (Cubase of Adobe) hebt gemixed, kun je die drive knop wel tot +9dB draaien.

Hij zal nooit gaan clippen omdat je met ceiling een brick wall limiter hebt ingesteld op -0.02 en daar komt hij nooit bovenuit.

Je kunt ook nog met die twee toonregelingen werken, beetje extra laag bijvoorbeeld. Bedenk dat toonregelingen niet alleen kunnen boosten, maar ook prima kunnen cutten.

Je mixen gaan gegarandeerd nog beter klinken dan ze nu al doen. Eigenlijk zou ik je dit niet moeten vertellen, maar je bent zo goed bezig dat ik het toch maar doe.
Succes and keep up the good work.
Is dit jouw voornaamste keuze op het gebied van digitale plugins hiervoor ?

Ik heb deze ook maar ik keer altijd weer terug naar m'n Nomadfactory Essential Studio plugins of gewoon Izotope Ozone. Uiteraard deels een kwestie van smaak maar ik hoor je altijd over die plugin.

En verder deel ik Lennart z'n voorkeur om niet alles 100% te pannen, ik doe zelf ook 2 tracks volledig en 2 minder afhankelijk van smaak. Maar sowieso wel boven de 50% (bijna altijd).

Iceman
22 april 2007, 13:10
Iceman, ben jij Robbie of Ronnie?

Geen van beide, hehe.

Tom is de naam. Bassist/zanger en hoofdsponsor (Diezel VH4) van Ronnie.

Han S
22 april 2007, 13:13
Ik gebruik ook andere plugs hoor, maar in denk dat deze voor de muziek van mendel het beste werkt. Hij is niet zo makkelijk met inregelen en daarom leg ik hem uit hoe hij moet beginnen.

Als je zo'n maximizer gebruikt met een enkele schuif lijkt het allemaal wel makkelijker, maar met de VW krijg je betere resultaten, mits je weet waar je aan moet draaien.

Voor mastering gebruik ik ook multiband compressors, maar voordat je weet hoe je daar mee moet omgaan ben je op een andere nivo aangeland. En je moet bij het begin beginnen en niet halfweg.

Ik heb al veel te veel van mijn producties naar de kloten geholpen zien worden door mensen die zich mastertechnicus durven noemen, maar het gewoon niet kunnen.

Han S
22 april 2007, 13:14
Geen van beide, hehe.

Tom is de naam. Bassist/zanger en hoofdsponsor (Diezel VH4) van Ronnie.

Hi Tom! Robbie is wel eens bij me geweest, samen met Berthus W.

Yanniick
22 april 2007, 13:17
Vind et wel vet!


Ik zie er wel een beetje Chimaira - Implements of destruction in :P

Bloodline
22 april 2007, 16:03
Han S de reden dat ik chat contact wou was dat je me dan ter plekke kon helpen. Ik weet echt helemaal niks van masteren of hoe ik "aan die plugin" moet komen.

In ieder geval bedankt !

X-Rated
22 april 2007, 16:27
Han S de reden dat ik chat contact wou was dat je me dan ter plekke kon helpen. Ik weet echt helemaal niks van masteren of hoe ik "aan die plugin" moet komen.

In ieder geval bedankt !

Veel plezier met je Vintagewarmer Mendel ;)

Han S
22 april 2007, 16:58
Han S de reden dat ik chat contact wou was dat je me dan ter plekke kon helpen. Ik weet echt helemaal niks van masteren of hoe ik "aan die plugin" moet komen.

In ieder geval bedankt !

Je moet mijn eerste post nog ff goed lezen want ik heb het duidelijk uitgelegd en je kunt een demo versie downloaden hier:

http://www.pspaudioware.com/indexen.html?url=http://www.pspaudioware.com/plugins/vintage.html;

Het masteringsproces is in feite het schoonmaken van de nummers, eventuele fade in, fade out en crossfades maken, probleempjes er uit halen en eventueel vervangen door dezelfde stukjes welke verderop in een nummer zitten.
Zo heb ik laatst een intro op de banjo wat echt vreselijk slecht was gespeeld opgeknapt door de goede noten te copiëren en in plaats te plakken van de slechte noten en niemand die dat kan horen.

