PDA

View Full Version : Een nieuwe naam...



eissie
19 april 2007, 19:35
Na enkele maanden lezen op met name het zelfbouwforum, wil ik mezelf dan toch even "voorstellen".
Ik ben "Eissie" zoals mijn nick al aangeeft, even over de 40, en speel ongeveer 30 jaar bas- en gitaar.
In die periode heb een redelijke hoeveelheid instrumenten gehad en weer doorverkocht. Op zoek naar het ultieme geluid of gewoon "onrustig"...? Geen idee.

Bassen die ik had:
- Fender Precision 1978 USA
- Hohner headless 1988(?)
- Status Energy headless
- Warwick Fortress 5-string
- Fender Jazz 1994 USA
- OLP Stingray 5-string
- Music Man Sub 5-string

Bassen die ik heb:
- Ibanez Roadster fretless 1980
- Status Energy

Gitaren die ik had:
- Fender Strat Plus
- Fender Stratocaster MIM 70's
- Fender Stratocaster USA Sunburst
- Gibson Les Paul Classic
- PRS Custom 22
- Takemine Santa Fé

Gitaren die ik heb:
- Larrivee OM-03 B-Band
- Fender Stratocaster Butterscotch Blond USA
- wat oude kopieën die om sentimentele redenen niet weggaan...

Ergens in de komende zomer wil ik een 5-snarige bas bouwen, dus mogelijkerwijs zie je me vooral terug op het zelfbouwforum.

Eissie

Harry
20 april 2007, 09:47
welkom!!!!

lifespan
22 april 2007, 08:42
Prachtig! Iemands geschiedenis uitgedrukt in gitaren, dat getuigt nog eens van stijl! Maarre, hoe zit het met Amps en zo?

Veel plezier en succes met die 5-string!!

gr, Pep

eissie
1 mei 2007, 10:37
Prachtig! Iemands geschiedenis uitgedrukt in gitaren, dat getuigt nog eens van stijl! Maarre, hoe zit het met Amps en zo?

Veel plezier en succes met die 5-string!!

gr, Pep

Dank je!

Mijn amps-verhaal is wat minder uitgebreid. Omdat ik eigenlijk alleen als bassist in bands actief ben geweest heb ik vooral basamps gehad.
Begonnen met Yamaha BB100 top (tenminste, als ik het me goed herinner) en een MusicMan 2x12 basreflex kast. Later de Yamaha top verruild voor een Marshall buizentop (type weet ik niet meer). Deze hele set ingeruild voor een peavy TNT150. Weer later een Hartke 3500 top met Hartke 410XL cabinet. Die weer omgeruild voor een Ampeg B2 combo met 15". En nu alleen voor thuis een Line6 Spider II (voor de gitaar leuk, voor bas kan het thuis net aan...).
Ben op dit moment niet actief in een band, dus heb ook geen zware amp in huis nodig.

Groeten,
Eissie