PDA

View Full Version : Allez! Vroeg naar bed voor Raalte.



shidan
19 april 2007, 22:40
Allez! Vroeg

Han S
19 april 2007, 22:45
Heu?................

Pais
19 april 2007, 22:51
Akoestische gitaarbeurs natuurlijk :)

Ik ga er alleen niet heen. Jammer, ik was er toch graag bij geweest dit weekend, maar ik heb andere plannen.

Kaboemba
20 april 2007, 09:33
Heeft er iemand enig idee of ik daar ook effecten speciaal voor akoustische gitaar kan vinden. Is er een lijst met standhouders ?

Harald
20 april 2007, 10:04
Zou je even op de acoustic strings site moeten kijken. www.acousticstrings.nl, maar dat zijn alleen de standhouders van vorig jaar.

Kan me van vorige jaren niet echt veel qua effecten en versterking herinneren. Ron Houben zal er wel met o.a. AER staan, en waarschijnlijk zal de Line6 stand er wel weer zijn ( hopelijk dan weer een beetje bij de rest vandaan zoals vorig jaar ) Maar effecten staat me eigenlijk helemaal niet bij. Vooral veel gitaren.

shidan
20 april 2007, 16:27
Bel Ron Houben even op 031-243606415. Als iemand iets over acoestische effecten weet in nederland is hij het wel. Ik vraag me af of 'Emma' wat in zijn range heeft. Dat zou dan wel Acoustifroble froble heten.
Onthoud wel dat Ron voor duurzaamheid gaat. Dus goedkope troep hoef je bij hem gelukkig niet te verwachtten. :hippie:
En hij kan het je zondag dan ieder geval demonstreren.

Of probeer een acousticcube met 100 kwaliteits effecten van AER (alesis froble froble) bij hem.

jplm
20 april 2007, 19:26
Onthoud wel dat Ron voor duurzaamheid gaat.

Nou ja, duurzaamheid. Wat mij is bijgebleven (als ik de merken goed onthouden heb) van Ron is dat hij een aantal malen met Lakewood gitaren op de beurs stond, en toen plotseling met die Australische gitaren :-).

Groet, Jan.

shidan
20 april 2007, 19:51
Die Cole Clarks gaan vast ook lang mee. Maar ik kan dit concept ook niet begrijpen. Ja Electrisch klinken ze erg goed. Fijn!

Vandaag nog heerlijk op een AKOESTISCHE Maton van 825 Euro gespeeld. Fantastisch instrument voor het geld. (Hoeft dus duidelijk ook geen Euro duurder te zijn om hier bijvoorbeeld een Tommy -variant van te maken.
Sterker nog op deze instap kun je zelfs akoestisch het echte tommy geluid maken. Great fun.

Ron Houben
20 april 2007, 21:03
Ja,ik ben er zondag ook, maar de effecten van EMMA zijn niet zo geschikt voor akoestische gitaar. De Acousticube heeft overigens inderdaad 100 presets in zijn effectunit en allemaal op akoestische instrumenten en zang afgestemd. Kom gerust proberen om te kijken welke effecten je aanspreken. Kan je altijd nog op zoek gaan naar losse units die alleen dit specifieke effect hebben.

@JPLM: Wat bedoel je?