En verder het optimaliseren van het geluid, dat kan op veel manieren en vaak is het puin ruimen van mensen die het vak niet verstaan en maar wat aankloten.

Een goede studio levert een goed product en de mastering engineer zal daar niet zoveel aan hoeven te doen. Hij zal meestal op verzoek van de klant (platenlabel) het geluid harder moeten maken om te voorkomen dat de CD zachter klinkt dan andere CD's.

Dat heeft geresulteerd wat wij 'loudness war' noemen en als je daar op gaat zoeken vind je veel.

Heel simpel komt het hier op neer: digitaal heeft een absolute bovengrens, waarboven de convertors niet meer in staat zullen zijn om de samples om te zetten in een geluidgolf en je zult digitale vervorming krijgen wat meer wegheeft van gekraak dan van geluid.

De clips in jouw producties zijn nog geen paar duizendsten van een seconde lang, maar ze zijn er wel en het is verder niet zo'n probleem.

Wat een studio moet doen is een mix aanleveren en die hoeft helemaal niet hard te zijn, -3dB is ook prima en zeker als hij 24 bits wordt aangeleverd.
Je kunt dan dat geluid harder maken, maar in feite wordt het gemiddelde harder en niet de pieken, je vermindert dus de dynamiek en daardoor lijkt het alsof het harder klinkt, althans zo ervaren we het.

Wat nou zo'n plug als de Vintage warmer doet is alles wat relatief zacht is een stuk harder maken en er voor zorgen dat het pieknivo niet boven een ingestelde waarde komt. En dat werkt met die snoeiharde metal van jou prima.

Maar de meeste maximizers doen hetzelfde, maar hebben niet de instelmogelijkheden als van de VW. Maar er zijn er een heleboel en velen kun je dan wel weer op allerlei manieren inregelen en dat is nou de kneep. Je moet weten wat hij doet en je moet goed kunnen analiseren wat er gebeurt, dus je moet goede oren hebben en een geoefend gehoor.

Dus kort samengevat, je moet je mixen welke je binnen Nuendo maakt niet zo hard maken, dat doe je als je klaar bent met je mix. Als je die mix al binnen de computer probeert op het nivo te krijgen van de commerciele CD's dan zal dat altijd resulteren in clippen, tenzij je al gaat hard limiten op je mixbus (stereo uitgang) maar daar wordt je geluid ook nooit beter van heb ik gemerkt.

Maak je mix gewoon zo dat hij nergens in het rood piept, sterker, ga nog iets lager en je zult een beter geluid krijgen maar wel zacht. Download die Vintage warmer en stel hem zo af als ik in mijn eerste post aangaf. Je zult merken dat je geluid zeker net zo hard wordt als de commerciele CD's, maar het blijft wel goed klinken en waarschijnlijk in jouw beleving nog beter dan je 'ongemasterde' mix.

Dit zijn eigenlijk geheimen waar je langzaam en door veel ervaring achter komt. :D

En als je nog eens tijd over hebt, lees dan eens aandachtig draadjes als deze:
http://recforums.prosoundweb.com/index.php/t/15038/1221/

MartijnB
22 april 2007, 17:21
Allereerst, de opname klinkt erg goed voor een thuisproduktie. Complimenten!

@Han: erg interessant om je uitleg te lezen. Heb deze week zelf opnamen moeten masteren, en dit is inderdaad een kunst op zich.

Bloodline
22 april 2007, 17:23
Ik bedankt u 1000 maal.
1 vraag, ik heb wel een C4 op me mastertrack dus wa kan ik het beste doen ( want vst's hebben invloed op elkaar in de bepaalde volgorde )
moet ik de PSP boven de c4 zetten ( dus psps -> C4 ) of moe hij na de C4 komen ( C4 -> PSP ) of moet ik gewoon die c4 weg laten en allee nde psp op de master.

Han S
22 april 2007, 17:32
Ik zou die C4 eerst gewoon weg laten. Ik master in Sony CD architect, waar je op elk nummer meerdere plugs kunt zetten met ook nog verschillende instellingen.

Werk je met 24 of met 16 bits? En probeer eens wat er gebeurt als je de volgorde van plugs verandert, maar zet wel de plug met de brick wall limiter er in altijd aan het eind, tenzij je 24 bits werkt want dan moet de dithering altijd als laatste.

Bloodline
22 april 2007, 17:33
Ik zou die C4 eerst gewoon weg laten. Ik master in Sony CD architect, waar je op elk nummer meerdere plugs kunt zetten met ook nog verschillende instellingen.

Werk je met 24 of met 16 bits? En probeer eens wat er gebeurt als je de volgorde van plugs verandert, maar zet wel de plug met de brick wall limiter er in altijd aan het eind, tenzij je 24 bits werkt want dan moet de dithering altijd als laatste.

onderaan staat Rec: 44100 hz - 24 Bit - Max 10h nogwat.

Han S
22 april 2007, 17:44
24 bits dus, prima, dan heb je veel meer ruimte om mee te werken.

Ic3gl0vE
22 april 2007, 17:44
Te gek nummer man en het klinkt inderdaad beter dan wat ik eerder van je heb gehoord. Petje af!!

Naast PSP vintagewarmer zou je ook naar Waves L3 kunnen kijken. Kun je het gemiddelde volume ook heel ver mee verhogen zonder vervorming en het geluid blijft heel helder

http://www.sweetwater.com/images/items/L3Nat-large.jpg

Rutger
22 april 2007, 17:45
Ik heb dat ns met een track gedaan met akoestische gitaar, die als begeleiding diende voor een zangeres (omdat ik niet live kon spelen, helaas). Gitaar paar keer opgenomen en verschillend uitgepand... Reken maar dat ze blij was met zo'n volle begeleiding :)

Erg lekkere track btw!

Gitaro
22 april 2007, 20:03
Wow mooie tips in dit topic zeg. Bedankt voor de goede posts, er gaat een soort van wereld voor me open.

Bloodline
22 april 2007, 21:45
Bedankt nogmals Hans S !!! de mix is nu ee nstuk luider en toch geen clip of rood vakje !!! ik post hem binnenkort ff.

Jan-Willem
23 april 2007, 16:13
Hey Bloodline

klinkt echt super vet, maar wat ik me afvraag is hoe krijg je die vette drums er onder?

Ik ben zelf namelijk ook bezig met het maken van nummers enz maar tot nu toe heb ik de drums uit Guitarpro gehaald en dat klinkt toch niet heel erg tof.

Raffel
23 april 2007, 16:50
Ik kan gewoon echt niet omschrijven hoe blij ik met deze mix ben.
Ben gewoon vanaf 0 begonnen en daar is deze mix uitgekomen.

Ja ik weet het, ik was in een uber Chimaira bui dus daar zal je wat invloeden uit horen. De Podxt Patches zal ik vandaag posten.

Het is ongeveer de 1ste keer dat ik links 2 x inspeel en 2 verschillende versterkers ( podxt ) en rechts hetzelfde. Hierdoor heb ik deze "muur" van geluid gekregen.


Hier de Mp3:
http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/BloodBible.mp3

of

www.myspace.com/mendelb

Nummer heet Blood Bible.


De PODXT PATCHES:

De Patches:

http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/5150Mendel.l6t
http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/DualRecMendel.l6t
(Clean s gebruik in mijn nummer The Legacy intro )
http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Mendel/CleanMendel.l6t

Kun je voor mij ff op een rijtje zetten welke plugins/software je hebt gebruikt?

Ik heb de DFH drumkit gebruikt in een soort van 'amateur'-mixje dat ik heb gemaakt, maar dat klinkt echt lang niet zo goed. De complimenten van mn collega trouwens, die vond het een 'skon stukske muziek' zoals ze dat op z'n Brabants zeggen. :D

jw009
23 april 2007, 17:12
Hey Bloodline

klinkt echt super vet, maar wat ik me afvraag is hoe krijg je die vette drums er onder?

Ik ben zelf namelijk ook bezig met het maken van nummers enz maar tot nu toe heb ik de drums uit Guitarpro gehaald en dat klinkt toch niet heel erg tof.

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=89951

X-Rated
23 april 2007, 17:14
Bedankt nogmals Hans S !!! de mix is nu ee nstuk luider en toch geen clip of rood vakje !!! ik post hem binnenkort ff.

Nou negerke vamme, waar blijft ie?! :satisfie:

Bloodline
23 april 2007, 17:41
Ben nog btje met de mix bezig.
Ff hem helemaal in balans zetten.

wille525
26 april 2007, 13:23
Bloodline, kun je aangeven hoe jij de basgitaar opneemt. Ook via de Pod XT Live of gebruik je een ander modeling hiervoor...?

Jan-Willem
26 april 2007, 15:13
Bloodline, kun je aangeven hoe jij de basgitaar opneemt. Ook via de Pod XT Live of gebruik je een ander modeling hiervoor...?

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=89951

Ik geloof in clip 3 of 4 wordt het allemaal uitgelegt

jw009
26 april 2007, 22:50
Ik vraag me al een tijdje af waarom je digitale bass gebruikt en niet gewoon een bassgitaar zelf? Werkt dit niet goed met een POD of vind je een plugin gewoon beter klinken?

wille525
27 april 2007, 10:27
Ik maak zelf redelijk vergelijkbare muziek zoals die van Bloodline en gebruik zelf wel een echte basgitaar. Ook dit kan je doen via de POD XT Live of Toneport, echter hiervoor moet je wel de Bass-modeling pack installeren (kost ongeveer 60 euro). Deze klinkt wel lekker voor Popmuziek maar niet bijzonder voor een stevige rock/metal bas. Hiervoor heb ik wel een alternatieve werkwijze:
Eerst speel ik de partijen in via een gemodelde bassversterker met een redelijk wat gain. Neem de partijen op en plaatst vervolgend de "Guitar Rig VST" op de betreffende track (gebruik hiervoor weer een bassversterker met een tikkeltje gain). Lijkt allemaal omslachtig en dubbelop, maar voor mij is dit de enige manier dat de bass behoorlijk wat ballen krijgt.

Ik zal binnenkort ook eens wat muziek posten.

Bloodline
27 april 2007, 10:38
Simpel:

Ik heb geen bas gitaar.
voor de test opnames van escadron nemen we wel echte bas op vi de podxt, dan no amp, enals vst een ampeg plugin die geniaal werkt.

wille525
27 april 2007, 22:20
Bloodline, kun je ook aangeven welke Ampeg plugin je gebruikt. Ik heb me een ongeluk gezocht en kan alleen maar modeling plugins vinden van Ampeg en geen VSTi (Instruments)...

Gr, Rene

L4A
28 april 2007, 18:01
Klinkt weer gewoon vet, tis echt niet chimaira:P. Deze moet je echt gewoon laten inzingen. ........
Ik heb geen POD XT dus ik hou het bij commentaar op je nummer, en sluit me aan bij Tias!

Bloodline
30 april 2007, 17:35
Bloodline, kun je ook aangeven welke Ampeg plugin je gebruikt. Ik heb me een ongeluk gezocht en kan alleen maar modeling plugins vinden van Ampeg en geen VSTi (Instruments)...

Gr, Rene
volgens mij is het die modeling plugins.

jw009
30 april 2007, 23:11
hej nog ff een vraag, jij werkt met drumagog en samples die laad je daar in. Nu vroeg ik mij af waar je die samples vandaan haalde, is dit gewoon uit de files van DFHS of ergens anders vandaan?

Bloodline
1 mei 2007, 20:47
Zijn kick samples van de geniale Andy Sneap !! check zijn forum. daar kan je ze downloaden

Han S
10 mei 2007, 20:26
Bedankt nogmals Hans S !!! de mix is nu ee nstuk luider en toch geen clip of rood vakje !!! ik post hem binnenkort ff.

En? komt ie er al aan? Ik ben razend benieuwd.

Bloodline
11 mei 2007, 12:08
oei helemaal vergeten en heb de mp3 ook nie meer !
Ik heb wel nieuwe mixes van Escadron gemaakt en die zitten ruim op volume i.v.m andere mixes.

Dankzo dat ding van jou !!!